Geld & Recht alle pijlers

Relatie over, vriend hoofdboeker, geld weg!

21-08-2012 09:00 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem! Sinds een week ben ik weer vrijgezel.

We hadden samen een vakantie geboekt. Mijn vriend was de hoofdboeker ik medereiziger. De break up is sowieso heel naar verlopen, en contact is verbroken. Er valt niet meer met hem te praten.

Nu is de situatie zo, meneer de ex heeft mijn naam veranderd in die van een vriend van hem. Hij is de hoofdboeker dus hij

kan dit zomaar doen. Dus die vriend van hem gaat mooi op vakantie van mijn geld!!!!

Normaal gesproken betaald de hoofdboeker met zijn eigen rekening. In ons geval is het geld met mijn rekening betaald.

Heb al een aantal keer met corendon gebeld, maar krijg geen reactie terug. Mijn ex is niet van plan om mij het geld terug te geven. Is er iemand die bekend is met een situatie als deze?
Is toch raar dat je als hoofdboeker, zomaar zonder toestemming en overleg met de ander kunt wijzigen. Hebben ze daar niet naar gevraagd bij het reisburo?
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Heb net nogmaals gebeld met de afdeling debiteurenbeheer van corendon. En ze zijn van plan mij het geld terug te betalen! Ze gaan nog wel contact opnemen met mr ex. Hij zal wel moeilijk doen maar ik krijg mijn deel hopelijk terug. Op hoop van zegen dan maar.
Heb je nu de ANVR voorwaarden gelezen? Daar zijn ze bij aangesloten, daar moeten ze aan voldoen.
Geweldig!
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
quote:sweettwentyfive schreef op 21 augustus 2012 @ 09:23:

Nou heb zijn vriend al een bericht gestuurd via facebook.

Je moet hem geen bericht sturen, maar het op z'n wall zetten. Hopen dat de schaamte het wint van de onbeschoftheid. En zo komt die vriend van hem er ook achter, als ie het nog niet wist.

Maar hopelijk krijg je nu je geld terug!
Het is heel fijn dat ik mijn geld terugkrijg, nieteens om het geld. Maar om het principe. En voel me nu nog meer los van hem. Ik wens ze een hele fijne vakantie samen! Hoppakee
Gewoon die gasten van face dinges verwijderen, klaar.
Ik vind het eerlijk gezegd heel merkwaardig dat er nog een financiele kwestie is op te lossen tussen jou en je ex-partner, en dat je dan vervolgens iedereen benadert (het reisbureau, zijn vriend, zijn ouders) behalve hem!
Wow wat goed zeg dat je geld terug krijgt. Zo zie je maar dat het loont om je niet te snel ergens mij neer te leggen.

Krijg je alleen jouw deel of het hele bedrag? Ben benieuwd of je ex dan nog mag vliegen of een nw ticket moet kopen?
.
Begint zijn voornaam EN achternaam met een W? Hier hetzelfde gebeurd en helaas, je kunt niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven