Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Ja maar dat is typdyslexie. Dat ,begreep ik van mijn dochter hebben veel mensen.

Dan typ je van die domme woorden zoals:

voorla

asl(of las,sla)

waarmo

warashcijnlijk
anoniem_20139 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 02:52
Reden: Nou moe,zelfs opzettelijke fouten moet ik corrigeren
% gewijzigd
Ik had vroeger een vriendje met dyslexie. Dat was nog in de tijd dat e-mail niet bestond. We woonden ver van elkaar, dus we schreven elkaar brieven en kaartjes (hoe romantisch *zucht* ). Ik had wel vaak moeite met begrijpen wat hij bedoelde haha. Was wel een schat hoor en zeker niet dom.

Als we bij elkaa waren, gingen we vaak op stap. Op de fiets. Maar hij kende de weg niet. En hij wist geen verschil tussen links en rechts. Ook door zijn dyslexie. het was een wonder dat we überhaupt wel eens ergens aankwamen, want we hebben flink wa ongelukken gehad. Alsik dan zei: je moet linksaf, ging hij rustig rechtsaf en ik dus links. Boem!
Oh dus jouw broer ontcijferd met gemak onze nachttaal claire.
quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2008 @ 02:48:

Nee, dyslexie zegt ook niks over niveau. Wordt dat wel eens gedacht dan? dat zegt dan meer over het niveau van die mensen. Nou ja ik heb enorm veel moeten schrijven op papier voor mijn werk.....rapportages en zorgplannen.....errug was dat hoor. Maar ik heb het gewoon gezegt...en mijn collega`s waren erg sportief en hebben mij geholpen....ik heb het ook niet zo erg...zinsbouw wil nog redelijk...

maar mijn broer maakt er echt een kunstig verhaal van...zoals zelv en heo ( hoe) en ga zo maar door....so ( zo) ach ( ag weet ik "f"eel haha
Oh, ik ben ook erg van de voro, nara, horo, waarshchijnlijk, wara
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 02:52:

Oh dus jouw broer ontcijferd met gemak onze nachttaal claire. ja ik denk het wél hahaha
haha lol soleil!.

Mijn dochter weet ook nooit het verschil tussen links en rechts.

Nu ze 18 is vind ik dat wel zorgelijk. als die achter het stuur gaat stappen,slik.
ag weet ik feel vind ik wel weer leuk.

Hij schrijft zoals hij het zegt dus?
Dat doe ik ook heel erg soleil,gek word ik ervan!

Ik blijf maar backspacen.

Daarom doe ik altijd zolang over het posten en dan ben ik vaak mosterd,of dan gaat het daar niet meer over.
Ach Iry, daar is ook wel een oplossing voor. vriendje had toen al zijn auto- en motorrijbewijs. Ze hebben toen afgesproken bij de rijlessen, dat de instructeur geen links of rechts zei, maar horloge of armband. En dan wist hij wel welke kant hij op moest, want hij kon zien aan welke hand die zaten.
quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2008 @ 02:51:

En hij wist geen verschil tussen links en rechts. Ook door zijn dyslexie. :

dat heb ik ook links en rechts...haha maar ik ben er wel mee geslaagd...rijbewijs bedoel ik....in 1 keer

en ik vind de weg juist altijd terug door mij geheugen..
Ik ben trouwens wel een hele intelligente vrouw.

Dat wilde ik even met jullie delen.
dus geen zorgen iry
Nou ik durf al nooit te gaan fietsen met mijn dochter,die is zo onvoorspelbaar. Ik houd mijn hart vast als die 4 wielen onder haar kont heeft.
Ja, die backspace is hier ook veel gebruikt. Delete ook trouwens.

Bij mij is ook nog het probleem dat ik een slecht toetsenbord heb. Hij is niet eens oud maar vanaf het begin heb ik er problemen mee. Hij wil gewoon niet echt, dus als ik niet keihard op ee toets ram, dan slaat hij die letter over. Heel irritant. Ik zeg al hee lang dat ik een nieuwe moet kopen, maar het komt er niet van (en ik heb eerlijk gezegd ook weinig zin om over de grond te kruipen om het snoer van dat ding weer aan te sluiten).
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 02:59:

Ik ben trouwens wel een hele intelligente vrouw.

Dat wilde ik even met jullie delen.

nou dát vind ik nu erg fijn! dank voor je openheid!!!

heb trouwens ook IQ testen gehad op de Paaz...vol met medicatie...als een mummie...en wat denken jullie???
Hebben wij getwijfeld aan jouw intelligentie dan Iry? nee toch?
Nou Claire? 145?
uitslag claire:

Lullen als brugman

maar het niveau verder ...zorgelijk
Haha,graag gedaan claire!

Ik dacht,dat is nou eens nuttige informatie.

Ja die IQ testen fiets ik ook met twee vingers in mijn neus doorheen.

Echt ik vergooi mijn talent met een beetje rondjes fietsen,opruimen,koken,boekjes voorlezen etc.
Nee hoor soleil,ik twijfel altijd dat ik dom overkom,dat ligt aan mij.
Ik heb alleen maar van die online testen gedaan enzo, ben nooit serieus getest. Maar op die online testen scoor ik zorgelijk gemiddeld. is dus ook geen wonder dat die studie mislukt is En ik mijn best maar doen, tegen beter weten in.
Toen ik toch al twee jaar een relatie had met vriend deden we samen de nationale IQ test(niet dat deze zo spannend zijn).

Teon onze uitslagen bekend waren,zei mijn vriend: "Huh? hoe kan jij zo'n hoge score hebben?"

Pfff...brutaal jong!

Maar hij had kennelijk in die twee jaar nooit wat gemerkt van mijn intelligentie.Haha!
Jij komt helemaal niet dom over Iry! Dus houd maar op je daar zorgen over te maken. te veel stress is niet goed voor je, dat zei je net zelf, dus weer een zorg minder
Haha,soleil. Ach joh,ik neem die IQ testen niet zo serieus.

je moet wel wat meer in je macht hebben dan dat om een studie goed af te kunnen ronden of wijs in het leven te staan.

Maar ik vind het wel een geruststellend gegeven. Ik was toen strontnerveus voor die officiele IQ test. Ik was zelf ook zeer verbaasd na afloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven