verraad

14-08-2012 11:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oriane ik ben wel iemand die daarvoor zijn excuses aanbied alles om ervoor te zorgen dat mensen me mogen.ik ben zelfs een keer bespuugd en toen mijn exuses aangeboden

Ik word vaak beschuldigd omdat ik die rare ben

Er is wel wat aan de hand maar deze mensen maken zich geen zorgen dit is meer een vorm van ramptoerisme

Ik vraag geen hulp ik hoop lotgenoten te vinden die hetzelfde meemaken

Het is wel vreemd dat ze de maatschappelijk werker bellen achter mijn rug terwijl ik niet weet wie die buurman is .ik heb spuug van deur moeten halen
quote:ragweed schreef op 14 augustus 2012 @ 12:25:

Het rare is dat ik een deurmat ben of naar als het zich opstapelt Ik ben bang om opgenomen te worden

Niemand IS een deurmat, maar sommigen laten zich wel zo behandelen.

Maar als jij wilt wachten totdat je het gesprek hebt met de maatschappelijk werkster in plaats van vanmiddag naar de huisarts te stappen, dan is dat JOUW beslissing.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb de verwijzingbrief volgens mij nog ,al een tijd zelfs.Ik ga het vandaag even zoeken .IK kan pas de 20e bellen naar een therapeut ivm beltegoed
Maar nogmaals qua ervaring therapie als volwassenen hoe heeft dat voor jullie gewerkt .hoelang hadden jullie nodig
quote:ragweed schreef op 14 augustus 2012 @ 12:52:

Maar nogmaals qua ervaring therapie als volwassenen hoe heeft dat voor jullie gewerkt .hoelang hadden jullie nodig

Ieder mens heeft een andere probleem vraag en iedereen die dus naar therapie is geweest of is gaat heeft zijn of haar eigen tijd nodig voor een therapie.

Kun je ook langs gaan ipv bellen (omdat je pas de 20e over btg kunt beschikken)?
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Denk het niet heb nog geen intake gehad

Dus gaat moelijk worden nja onmogelijk eigenlijk maarja als ik die stap dan nog durf te zetten

En over dat mensen zich zorgen maken. niet iedereen is oprecht of aardig ,al schijnen jullie te denken van wel
quote:ragweed schreef op 14 augustus 2012 @ 13:07:

Denk het niet heb nog geen intake gehad

Dus gaat moelijk worden nja onmogelijk eigenlijk maarja als ik die stap dan nog durf te zetten

En over dat mensen zich zorgen maken. niet iedereen is oprecht of aardig ,al schijnen jullie te denken van welGeloof me, er lopen heel wat achterbakse mensen tussen, mijn zus is er ook zo een. Lachen en lief doen in je gezicht, ik draai me om en krijg een mes in mijn rug. En ik denk dat meerderen hier je wel begrijpen in het 'niet iedereen is oprecht of aardig.'
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:ragweed schreef op 14 augustus 2012 @ 12:49:

Ik heb de verwijzingbrief volgens mij nog ,al een tijd zelfs.Ik ga het vandaag even zoeken .IK kan pas de 20e bellen naar een therapeut ivm beltegoed

Nou, dan kun je in ieder geval tot die datum ook geen drank of drugs kopen, dat scheelt weer.

Maar je huisarts heeft vast wel een inloopspreekuur, of je gaat naar de balie toe en maakt een afspraak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat klopt niet iedereen is oprecht en aardig en wij kennen je buren niet. Het kan zijn dat ze zich oprecht zorgen maken. Het kan ook zijn dat het ze geen bal interesseert hoe het met je gaat maar dat ze liever een andere buur zouden hebben.

Eén ding is zeker je bent nu niet gelukkig. Je bent nog jong. Je wil toch niet de rest van je leven ongelukkig zijn? Je wil toch niet over 30 jaar wakker worden en denken men wat heb ik weinig gedaan met mijn leven. Je wil toch ook gelukkig zijn. Dat ga je niet vanzelf worden.

Ga in therapie, werk aan je issues en dan kan je gelukkig worden. Daar wordt je leven leuker van.

Heeft de vorige therapie niet geholpen? zoek een therapie of therapeut die beter bij je past.
quote:himalaya schreef op 14 augustus 2012 @ 13:28:

[...]

Nou, dan kun je in ieder geval tot die datum ook geen drank of drugs kopen, dat scheelt weer.

Maar je huisarts heeft vast wel een inloopspreekuur, of je gaat naar de balie toe en maakt een afspraak.Voor drank en drugs is er altijd wel geld te vinden kan ik uit ervaring vertellen Hima. Zoon heeft ook nooit nergens geld voor maar dat lukt blijkbaar wel.
quote:ragweed schreef op 14 augustus 2012 @ 12:49:

therapeut heeft een praktijk (neem ik aan) , daar kun je ook binnen lopenom een afspraak te maken, dan hoef je niet te bellen

(waar een wil is....)
En als je liever wil wachten tot de 20e dan wacht je tot de 20e.

Waarschijnlijk kan je ook niet gelijk de volgende dag al een intake gesprek krijgen. Maar zorg wel dat van uitstel geen afstel komt en je de 20e wel weer een nieuwe reden hebt om niet te bellen.

Verwijzingen zijn dacht ik (weet ik niet zeker) ook maar een beperkte tijd geldig. Het zou vervelend zijn als je bij de huisarts weer om een nieuwe moet vragen omdat deze verlopen is.
Het is geen particuliere therapeut maar een GGZ dit kan dus wel ? Hmm ok

Zoals ik al zei ben ik broodnuchter

Op dit moment moet ik er niet aan denken gister gekotst en gehuild

ik gebruik wel paracetamol met codeine

En er is op mijn deur gespuugd ik heb dus een reden qua buren

Wss ben ik gewoon die gekke buurvrouw

Ik ga vandaag aangifte doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven