Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?

maandag 20 augustus 2012 om 22:50

maandag 20 augustus 2012 om 22:52

maandag 20 augustus 2012 om 22:55
Volgens mij kijk je teveel naar soaps Desina. In het echte leven is dit toch werkelijk een iets te overtrokken reactie. En lopen wel meer relaties op de klippen, als iedereen zo reageert zijn de parken binnen no time leeggetrokken in de grote steden. Sterker nog dan zal men de Keukenhof sluiten.
Veel sterkte, neem een kop thee, bel je ouders of een goede vriendin. Over een paar weken ziet je wereld er een stuk rooskleuriger uit.
Ik begin maar vast aan de herbeplanting...
Veel sterkte, neem een kop thee, bel je ouders of een goede vriendin. Over een paar weken ziet je wereld er een stuk rooskleuriger uit.
Ik begin maar vast aan de herbeplanting...

maandag 20 augustus 2012 om 22:56

maandag 20 augustus 2012 om 22:57
quote:aponi schreef op 20 augustus 2012 @ 22:48:
Ik ben een keer bijna psychotisch geraakt omdat mijn toenmalige vriend het totaal onverwachts uitmaakte. Heb het echt oprecht helemaal niet zien aankomen. En als je dan al niet de meest stabiele persoonlijkheid hebt, kan het enorm erin hakken.
Ik neem aan dat ze het echt niet voor de gein doet of zo. En het is heel sneu dat ze zo haar waardigheid verliest.....maar dat zal ze zelf ook wel vinden.
Vind het van vriend ook niet zo netjes om het 'en public' uit te maken en mede te delen dat er een ander is, om vervolgens weg te lopen.
Nooit gehoord van crime passionnel? Ze is heus niet de eerste noch de laatste die zichzelf verliest na het verliezen van de relatie.
Waarom denk je dat hij het in het park heeft gedaan.. waars kan hij haar inschatten en had dit dus al verwacht.
Als zij inderdaad net een profiel heeft aangemaakt enz. dan is dit verhaal niet echt want op zo'n moment ga je niet helemaal een profiel aanmaken. Of ze is al actief op het forum en heeft een schuilnaam aangemaakt
Ik ben een keer bijna psychotisch geraakt omdat mijn toenmalige vriend het totaal onverwachts uitmaakte. Heb het echt oprecht helemaal niet zien aankomen. En als je dan al niet de meest stabiele persoonlijkheid hebt, kan het enorm erin hakken.
Ik neem aan dat ze het echt niet voor de gein doet of zo. En het is heel sneu dat ze zo haar waardigheid verliest.....maar dat zal ze zelf ook wel vinden.
Vind het van vriend ook niet zo netjes om het 'en public' uit te maken en mede te delen dat er een ander is, om vervolgens weg te lopen.
Nooit gehoord van crime passionnel? Ze is heus niet de eerste noch de laatste die zichzelf verliest na het verliezen van de relatie.
Waarom denk je dat hij het in het park heeft gedaan.. waars kan hij haar inschatten en had dit dus al verwacht.
Als zij inderdaad net een profiel heeft aangemaakt enz. dan is dit verhaal niet echt want op zo'n moment ga je niet helemaal een profiel aanmaken. Of ze is al actief op het forum en heeft een schuilnaam aangemaakt

Meid even weer tot jezelf komen, dat je die scene in het park hebt gemaakt en in de razernij in huis is wel even genoeg. Ik snap dat dit frustratie, onmacht, verdriet, woede noem maar op is maar nu ben je toch echt wel op het punt gekomen dat je weer op de aarde land.
Zijn er mensen die je vanavond bij kunnen staan? Zoals eerder al gevraagd is.
Zijn er mensen die je vanavond bij kunnen staan? Zoals eerder al gevraagd is.
quote:Tia.Dalma schreef op 20 augustus 2012 @ 22:53:
Gedicht??
Als in: rozen zijn rood, violen zijn blauw*, kom nou terug want ik hou van jou?
*mits deze niet reeds het loodje gelegd hebben dankzij TO.
meestal zoiets:
Dalma lik mijn pik
Dan kom ik klaar met de hik
Je zult je nog verbazen
jij komt klaar met alleen blazen
Gedicht??
Als in: rozen zijn rood, violen zijn blauw*, kom nou terug want ik hou van jou?
*mits deze niet reeds het loodje gelegd hebben dankzij TO.
meestal zoiets:
Dalma lik mijn pik
Dan kom ik klaar met de hik
Je zult je nog verbazen
jij komt klaar met alleen blazen

maandag 20 augustus 2012 om 22:59
quote:bambi41 schreef op 20 augustus 2012 @ 22:45:
Het is altijd makkelijk om iemand klein te maken....ze heeft heftig gereageerd en verteld dat open en eerlijk. Prima als je zelf nooit zo zult reageren maar iemand zo de grond intrappen zoals hier gebeurd lijkt me niet nodig?
Ach bambi41, ik ben er de laatste tijd iets teveel ingestonken. En zeg nou zelf, dit is wel wat vreemd vind je ook niet.
Als je zojuist het gras uit het park hebt geplukt kruip je niet vervolgens op je gemak achter je pc om uit te vinden hoe je een account aanmaakt.
Bovendien laat ze niks meer horen. Lucifers zoeken denk ik.
Het is altijd makkelijk om iemand klein te maken....ze heeft heftig gereageerd en verteld dat open en eerlijk. Prima als je zelf nooit zo zult reageren maar iemand zo de grond intrappen zoals hier gebeurd lijkt me niet nodig?
Ach bambi41, ik ben er de laatste tijd iets teveel ingestonken. En zeg nou zelf, dit is wel wat vreemd vind je ook niet.
Als je zojuist het gras uit het park hebt geplukt kruip je niet vervolgens op je gemak achter je pc om uit te vinden hoe je een account aanmaakt.

maandag 20 augustus 2012 om 22:59
quote:bambi41 schreef op 20 augustus 2012 @ 22:45:

maandag 20 augustus 2012 om 23:00
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:54:
Ok...moet er toch wel om lachen, om jullie reacties...vooral die van Tia Dalma En jij krijgt van mij een dikke omdat jij het itt mij wél hebt meegemaakt dat een idioot van een kerel je op een nogal bijzonder rottig te noemen manier heeft laten zitten... Dus ik kan me jouw reacties ook erg goed voorstellen hoor. Alleen vloog mijn alu-hoedje bij dit topic spontaan weer op mijn hoofd, vandaar
Ok...moet er toch wel om lachen, om jullie reacties...vooral die van Tia Dalma En jij krijgt van mij een dikke omdat jij het itt mij wél hebt meegemaakt dat een idioot van een kerel je op een nogal bijzonder rottig te noemen manier heeft laten zitten... Dus ik kan me jouw reacties ook erg goed voorstellen hoor. Alleen vloog mijn alu-hoedje bij dit topic spontaan weer op mijn hoofd, vandaar
maandag 20 augustus 2012 om 23:01