Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Jeetje, wat een proces is dat, Raku.

Echt iets voor een warme dag

Hier ook te warm bezig geweest. Pff, dat solderen geeft me toch ook een hitte af, en dan ben ik ook nog eens tijden met zo'n dingetje bezig. Eigenlijk is het teveel, om dit op 1 dag te willen doen. Het vereist zo'n grote concentratie, om het te krijgen zoals ik het wil hebben. Wacht, ik zal dadelijk eens wat foto's neerzetten.

Dat transfer-gebeuren heb ik ook ooit gedaan trouwens. Blijft echt wel lang goed, zo'n t-shirt. Ik had er een foto van de hond opgezet (waar ie HART-vormig ligt), en eentje van de auto.

Zou het echt zo heftig gaan onweren?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

(Dit is trouwens niet die van vandaag. Die is nog veel meer doorzichtig. Glashelder, zeg maar. Daar moet ik nog foto's van maken.)
@ EV: is ook weer een mooi theelichtje zeg
En, Ikbenik, is het gelukt?

Mooie dingen weer Elmervrouw!

Ondanks de hitte heb ik Poppy zover gekregen om zich in haar nieuwe pakje te laten fotograferen:

Van mij mag dat onweer komen, het voelt hier alsof je doorlopend onder een vochtige wollen deken zit. Weerman, waar blijft het nou?
Idd; mooi, EV! Heb je trouwens mss ook een fotootje van je hond die hartvormig ligt..? Lijkt me nl ook héél bijzonder.

En idd; boven een strijkijzer-hoogste-stand hangen is warm, maar solderen met dit weer....?! Pfff!

Ik HOOP dat dat beloofde 'noodweer' ook echt doorzet; ik kan zo slecht tegen dit benauwde gedoe.
Haha; crosspost! Blijkbaar gevalletje 2-zielen-1-gedachte; vochtige wollen deken; goede uitleg!

Poppy is weer prachtig, Liq!!! Trui is ook echt gemeleerd, he?
Kanon: wat een gaaf schaapje zeg!!! en wat een werk.

EV: ik vind je glaswerk prachtig.

IBI: wat voor afbeelding heb je staan strijken...

Liquorice: leuke breisels voor Poppy!

Hier vandaag 2 keukenstoelen en 1 krukje weggegeven, bed en keukentafel worden binnenkort opgehaald. Ruimt lekker op. En op de vraag "waar moet jij nu dan zitten" antwoordde ik " gewoon op de bank".
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat leuk ziet Poppy eruit! Geweldig!

Ibi, ik heb ergens wel een foto van Sam-die-hartvormig-ligt. Heb al door mijn blogs zitten scrollen, maar ben 'm niet tegengekomen, ook niet met google. En mijn fotomappen op de pc heb ik pas zo goed opgeruimd dat oude foto's nu op een usb-stick staan. Dus je zult er nog even zelf over moeten fantaseren totdat ik een foto heb gevonden.
Gevonden!

Ik heb je gemaild, Ibi.
Oh, leuk; ik ga meteen ff kijken dadelijk!

Heb intussen zitten zoeken naar de afbeelding die ik op mn (sport-)shirt heb gestreken vanmiddag:

Verder nog één van een soort fantasie-vis (kan de 'bron' op internet niet terugvinden dus hier niet plaatsen), en verder op shirt van dochter-die-honden-gek-is:

(Maar dan met die naam onderin eraf ge'knipt')
Oh; EV; ik kwam deze foto nog tegen op pinterest; moest aan jou denken!

Is gemaakt van flessen-bodems! Grappig, hè?
Hoooooooooooi!

Ik ben te druk om te knutselen dus hier even wat minder actief.

Veel aan de hand hier.

Enige wat ik een beetje bij kan houden is het weggeeftopic, verder weinig Vivatijd!
Offtopic: Marels, heb je nog leuke fantasy boeken tips? Als ik nu iets over dobby de huiself lees moet ik aan jou denken. Niet voor nu dus ivm tijd, maar voor ooit.
Het Viva forum is papaja.
Ja heur Tonks!

Vooral Feist ben ik érg fan van!!

Beginnen met Magiër!!
Mooi EV, knap dat glaswerk.

Liq, Poppy is wel erg lief om zich op zo'n warme dag zich om te kleden om op de foto te gaan.
Dat flesbodem ding vind ik echt super gaaf. Waarom kan ik zulke dingen niet maken?!

Liqorice, poppy ziet er weer super uit. Weer een mooie dame zo met haar nieuwe outfit.

Knap dat jullie ijverig zijn geweest met dit warme weer. Ik wilde een stoeltje verven. Had alles klaar gezet buiten. Toen vond ik het te warm, heb alles weer opgeruimd en ben lekker in de zon gaan zitten vanmiddag.
dag knutselaars, zijn er ook breisters in de zaal? ik wil deze muts graag breien, maar het heerschap waarvoor ik de muts ga maken heeft een hoofdomtrek van 56 cm, en dat is groter dan de 19,75 inch die maat l van deze must meet. Kan ik ongestraft een paar extra steken opzetten denken jullie?

http://www.classiceliteyarns.com/WebLet ... sue217.php
quote:jope schreef op 15 augustus 2012 @ 23:04:

dag knutselaars, zijn er ook breisters in de zaal? ik wil deze muts graag breien, maar het heerschap waarvoor ik de muts ga maken heeft een hoofdomtrek van 56 cm, en dat is groter dan de 19,75 inch die maat l van deze must meet. Kan ik ongestraft een paar extra steken opzetten denken jullie?

http://www.classiceliteyarns.com/WebLet ... e217.phpJa, + 10 procent, maar hou rekening met het patroon, dus even lezen hoeveel steken het patroon z ijn en evt een proeflapje breien voor de zekerheid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dankjewel fame, voor je reactie(s), ik ga inderdaad maar eerst beginnen met een proeflapje...
Avond iedereen.

Vandaag niet veel gebreid of gefimoot, druk bezig geweest met dieren hier. Morgen weer verder aan mijn planken breien

Slaap lekker
Gaaf, dat flesbodem-ding. Zou ik nooit opgekomen zijn.

Vandaag wordt hier niet geknutseld. Straks op bezoek bij vroegere lerares die ik zo af en toe nog zie. Op pad met de KA dus. Yeah!

Oh wacht, ik ben de eerste hier vanmorgen, geloof ik. Goedemorgen!
Het heeft hier trouwens helemaal niets geonweerd of geregend, wel geweerlicht. En halverwege de avond viel ineens alle stroom uit. Ook in de straat trouwens, de buren kwamen allemaal naar buiten met vragende blikken. Het duurde trouwens maar heel eventjes.

Ha, wat keek mijn hond gek, toen het ineens pikdonker werd! (Terwijl ik toch een heel mooi theelichtje aan had, dat van de foto hier, dus het was niet echt pikdonker.)
Goede morgen EV en anderen.

Veel plezier met je KA he, geniet ervan.

Hier heeft het een paar keer gerommeld, paar drupjes gehad en voor de rest niets (of ik moet supervast geslapen hebben, wat haast nooit is).

Hier dadelijk even boodschappen doen, wasje opzetten en dan weer breien oefenen tussen de bedrijven door
Goh, hier kwam het in BAKKEN naar beneden, bliksem/onweer/donder/knallen, een echte wolkbreuk! De putjes op straat konden het eeeeven niet aan. En na ongeveer een half uur was het weer over.

Dat het er nu echt van afgekoeld is...? Neuh. Vind het nu alweer benauwd in huis.

Twijfel of ik de deuren nu juist open of dicht moet zetten om het binnen zo koel mogelijk te houden...

Bepperdebep...

Jeeeeeeeetje; dit is duidelijk een ERG suffe posting...

Maarja...

Kan niet altijd entertaining zijn
@ ikbenik: een uurtje open, en dan dicht? Meestal is het warmste moment van de dag rond drie uur en koelt het dan pas af hebben ze me ooit eens verteld. Doe het hier ook zo, en dan met de zon mee, dus waar de zon op de ramen staat de ramen niet open, en dalijk gaat alles dicht tot uur of vijf zes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven