Mijn hoerige buurvrouw.

zondag 19 augustus 2012 om 23:26
Mijn buurvrouw is een een flirt. Altijd zit ze met mijn vriend te flirten. In hotpants en korte hempjes de ramen en auto wassen en dan een heel uur praten met mijn vriend. Mijn vriend is Duits en zij heeft (heel toevallig ik denk dat ze liegt) een duitse exvriend. Nu zitten ze hier nog in de tuin te kletsen en zit ze al onze wijn met haar afwijkende lippen te drinken. Mijn vriend glundert en heeft te tijd van zijn leven. Ik wil haar heel graag aanvallen, haar goedkope extensions uitrukken en haar vieze nepnagels breken, maar dat kan natuurlijk niet. Wat moet ik doen?
zondag 19 augustus 2012 om 23:30
Goed. Dus long story short. Je hebt een buuf met een kort hempje, extensions, goedkope nepnagels en een Duitse exvriend. Jouw vriend, toevallig een Duitser, kijkt naar haar als ze de auto wast. Oh en nu zit ze in je tuin wijn hoerig wijn te drinken. Jij vind dat ze met je vriend flirt en nu wil je haar lichamelijk letsel aanbrengen.
Ik weet wel welke buuf ik hoerig vind in dit verhaal.

zondag 19 augustus 2012 om 23:31
quote:sjampa schreef op 19 augustus 2012 @ 23:26:
Mijn buurvrouw is een vieze vieze vieze slet. Altijd zit ze met mijn vriend te flirten. In hotpants en korte hempjes de ramen en auto wassen en dan een heel uur praten met mijn vriend. Mijn vriend is Duits en zij heeft (heel toevallig ik denk dat ze liegt) een duitse exvriend. Nu zitten ze hier nog in de tuin te kletsen en zit ze al onze wijn met haar hoerige lippen te drinken. Mijn vriend glundert en heeft te tijd van zijn leven. Ik wil haar heel graag aanvallen, haar goedkope extensions uitrukken en haar vieze nepnagels breken, maar dat kan natuurlijk niet. Wat moet ik doen?hmm hoop niet dat de buurvrouw aardiger is dan jij hoewel ik denk dat die kans vrij groot is!
Mijn buurvrouw is een vieze vieze vieze slet. Altijd zit ze met mijn vriend te flirten. In hotpants en korte hempjes de ramen en auto wassen en dan een heel uur praten met mijn vriend. Mijn vriend is Duits en zij heeft (heel toevallig ik denk dat ze liegt) een duitse exvriend. Nu zitten ze hier nog in de tuin te kletsen en zit ze al onze wijn met haar hoerige lippen te drinken. Mijn vriend glundert en heeft te tijd van zijn leven. Ik wil haar heel graag aanvallen, haar goedkope extensions uitrukken en haar vieze nepnagels breken, maar dat kan natuurlijk niet. Wat moet ik doen?hmm hoop niet dat de buurvrouw aardiger is dan jij hoewel ik denk dat die kans vrij groot is!
zondag 19 augustus 2012 om 23:32
zondag 19 augustus 2012 om 23:32
quote:thomaaas schreef op 19 augustus 2012 @ 23:30:
Goed. Dus long story short. Je hebt een buuf met een kort hempje, extensions, goedkope nepnagels en een Duitse exvriend. Jouw vriend, toevallig een Duitser, kijkt naar haar als ze de auto wast. Jij vind dat ze met je vriend flirt en nu wil je haar lichamelijk letsel aanbrengen.
Ik weet wel welke buuf ik hoerig vind in dit verhaal.Je vergeet nog dat de buuf met haar hoerige lippen haar wijn opdrinkt.
Goed. Dus long story short. Je hebt een buuf met een kort hempje, extensions, goedkope nepnagels en een Duitse exvriend. Jouw vriend, toevallig een Duitser, kijkt naar haar als ze de auto wast. Jij vind dat ze met je vriend flirt en nu wil je haar lichamelijk letsel aanbrengen.
Ik weet wel welke buuf ik hoerig vind in dit verhaal.Je vergeet nog dat de buuf met haar hoerige lippen haar wijn opdrinkt.

zondag 19 augustus 2012 om 23:33
Nou ja misschien verkeerd taalgebruik maar ik meen alles. Jullie zouden het prettig vinden? Vriend weet hoe ik over haar denk en nodigt haar ongevraagd aan mij uit. Was dat uurtje praten terwijl hij naar haar keek (en hij zou eigenlijk voor mij naar de winkel gaan )dan niet genoeg? Ik ben echt pissig nu!
zondag 19 augustus 2012 om 23:34
quote:vraagnietomjemening schreef op 19 augustus 2012 @ 23:32:
weetje, ik ga je toch een serieuze reactie geven, het was een goed weekend en ben in een goede bui.
Maar met haar heb je niks te maken, met je vent wel. Die glundert en is zeer content. Hoe komt ze zo in jullie tuin. maar goed, ze is er nu, dus maak er het beste van.
Stelt zich voor hoe TO er het beste van kan maken:
1. Toch meppen?
2. Triootje
3. Toekijken
4. ...
weetje, ik ga je toch een serieuze reactie geven, het was een goed weekend en ben in een goede bui.
Maar met haar heb je niks te maken, met je vent wel. Die glundert en is zeer content. Hoe komt ze zo in jullie tuin. maar goed, ze is er nu, dus maak er het beste van.
Stelt zich voor hoe TO er het beste van kan maken:
1. Toch meppen?
2. Triootje
3. Toekijken
4. ...
quote:thomaaas schreef op 19 augustus 2012 @ 23:30:
Goed. Dus long story short. Je hebt een buuf met een kort hempje, extensions, goedkope nepnagels en een Duitse exvriend. Jouw vriend, toevallig een Duitser, kijkt naar haar als ze de auto wast. Oh en nu zit ze in je tuin wijn hoerig wijn te drinken. Jij vind dat ze met je vriend flirt en nu wil je haar lichamelijk letsel aanbrengen.
Ik denk zomaar dat ik het met jou eens ben.
Wel opvallend trouwens dat de "schuld" volledig bij de buurvrouw ligt en de vriend er kennelijk niks aan kan doen. De arme ziel, hem overkomt het allemaal maar.
Ik denk zomaar dat ik het met jou eens ben.
Wel opvallend trouwens dat de "schuld" volledig bij de buurvrouw ligt en de vriend er kennelijk niks aan kan doen. De arme ziel, hem overkomt het allemaal maar.

Dus jouw buurvrouw is een flirt. Die altijd met jouw vrind zit te flirten. En dan draagt ze hotpants en korte hempjes de ramen en auto wassen en dan gaat ze een heel uur praten met jouw vriend? Jouw vriend is Duits? En zij heeft heel toevallig een duitse exvriend. Maar je denkt dat ze liegt ? En nu zitten bij jouw in de tuin te kletsen en zit ze al jouw wijn met haar afwijkende lippen te drinken? Jouw vriend glundert en heeft te tijd van zijn leven! Jij wilt haar heel graag aanvallen, haar goedkope extensions uitrukken en haar vieze nepnagels breken, maar dat kan je natuurlijk niet maken... . Wat moet je nu doen ?
Heb ik je verhaal zo goed begrepen ?
Ik zou, als ik jou was, mee gaan zuipen met de buurvrouw en je vrind. Lekker dronken worden, en wie weet zit er een rete-geile trio in !
xxx
Heb ik je verhaal zo goed begrepen ?
Ik zou, als ik jou was, mee gaan zuipen met de buurvrouw en je vrind. Lekker dronken worden, en wie weet zit er een rete-geile trio in !
xxx

zondag 19 augustus 2012 om 23:35
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 augustus 2012 @ 23:31:
[...]
hmm hoop niet dat de buurvrouw aardiger is dan jij hoewel ik denk dat die kans vrij groot is!Waarom quote je toch als ik nadrukkelijk erbij zet aub niet quoten? Volgens mij is het niet eens toegestaan. Zou fijn zijn als je het kan aanpassen.
[...]
hmm hoop niet dat de buurvrouw aardiger is dan jij hoewel ik denk dat die kans vrij groot is!Waarom quote je toch als ik nadrukkelijk erbij zet aub niet quoten? Volgens mij is het niet eens toegestaan. Zou fijn zijn als je het kan aanpassen.