Hoe laat is het?! Deel XXX
woensdag 22 augustus 2012 om 18:08
Dan sta je er nog met je neus bovenop juist? Zichtbaar voor alles en iedereen. Het grappige is dat ik er daar juist minder goed op let omdat ik zie dat men daar heel secuur en netjes is.
Iemand hier in z'n eigen (wellicht smoezelige) keuken die ik niet heb gezien, die geen opleiding heeft gehad betreft hygiëne ed, dat trekt me echt totaal niet.
Iemand hier in z'n eigen (wellicht smoezelige) keuken die ik niet heb gezien, die geen opleiding heeft gehad betreft hygiëne ed, dat trekt me echt totaal niet.
woensdag 22 augustus 2012 om 18:18
Maar dan weet je toch ook niet waar het vlees precies vandaan komt. Ach ja, we verschillen van mening
Mevrouw was erg blij met mijn soep en vrijdag ga ik een thaise curry halen bij een Thaise vrouw hier in de buurt, en ze wil ook recepten op aanvraag maken
Jee ben je zo moe jumps? Wat heb je gekregen dan?
Hie voel je je nu?
Mevrouw was erg blij met mijn soep en vrijdag ga ik een thaise curry halen bij een Thaise vrouw hier in de buurt, en ze wil ook recepten op aanvraag maken
Jee ben je zo moe jumps? Wat heb je gekregen dan?
Hie voel je je nu?
woensdag 22 augustus 2012 om 18:25
woensdag 22 augustus 2012 om 18:35
woensdag 22 augustus 2012 om 19:52
Jumps, zit nu nog op 20 mg maar we zoeken naar de juiste dosering. Volgende week een gesprek en ws wil hij voorstellen
om 30 mg te proberen om te kijken of ik me dan nog iets beter voel. Het is bij mij ook hollen of stistaan. Óf bijna hyper in mijn hoofd, allerlei plannen etc óf moe, down en wat apatisch, dan komt er echt niets uit mijn handen. Lastig.
woensdag 22 augustus 2012 om 19:58
Wat een herkenning Buik!
Ik zit op 40 mg en dat is een hele tijd echt goed geweest, nu lijk ik er een beetje doorheen te gaan en zijn we verder aan het kijken.
Ik had ook dat het bij 20 al werkte, maar dat ophogen toch nog beter effect had, dus dat is zeker het overwegen waard.
Heb je last van bijwerkingen? En is het te doen met je andere medicatie? Zal wel een hele batterij zijn nu..?
19:58
Ik zit op 40 mg en dat is een hele tijd echt goed geweest, nu lijk ik er een beetje doorheen te gaan en zijn we verder aan het kijken.
Ik had ook dat het bij 20 al werkte, maar dat ophogen toch nog beter effect had, dus dat is zeker het overwegen waard.
Heb je last van bijwerkingen? En is het te doen met je andere medicatie? Zal wel een hele batterij zijn nu..?
19:58
woensdag 22 augustus 2012 om 20:07
Ach jumps, ik heb een hele apotheek enorm veel pillen. Elke dag. De rest van mijn leven, acht ja, is niet anders. Ik kan zeggen dat ik fysiek veel, heel veel heb meegemaakt maar als het in je hoofdje niet helemaal lekker loopt ( zoals bij mij de laatste 3 maanden) dan ben je nergens. Het is allesomvattend en het fysieke kun je soms uitschakelen door afleiding te zoeken. Je hoofd is altijd mee en het treft je in je ' zijn'
Ik vind dat echt enorm lastig.
Citalopram gaat met andere medicatie en half werkend lijf goed, ophogen is dus het proberen waard.
In het begin werden de angsten/derealisatie heviger maar nu voel ik me stabieler. Heb wel behoorljjk last van droge mond en tremor.
Ik vind dat echt enorm lastig.
Citalopram gaat met andere medicatie en half werkend lijf goed, ophogen is dus het proberen waard.
In het begin werden de angsten/derealisatie heviger maar nu voel ik me stabieler. Heb wel behoorljjk last van droge mond en tremor.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:14
Ja ik denk dat ik dat wel snap (fysiek vs psyche).
Het is heel erg hoor, maar soms zou ik willen dat ik gewoon een of andere ziekte zou hebben, als het dan in m'n hoofd gewoon maar goed ging.
Maar dat kan je niet hardop zeggen want je moet altijd blij zijn als je lichaam gezond is.
En dat weet ik ook wel, en toch zou ik graag ruilen..
Bijwerkingen zullen vast nog slijten, ik hoop het voor je!
20:14
Het is heel erg hoor, maar soms zou ik willen dat ik gewoon een of andere ziekte zou hebben, als het dan in m'n hoofd gewoon maar goed ging.
Maar dat kan je niet hardop zeggen want je moet altijd blij zijn als je lichaam gezond is.
En dat weet ik ook wel, en toch zou ik graag ruilen..
Bijwerkingen zullen vast nog slijten, ik hoop het voor je!
20:14
woensdag 22 augustus 2012 om 22:15
Met lichamelijke aandoeningen is het vaak dat het zowel voor jezelf als voor de omgeving beter te snappen is. Het is vaak veel concreter dan psychische klachten.
Als ik mezelf als voorbeeld neem: als je misschien kanker hebt (wat ik dus gelukkig niet had) en je baarmoeder moet eruit, is dat voor iedereen te begrijpen.
Maar als je zegt: ik ben depressief of ik heb angstklachten, is dat voor mensen vaak lastig te snappen. Ook omdat psychische klachten vaak onlogisch klinken voor mensen die er geen last van hebben.
22.15
Als ik mezelf als voorbeeld neem: als je misschien kanker hebt (wat ik dus gelukkig niet had) en je baarmoeder moet eruit, is dat voor iedereen te begrijpen.
Maar als je zegt: ik ben depressief of ik heb angstklachten, is dat voor mensen vaak lastig te snappen. Ook omdat psychische klachten vaak onlogisch klinken voor mensen die er geen last van hebben.
22.15