La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:bartolomeus schreef op 24 augustus 2012 @ 20:04:

Dank je Ronnie

Ik hoop trouwens dat het hele neus gebeuren gaat meevallen voor je.

Tuurlijk, komt goed moet gewoon, ik ben eigenlijk op het moment heel veel stappen aan het zetten en ik word steeds sterker en alles word alleen maar beter dus dit ook!!

En met iedereen op dit topic die mijn hand vast houd kan het toch ook niet anders
Gelukkig viel wel mee, Barto
Bart, moeilijk hoor

Je hebt gedaan wat van je werd verlangd, maar probeer jezelf niet voorbij te lopen/over je grenzen te gaan/op je tenen te lopen om het anderen naar de zin te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan (believe me i know ).

quote:ronniemitchel schreef op 24 augustus 2012 @ 19:52:

[...]

Ik stel het al 12 jaar uit, ik heb zodanige klappen op mijn neus gehad dat ik in mei me echt heb moeten beheersen om de kno arts niet weg te duwen, toen hij me vroeg of ik de breuklijn wilde zien ,kwam er een nee uit zeg ik schrok er zelf van .

Ik heb idd gehoord dat het mee valt qua na pijn , maar pfffff , maar goed er komen op het moment dingen uit het verleden naar boven wat betrefd mishandelingen dat ik daar af en toe wel even iets voor slik om weer wat rustiger te worden, en op 1 plek te kunnen blijven zitten zonder gek te worden
Hey, Pien! Hoe gaat de puntenteller? Ik kan jou aansteken. Dan lopen de kg echt weg.
Hai Bart de pony man!

Fijn om te lezen dat alles "goed" is gegaan.
Zo en nu ga ik aan de port hmmmmm
quote:MEFS schreef op 24 augustus 2012 @ 20:04:

http://www.bol.com/nl/p/e ... enroman/1001004006831325/Bedankt, net gekeken, klinkt goed!
Steek mij maar aan, MEFS. Of geef t gewoon aan mij. Ik ben t gewend, dus kan er wel mee omgaan.
quote:pinacolada schreef op 24 augustus 2012 @ 20:08:

Zo en nu ga ik aan de port hmmmmm
Ik drink vandaag alleen warme melk
quote:MEFS schreef op 24 augustus 2012 @ 20:08:

Hey, Pien! Hoe gaat de puntenteller? Ik kan jou aansteken. Dan lopen de kg echt weg.Haha gekke Mefsie! Nee ik doe het wel zo, een pond per week nog steeds gemiddeld, erg blij mee! Langzaam maar zeker komt mijn taille terug
quote:pinacolada schreef op 24 augustus 2012 @ 20:08:

Zo en nu ga ik aan de port hmmmmm Santé en prosit enzo!
Gaan jullie ook TVOH kijken?
quote:pinacolada schreef op 24 augustus 2012 @ 20:10:

[...]

Haha gekke Mefsie! Nee ik doe het wel zo, een pond per week nog steeds gemiddeld, erg blij mee! Langzaam maar zeker komt mijn taille terug Dat is de insteek! Ik ben trots op je

[...]

Haha gekke Mefsie! Nee ik doe het wel zo, een pond per week nog steeds gemiddeld, erg blij mee! Langzaam maar zeker komt mijn taille terug Wow ik wil ooooooooooooook ..................pondjes verliezen

[...]

Haha gekke Mefsie! Nee ik doe het wel zo, een pond per week nog steeds gemiddeld, erg blij mee! Langzaam maar zeker komt mijn taille terug

Zeggen ze niet altijd dat als je het rustig aandoet, het ook het meeste blijvende effect heeft?

Knap van je hoor!
Misschien. Om hoe laat begint het?
Super pien!!!
quote:pinacolada schreef op 24 augustus 2012 @ 20:11:

Gaan jullie ook TVOH kijken?Nee ik ga naar crime kijken op id tv of had je gedacht dat ik zelf een crime zou plegen he
quote:ronniemitchel schreef op 24 augustus 2012 @ 20:12:

[...]

Nee ik ga naar crime kijken op id tv of had je gedacht dat ik zelf een crime zou plegen he Ja, nou ja, met die neus en die nek enzo......
quote:grobbekuiken schreef op 24 augustus 2012 @ 20:14:

[...]

Ja, nou ja, met die neus en die nek enzo...... nou misschien dat ik vanaaf laat heel stout ga doen
quote:ronniemitchel schreef op 24 augustus 2012 @ 20:15:

[...]

nou misschien dat ik vanaaf laat heel stout ga doen Oeoeoeoeoeoehhhhhh!!!!
quote:ronniemitchel schreef op 24 augustus 2012 @ 20:11:

[...]

Wow ik wil ooooooooooooook ..................pondjes verliezenWW (weight watchers) online Ronnie, ik zweer erbij. Je mag alles eten, als je het maar telt en inplant. Daarom nu een welverdiende port :-).
quote:grobbekuiken schreef op 24 augustus 2012 @ 20:18:

[...]

Oeoeoeoeoeoehhhhhh!!!!

hmmmmmmm heb ik wel zin an eigenlijk hahaha uhm wanneer niet hahaha ja ik ben erg , nou en

http://www.youtube.com/watch?v=jzy2dgEU ... ure=relmfu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven