Bar Too Much ***** 199 *****
donderdag 23 augustus 2012 om 18:56
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:28
O ja, ook goedemorgen.
Waarom kan jij geen plaatjes plakken? Ik plak nooit plaatjes omdat ik het teveel werk vind.
Straks de partytent opzetten (is echt een heule grote), en boodschappen doen voor het Zomerfeest, en nog een keer boodschappen doen, voor mijn eigen huishoudinkje.
Zomerfeest is altijd erg leuk, maar druk van te voren.
Waarom kan jij geen plaatjes plakken? Ik plak nooit plaatjes omdat ik het teveel werk vind.
Straks de partytent opzetten (is echt een heule grote), en boodschappen doen voor het Zomerfeest, en nog een keer boodschappen doen, voor mijn eigen huishoudinkje.
Zomerfeest is altijd erg leuk, maar druk van te voren.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:42
Tjonge, grote partytent opzetten....
Moeten dochter en ik komen om je te helpen???
Dan kun je pas echt lachen, als wij iets opzetten, is dat voor anderen echt reden om hun klapstoeltjes er bij te halen en het allemaal met een grote grijns te gaan zitten bekijken. Wijzelf hebben vaak nog de meeste lol, eerlijk waar, maar uieindelijk komt zo'n ding wel te staan (meestal niet helemaal recht) !!!
Moeten dochter en ik komen om je te helpen???
Dan kun je pas echt lachen, als wij iets opzetten, is dat voor anderen echt reden om hun klapstoeltjes er bij te halen en het allemaal met een grote grijns te gaan zitten bekijken. Wijzelf hebben vaak nog de meeste lol, eerlijk waar, maar uieindelijk komt zo'n ding wel te staan (meestal niet helemaal recht) !!!
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:45
Wies, we hebben hier een heuse parytentopzetwerkgroep, want die tent moet je met minstens 6 personen opzetten. En het is erg prettig als daar iig een paar mensen bij zijn die ook nog weten welk onderdeel waar moet enzo.
Dus jullie zijn van harte welkom om te helpen (we beginnen over een kwartier, redden jullie dat? ), maar jullie zullen je moeten onderwerpen aan de orders van de deskundigen.
Dus jullie zijn van harte welkom om te helpen (we beginnen over een kwartier, redden jullie dat? ), maar jullie zullen je moeten onderwerpen aan de orders van de deskundigen.
vrijdag 24 augustus 2012 om 09:50
vrijdag 24 augustus 2012 om 12:53
vrijdag 24 augustus 2012 om 15:41
Wies, we zetten die tent 1 of 2x per jaar op, dus tegen dat we em weer gaan opzetten weten we het weer niet precies. En dat is echt ook het leuke hier, want we hebben er met z'n allen lol om. Nu heb ik een paar aanwijzingen op de 'bouwtekening' gezet, maar geheid dat er volgende keer weer iets anders fout gaat.