La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Maar deze is bevredeigend
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven! Als het bij mij in de buurt zou zijn, zou ik ze bij mij komen zitten. We hebben naast de tuin een leuke plek om te zitten. Ik zou voor thee en koffie zorgen. Even mensen wat leren.
Ja ,Als het niet zo treurig was, kon je nog om deze aso actie lachen.
Lees op Twitter dat de burgervader er naar toe gaat om het `mogelijk te maken`.
Precies. Dat doet me aan een buurman denken die over mijn kinderen kwam klagen. We wonen tegenover de grootste school van het dorp, een zo genaamd brede school. En hij heeft last van mijn kinderen...
Dat zou fijn zijn, Keetje!
Waar gaat t over?
Goedumorreguh, Missy!
Oude mensjes die door de -door de oververhitte en geïrriteerde buurtbewoner- ingeschakelde politie van het terras gepiepeld zijn. Want er was geen vergunning voor.
Hè? Ze werden van t terras afgehaald? Waarom?
Mogguh trouwens.
Staat in de link van Ronnie
Ze hadden geen terras vergoening, en tja, een stelletje hangouderen verpaupert het straatbeeld.
Huh? Maar wat raar. Dat is dan net zoals je een terras bij t huis hebt toch? In de tuin? Vreemd dat dat niet mag?
Mogguh!

Arme oudjes. Wat een overdreven acties zijn dat he.
Als ze overlast zouden veroorzaken, oke, dan zou het een ander verhaal zijn.
Hartverwamend, maar niet geschikt als je last van je hormonen hebt; kans op traantjes.
Ik neem weer een duik trug in bed , vannacht de hele nacht wakker geweest dankzij onze buren, het zijn chinezen en ze hebben harde stemmen en als er visite is dan is het helemaal leuk want iedereen wil er bovenuit met als gevolg dat ik pas na 5uur in slaap ben gevallen , vanmorgen om 7uur er weer uitgegaan, gauw naar de winkel geweest voor de grote hitte kwam, en nu ga ik slapen, ben kapot , maar ondertussen wel klaar met alles wat gedaan moest worden ,tot laterz allemaal
Slaap lekker.
Nog even en dan is deze werkdag voorbij en kan ik thuis mijn hoerige kleding uit de kast halen!

Je weet wel, korte broek, hempje en slippers.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mrs! Dat draag je toch niet waar Mason bij is hè? Je beseft toch hoop ik wel wat voor schade dat kan aanrichten aan de kinderziel??
Eh, ik wil het hem gewoon wat makkelijker maken in verband met zijn navelobsessie. Gisteren trok hij mijn hele jurk omhoog om in mijn navel te poeren. Lijkt me schadelijker voor zijn tere zieltje, die corrigerende omaslip eronder.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Daar komt hij in jaren niet meer overheen, die corrigerende slip! Waarschijnlijk herinnert hij je er aan op een uiterst oncomfortabel moment: in een volle bus, op een verjaardagspartijtje, in de supermarkt of zo. "Weet je wat mijn moeder altijd draagt???". En dan goed hard.

Mijn neefje pleegde zulk soort dingen te doen toen hij een jaar of vier was. Ik vond het altijd griezelig om met hem uit te gaan.
quote:mrsstanleywalker schreef op 17 augustus 2012 @ 15:06:

Nog even en dan is deze werkdag voorbij en kan ik thuis mijn hoerige kleding uit de kast halen!

Je weet wel, korte broek, hempje en slippers.Sjonge jonge, moet je weer de slettebak uithangen?, de zon hoeft maar 1 straaltje te laten zien en hup daar ga je weer in je sletterige oufit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven