Entertainment alle pijlers

Wahaha! NKOTB are back ;-)

14-10-2008 14:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nietsvermoedend stond ik vanochtend mijn haar te fohnen toen ik door het geblaas heen hoorde op Q-music dat je kaarten kon winnen voor het concert van NKOTB. Fohn uit; hoorde ik dat goed?!

Jaaaaaaaaa, dus 3 februari in de Heineken Music Hall geven ze gewoon een concert! Als de sodeju smste ik vriendinnen, en die wisten het al (en waarom belt niemand mij dan even...?). Vanmiddag ga ik kaarten halen!

Ik was heel erg mega fan, zo'n 15 jaar geleden. Liep alle fanclubdagen af, ben naar alle 3 de concerten geweest en zelfs in 1994 stond ik nog vooraan toen ze voor een bliksembezoek even naar NL kwamen. Ik liep met een sleutelhanger van Donnie om mijn nek, want dat was m'n held. Had ongeveer 50 penvriendinnen van over de hele wereld die ook fan waren en schreef in 100en fb's (kort voor FriendshipBooks, wie kent ze ook nog?). Ik had niet alleen mijn muren vol posters, maar ook het plafond. Ik kocht elke week voor een-kweet-niet-hoeveel guldens (jaja) de nieuwste versie van Hitkrant, Popfoto, Bravo en SmashHits. Belde 3 vriendinnen meteen op als er een glimp van NKOTB was te zien op tv.

Ik was er nogal druk mee, dus En nu dus weer een concert! Niet dat ik de muziek fantastisch vind (alhoewel ik van het nieuwe spul niks ken - is er wel nieuwe muziek van ze...? ), maar ik ga er heen omdat het pure jeugdsentiment is. Wie nog meer?
Hun tour is net afgelopen samen met BSB. De tour was zo'n succes dat ze volgens mij nog een keer als NKOTBSB gaan touren. BSB neemt nu een nieuwe cd op in London. Misschien dat NKOTb ook weer bezig is met een album?
quote:dinna schreef op 15 augustus 2012 @ 11:00:

Hallo met dinna

Ben op zoek naar new kids on the block fans vriendinnen .

Om samen in de toekomst concerten te doen en gezellig te kletsen over de boys.Groetjes

Wat klink je leuk en lief Dinna! Hopelijk kan je alles delen over deze mannen. Veel plezier samen!

*wat een ongelofelijk enthousiasme van naar ik vermoed vrouwen van iig rond of over de dertig voor .... Sja-euh- zingende mannen*

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Haha ik vond ze vroeger ook echt wel leuk, maar geen haar op mijn hoofd die nu ze nog leuk vind en horror naar een concert te gaan.

Dat hoorde bij m'n jeugd, ze zijn voor mij nu OMOTB
quote:674443476877 schreef op 14 oktober 2008 @ 14:36:

Even een oude koe erin gooien... Pas op!

Nieuwe kots in een blik. Zo noemden ze NKOTB bij mij op school. En waarschijnlijk op meerdere plekken!oud topic....niet gezien
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:SeptemberGirl schreef op 15 augustus 2012 @ 11:04:

Priceless.

+1

geweldig dit
quote:Famke81 schreef op 16 augustus 2012 @ 00:43:

Hun tour is net afgelopen samen met BSB. De tour was zo'n succes dat ze volgens mij nog een keer als NKOTBSB gaan touren. BSB neemt nu een nieuwe cd op in London. Misschien dat NKOTb ook weer bezig is met een album?

zit er niet in denk ik. BSB heeft het album inmiddels al opgenomen en gaan volgend jaar weer op tour...

NKOTB doen nu geloof ik een solo tour
Grappig om al die enthousiaste reacties te lezen ! Ben zelf geen fan (ben meer van Backstreet Boys en dan A.J. in het bijzonder :-) maar vind het leuk dat ze 'terug' zijn. Toch kon ik het niet laten om even op you tube te koekeloeren hoe ze het tegenwoordig doen....
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Speklapje : Ben je bij de nkotbsb tour geweest dit jaar? Was 1 groot feest !! (ben zelf ook van de bsb, maar was verrast hoe de nkotb on stage zijn)
Ik ben niet geweest Fanatic. Maar als ik hoor en zag (op tv) dat het een feest was, vind ik het wel jammer. Ben niet zo van concerten (het is mij te intensief, alles met elkaar) hoewel ik wel een tikkie jaloers was.....
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Ik vind ze ook nog steeds leuk! Ben alleen nog steeds niet naar een concert geweest. Volgende keer dat ze in de buurt komen ga ik echt!!
Oh, en hoe fout ook...zo'n NKOTB-cruise lijkt me echt het einde! Een paar dagen op zon schip vol met hysterische 30+jarige vrouwen die allemaal op die 5 mannen lopen te geilen, lijkt me stiekem enorm lachen. Het is dat ik nogal reisziek op een boot wordt ( en ok ok, het geld niet heb!)
quote:fanatic schreef op 18 augustus 2012 @ 20:03:

Speklapje : Ben je bij de nkotbsb tour geweest dit jaar? Was 1 groot feest !! (ben zelf ook van de bsb, maar was verrast hoe de nkotb on stage zijn)Ik ben ook geweest. En ik vond het idd een feestje. Heb me kostelijk vermaakt.
Ik ben 2x naar nkotbsb geweest. 1x in Rotterdam en 1x in Oberhausen. Het was zo ontzettend leuk !!!

Haha, sugarbaby, de bsb doen ook zo'n cruise... het lijkt me wel wat... maar dat geld he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven