Reserve tank

23-08-2012 21:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kilometer kan je rijden met de reserve tank?

Benzine.

Heb een citroen c1.

Weet iemand van jullie dat?
15 km per liter zou ik aanhouden.
Net zolang totdat ie stopt.

Meestal veel verder dan je denkt maar ik zou toch maar zo snel mogelijk gaan tanken want langs de snelweg lopen leuren met een sjerrieken is niet lollig.
Hier ook een Citroën C1 en 40 km red ik er zeker mee. (vanaf de piep van reserve)
quote:Suze02 schreef op 23 augustus 2012 @ 21:48:

15 km per liter zou ik aanhouden.Een C1 haalt 1:20 zeker.
50 km
Tussen de 40 en 50 km red ik maaaaaaaaaaaakkelijk met mijn Twingootje. Maar ik vind het altijd errug eng en ga ook zo snel mogelijk tanken.
quote:isabella89 schreef op 23 augustus 2012 @ 21:46:

Hoeveel kilometer kan je rijden met de reserve tank?

Waarom ga je niet tanken voordat hij op de reserve staat? Voor het zelfde geld wordt je 's nachts je bed uit gebeld vanwege een calamiteit, dan wil je toch niet langs de kant van de weg staan omdat je nog niet hebt getankt en al 23 km op de reservetank rijdt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2012 @ 21:56:

[...]

Waarom ga je niet tanken voordat hij op de reserve staat? Voor het zelfde geld wordt je 's nachts je bed uit gebeld vanwege een calamiteit, dan wil je toch niet langs de kant van de weg staan omdat je nog niet hebt getankt en al 23 km op de reservetank rijdt?Wil je even met mijn man gaan praten ?
Mijn auto zegt dat hij er 80 km mee kan rijden. Mijn man doet dat ook wel eens; hij heeft nog nooit zonder benzine gestaan. Ervaring uit de tweede hand dus, want ik durf dat niet. Ik tank al als er nog een derde inzit
Hangt ook een beetje van je rijstijl af overigens. Ben je een erg bruuske rijder, dan kan je er minder km mee rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven