Bizar toch?

17-08-2012 15:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allen,

Ik wil alleen even wat kwijt. Laatste tijd beetje aan een daten en dan maak je van alles mee. Maar dit is toch voor mij wel het toppunt. Kan er gewoon niet over uit. Van me afschrijven lucht dan op en is altijd ook heerlijk verhelderend.

Vorige maand heb ik een jongen ontmoet. Hij vroeg mijn nummer en deed meteen veel moeite: smsen, wilde graag daten, veel geappt ed. Ik hield de boot een beetje af: Ik wist niet of ik hem wel leuk genoeg vond. Toch afgesproken, gedate, gezoend. Hij vroeg me meteen mee uit voor een 2e date. Harstikke leuk gehad tweede keer. Hij is blijven slapen (geen sex gehad, alleen gezoend). Heel leuk heeft hij me vervolgens de dagen erna weer geappt. Vervolgens ging hij een weekje naar de Olympische spelen in London. Ook tijdens zijn vakantie geappt. Prima (wel wat minder maar daarvoor was het ook wel heel vaak en lang) toen hij terug kwam zouden we afspreken. Ik heb hem gevraagd (ik weet het dat had ik niet moeten doen). Maandag stond de afspraak, maar hij voelde zich niet lekker dus heeft afgezegd. Hij vroeg meteen welke andere dag ik kon: donderdag werd het worden. Deze week vervolgens nog geappt (dinsdagavond), heel leuk en grappig. Maar goed: gisteren hadden we een afspraak staan. Date stond om 20.00. Maar ik wilde voor de zekerheid nog even weten of ik het tijdstip goed had, dus ik van te voren nog even geappt, maar hij reageerde niet. Kwam ook niet online op wa en beantwoorde telefoon niet. Uiteindelijk ben ik naar zijn huis gegaan, omdat we volgens mij hadden afgesproken, maar hij was niet thuis. Nog een keer gebeld en geappt, geen reactie. Vervolgens helemaal niets meer gehoord. Hij heeft me volgens mij ook geblokkeerd op wa (ik zie nml niet meer hoe laat hij online is geweest en volgens mij ben je dan geblokt). Ik begrijp er echt totaal niets van. Dit is toch bizar?
Inderdaad een naar grapje van deze vent.

Wat betreft dat WhatsAppen: bij iPhone kun je tegenwoordig instellen dat iemand niet meer ziet wanneer je voor het laatst online bent geweest. Je ziet het dan alleen als diegene daadwerkelijk online is.
Wel vreemd ja! Maar je kan er verder ook niets aan doen. Ik zou zelf denk ik geen contact meer proberen op te nemen, en kijken of hij dat nog doet.

Áls hij een heeeele goede reden heeft kun je het wel weer oppakken.

Mits je dat zelf dan nog wilt natuurlijk..

Hou niet zo van dat vage gedoe
Ja best wel
Niet bizar, het is wel niet netjes.
Het is klaar.

Meer zit er blijkbaar niet in.
Ja bizar, maar laatste 1e date was ook bizar. Uit mijn netwerk via facebook met iemand afgesproken. Ik wist niet helemaal of de afspraak een zakelijk of privedoel had, maar dat vind ik niet erg want hij is zelfstandig ondernemer en werkt in een richting die voor mij zakelijk gezien ook interessant is.

Na een etentje kwam ik terecht op een bijeenkomst over een pyramidespel. Te bizar.

De volgende dag stonden er gelijk foto´s van op facebook met mijn naam op de deelnemers lijst. Ik heb aangegeven dat hij op deze manier zijn zaak om zeept helpt en zijn echte talenten vergooit.

Ik heb hem vervolgens van mijn facebook gegooid, uit mijn contacten.

Geloof mij het kan altijd gekker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tenzij hij zelf of een close familielid in het ziekenhuis/op spoedeisende hulp afdeling ligt vind ik het een horkerige actie.

Aan de ene kant zou het voor mij al niet meer hoeven, een volgende afspraak. Aan de andere kant zou ik benieuwd zijn wat er was.

Als ik echter niets meer zou horen (en dat is me eens gebeurd), ga ik er niet achteraan. Kansloos figuur was dat.
Heel typisch, hij was eerder toch wel erg geinteresseerd?

Zou hij in Londen iemand ontmoet hebben, in wie hij meer interesse heeft dan in jou?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind het inderdaad een horkerige actie. Snap het vooral niet. Mocht er iets heel ergs zijn gebeurd, dan kan hij daar ook even de moeite voor nemen om dat te laten weten toch? Contact was daarvoor wel gewoon heel leuk.

@ Eindeloos: eerder was hij inderdaad wel heel geinteresseerd. Denk inderdaad dat hij iemand in London heeft ontmoet, maar dan kun je toch nog wel het respect hebben even af te bellen/appen? En begrijp niet waarom ie dan uberhaupt nog wilde afspreken (maar goed misschien had hij meerdere lijntjes lopen).

Uiteraard neem ik geen contact meer op, maar ik vind het wel heel apart.

@viva_amber, het kan inderdad dus nog gekker. Dat is wel een heel gek verhaal gek.
quote:Ik heb hem gevraagd (ik weet het dat had ik niet moeten doen).

Waarom zou je dat niet doen?

Vrouwen mogen tegenwoordig best een afspraakje maken hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:viva-amber schreef op 17 augustus 2012 @ 15:10:

Na een etentje kwam ik terecht op een bijeenkomst over een pyramidespel. Te bizar.

Rennen!
Ik blijf dit inderdaad bizarre acties vinden en blijf mij erover verbazen. Hoe asociaal kun je zijn?! Het schijnt regelmatig voor te komen, mij is het gelukkig nog niet overkomen. Mocht het mij overkomen vrees ik dat ik niet makkelijk los zou kunnen laten. Ik kan zeer slecht tegen losse eindjes.
quote:Dibbes1 schreef op 17 augustus 2012 @ 15:10:

Tenzij hij zelf of een close familielid in het ziekenhuis/op spoedeisende hulp afdeling ligt vind ik het een horkerige actie.

Aan de ene kant zou het voor mij al niet meer hoeven, een volgende afspraak. Aan de andere kant zou ik benieuwd zijn wat er was.

Als ik echter niets meer zou horen (en dat is me eens gebeurd), ga ik er niet achteraan. Kansloos figuur was dat.

Hé Dibbes Leuk je weer tegen te komen! Lunax ook nog hier?

(mijn vorige nick was er eentje met een dolfijn )
Schijnt tegewoordig heel normaal te zijn. Ik hoor dit vaak van datende vriendinnen. Zeg dan gewoon dat je er geen zin meer in hebt, wel zo netjes.
Jaja, Engeland heeft best impact.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:datdus schreef op 17 augustus 2012 @ 15:50:

[...]

Hé Dibbes Leuk je weer tegen te komen! Lunax ook nog hier?

(mijn vorige nick was er eentje met een dolfijn )He datdus , dat is lang geleden hier . Ja Lunax post hier ook weer wat vaker. Ik ga niet vragen hoe het met je is want dat volg ik wel
TO, heeft hij nog wat laten horen in de tussentijd?
Vreemd. Maar ik denk eigenlijk dat je nog wel iets van hem gaat horen.

Dat er iets tussen gekomen is dus.
Hij heeft een ander gevonden waar hij meer in ziet en is te kansloos om het respectvol af te kappen.
TO heel snel vergeten en doorgaan! He hebt te maken met een kind. Volwassenen laten gewoon weten als ze niet meer willen daten.
Ook ooit gedate met zo iemand. Altijd smoezen klaar en ook een paar keer niet op komen dagen "hadden we afgesproken dan?" of "ja ik zit nu op die verjaardag en de BOB besloot toch maar te drinken dus moet nu hier blijven slapen" echt serieus, GA WEG!!! Haha ik zou hem gewoon vergeten. Al was er een noodgeval dan nog kun je wel even appen dat er iets tussen gekomen is. He is just not thst into you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven