Spuitend klaarkomen

16-08-2012 18:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Mijn man probeert al een tijdje (maand of 2) mij spuitend te laten klaarkomen. Normaal klaarkomen is voor mij geen probleem, echter is me dit spuitend nog niet gelukt.

Hebben jullie tips hoe dit te kunnen bereiken?

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Gr. Mii
Google? Is makkelijker en sneller dan hier speciaal aanmelden.

(Lijkt een beetje op fapfapfap)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 augustus 2012 @ 18:55:

Google?Sjeezus, ongelofelijk wat ze allemaal kunnen bij dat bedrijf he!
Je hebt meer aan de zoekfunctie hier op het forum...
Lukt het hem zelf wel ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:stout1975 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:56:

[...]

Sjeezus, ongelofelijk wat ze allemaal kunnen bij dat bedrijf he!Daarom heet het ook de G-spot!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2012 @ 19:05:

[...]

Daarom heet het ook de G-spot! Wow! Scherp!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zal eens kijken of ik daar een logo kan vinden!
Gooit er een tuinslang tegen aan.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Een beetje man moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen hoor! Ik zou hem inruilen.
quote:Donkeyshot schreef op 16 augustus 2012 @ 18:59:

Lukt het hem zelf wel ?hahahah droog. ( of nat?)
Maar ff serieus... als hij al 2 maanden (!!) bezig is dan doet hij iets niet goed. Ik ken een man die kan elke vrouw in 2 MINUTEN spuitend klaar laten komen. Niet overdreven, ik wist ook niet wat me overkwam.

Kwestie van techniek, precies de juiste plek weten en de juiste snelheid en druk uitoefenen.

De G-spot kan je wel via Google vinden neem ik aan en de dan hoef je dus alleen met de snelheid en druk te varieren om het te vinden.
Vinger erin, met je vingertop het stukje opzoeken wat voelt als een spons, tijdje aanmieren, en als je voelt dat je gaat komen drukken alsof je moet plassen. Klaar.

Wel even een handdoekje eronder leggen.
Wat is de toegevoegde waarde? Een vriendin van me kan 'het' wel maar zegt dat het niet het het klaarkomgevoel is..
THx
quote:mii2012 schreef op 16 augustus 2012 @ 21:52:

THx

Graag gedaan

quote:Donkeyshot schreef op 16 augustus 2012 @ 18:59:

Lukt het hem zelf wel ?
quote:muloza schreef op 16 augustus 2012 @ 19:32:

Vinger erin, met je vingertop het stukje opzoeken wat voelt als een spons, tijdje aanmieren, en als je voelt dat je gaat komen drukken alsof je moet plassen. Klaar.

Wel even een handdoekje eronder leggen.Is het dan niet gewoon dat je de boel onder gepiest hebt?
quote:Iwannalive schreef op 17 augustus 2012 @ 08:03:

[...]

Is het dan niet gewoon dat je de boel onder gepiest hebt?Daar kom je dan vanzelf achter.
quote:Iwannalive schreef op 17 augustus 2012 @ 08:03:

Is het dan niet gewoon dat je de boel onder gepiest hebt?

nee, maar als je daar bang voor bent doe je het lekker in de douche.

wat is "normaal klaarkomen"?
Wat is dan toch de meerwaarde van spuitend klaarkomen, kan iemand mij dat uitleggen?
quote:naara schreef op 17 augustus 2012 @ 13:18:

Wat is dan toch de meerwaarde van spuitend klaarkomen, kan iemand mij dat uitleggen?

Dat het er geil uitziet? of dat je een andere gevoel krijgt ipv ''normaal klaarkomen''?

Ik kan het niet, maar dat lijkt mij 2 redenen waarom het best leuk kan zijn.
manier waarop het vaak lukt, op je knieeen of hurken voor hem zitten, en hij doet 2 vingers naar binnen, ongeveer tot het 2e koontje. de g spot zit nl ongeveer op de plek aan de achterkant van de klit, (die hoogte dus) buikkant dus. Dan met de vingers een "komt maar hier" beweging maken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:naara schreef op 17 augustus 2012 @ 13:18:

Omdat het kan? omdat het ook lekker is. Omdat je nieuwe manieren en dingentjes wil uitproberen..Het ziet/voelt geil.

Er staat nergens dat spuitend klaarkomen moet. Als jij gelukkig bent met je zweep en handboeien moet je het lekker daar bij laten, maar op een zeker moment heb jij ook nieuwe dingen geprobeerd.

Blijft mijn vraag staan, wat is normaal klaarkomen,voor een vrouw. Eerste onderscheid vaginaal/ clitoriaal klaarkomen, en sommigen maken nog meer onderscheid.
quote:bloemetje77 schreef op 16 augustus 2012 @ 19:25:

Maar ff serieus... als hij al 2 maanden (!!) bezig is dan doet hij iets niet goed. Ik ken een man die kan elke vrouw in 2 MINUTEN spuitend klaar laten komen. Niet overdreven, ik wist ook niet wat me overkwam.

Kwestie van techniek, precies de juiste plek weten en de juiste snelheid en druk uitoefenen.

De G-spot kan je wel via Google vinden neem ik aan en de dan hoef je dus alleen met de snelheid en druk te varieren om het te vinden.Vaak zijn mannen al tijden aan het proberen en lukt het bij een vreemde (wij swingen dus vandaar dat ik die ervaring heb) een man kan dus stelselmatig het verkeerde doen, een vrouw kan bij haar man meer een rem voelen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven