Eerste keer anale seks...

14-08-2012 13:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies...

mijn vriend en ik zijn laatste tijd een beetje aan het ouwehoeren over anale seks.

Maar stiekem tijdens de seks focust hij zich toch steeds meer op mijn billen en anus.. (masseren, strelen ed.)

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel heerlijk als hij dat doet.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dan die stap verder zetten, want hij zegt wel altijd ik zal nooit iets doen wat jij niet wilt... en bij het ouwehoeren zeg ik steeds 'waag het eens om van mijn ster en rondje te maken..'

Gewoon afwachten maar hoe het loopt tijdens de seks? of het echt uitspreken?

Alvast bedankt voor de reacties

Heb je ervaring met anale seks?

Totaal aantal stemmen: 48

Ja! Lekker. (44%)
Nee! Never nooit niet. (23%)
Ja, maar vond het niks. (21%)
Nee, wil het wel proberen (10%)
Geen idee (2%)
Uitspreken....geen twijfel mogelijk!
Verrassingsaanloop laten nemen vanuit de overloop.
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 13:07:

@Stout haha zodat die er in een keer inzit zoals bij een dartboard? :p
In de roos! Eh ... ster
ik stuurde hem zojuist een bericht met de mededeling

Schatje, neem jij vanavond aanloopt vanuit de overloop?

benieuwd naar zijn reactie..
Niet uitspreken, want dan ramt ie em de volgende keer er in 1 keer in en dat wil je niet.

Laat em gewoon steeds iets verder gaan. Voor hem leuker, want hij heeft het gevoel dat hij je 'verovert', voor jou ook leuker, want hij gaat langzaam en voorzichtig te werk, steeds stiekumpjes iets verder.
quote:denmanspuppy schreef op 14 augustus 2012 @ 13:09:

@Stout haha zodat die er in een keer inzit zoals bij een dartboard? :pIk lijk dan wel niet op Barney, ik heb wel een beter richtingsgevoel.
@julius denk niet dat hij dat zou doen... tenminste als hij niet ook pijn wil lijden. Maar andere kan heb je wel gelijk.. misschien dat het dan wat rustiger gaat.. zelf ervaring mee btw?
Gewoon hij eerst (dildo, vibrator etc. in elk geval net zo dik als wat hij er bij jou in wil stoppen)
quote:denmanspuppy schreef op 14 augustus 2012 @ 13:15:

@julius denk niet dat hij dat zou doen... tenminste als hij niet ook pijn wil lijden. Maar andere kan heb je wel gelijk.. misschien dat het dan wat rustiger gaat.. zelf ervaring mee btw?

Ik heb er wel ervaring mee ja, maar ik ben geen vrouw.

Overigens zou ik volkomen afknappen op zinnen als 'waag het niet van mn ster een rondje te maken'. Praten over sex is goed, maar damn, jullie maken er wel een heel plat circus van
om maar even in de sfeer te blijven: gedaan, maar we vonden er geen reet aan. Niet over kletsen, gewoon op zn beloop laten gaan, en dan kom je er vanzelf wel achter of het wat voor jullie is of niet.
En als je zo ver bent dat je het wil proberen: vergeet het glijmiddel niet. Veel glijdmiddel.
En van te voren even poepen kan ook geen kwaad.
@julius ik zeg dat niet in bed ofzo hoor.. haha en hij weet hoe ik het bedoel, dus dat scheelt ook weer

Verder hebben wij gewoon heel veel lol tussen de lakens, ben daar erg blij mee.

nou we zullen zien wat het brengt.

En Missfiona heb altijd een pot vaseline op of in mijn nachtkastje, zal het vast ook mee lukken
Nee, vaseline werkt echt niet goed genoeg. Misschien als je er wat meer ervaring mee hebt, maar voor de eerste keer echt glijmiddel halen. Anders kan het best (veel) pijn doen.
Heel rustig aan, veel tijd ervoor nemen, kaarsjes, massage, strelen enz.

Ik heb het echt moeten leren, ontspanning en echt opgewonden zijn, zijn voor mij de sleutels.

Ik vind het nu fan-tas-tisch. Maar dat duurde een tijd. In het begin vond ik het vooral spannend en lekker omdat hij er zo blij van werd Nu neem ik vaak initiatief hiertoe. Hiep hiep!
quote:missfiona schreef op 14 augustus 2012 @ 13:56:

Nee, vaseline werkt echt niet goed genoeg. Misschien als je er wat meer ervaring mee hebt, maar voor de eerste keer echt glijmiddel halen. Anders kan het best (veel) pijn doen.

Ik had voor mijn huidige relatie slechte ervaringen met anale sex. Maar met mijn vriend hebben we het opeens geprobeerd. Heel rustig aan met idd veel glijmiddel. En nu nog steeds: zonder glijmiddel vind ik het niet fijn.

Maar ben er inmiddels helemaal fan van. We vinden het allebei onwijs geil en erg lekker!!

Have fun!
Glijmiddel op siliconen basis werkt het best!
quote:stout1975 schreef op 14 augustus 2012 @ 13:07:

Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:denmanspuppy schreef op 14 augustus 2012 @ 13:02:

.. en bij het ouwehoeren zeg ik steeds 'waag het eens om van mijn ster en rondje te maken..'Nou, dit zou me al botergeil maken hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven