Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
28 jaar

4 jaar werkervaring in deze branche (IT)

Geen opleiding afgerond (ook middelbare school niet; universiteit niet eens P gehaald)

40 uur per week

3200 bruto + auto en telefoon van de zaak met beiden ongelimiteerd privé gebruik
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Werkzaam bij woningbouwcorporatie in Randstad

41 jaar, vrouw en 22 jaar actief op arbeidsmarkt. Werk op afdeling klanteninformatiecentrum. Opleidingnivo: VHBO (=havo)

Bruto bij 36 uur werkweek: 2503

Bruto uurloon : 16,04

Werk 24 uur p week

Bruto voor 24 uur : 1669

Netto voor 24 uur: 1394 incl reiskosten

krijg 8% vak geld en 13e maand.

meebetaling aan ziektekosten verzekering, BHV (15 euro p mnd bruto), en pensioenvoorziening.

Geloof dat dat allemaal niet slecht te noemen is. Ben er tevreden mee.
Vrouw, 33 jaar.

WO opgeleid

Leidinggevende functie in een mediabedrijf

4700 bruto obv 36 uur

13e maand

winstuitkering

mobiliteitsvergoeding (ipv leaseauto)

blackberry
37 jaar, vrouw

Docente geschiedenis vo

14 jaar ervaring op diverse scholen

14 lesuren .+ 1 uur mentorles

1456 netto
Frankly my dear, I don"t give a damn
40 jaar vrouw, 20 jaar werkervaring, MBO +, verkoopbinnendienst, werk fulltime 37.5 uur, Eur 3150,-- per maand, 8% vakantietoeslag, bonus met targets, overgrote deel pensioen betaald door werkgever.
27, vrouw, docente VO (fulltime)

Netto 2200 + 13e maand + vakantiegeld
hoi, ik werk als vaste medewerker in een drukkerij van een fabriek. als het helpt wil ik zeggen dat ik 24 ben, mbo niveau, 40 uur werk en 1600 netto verdien
De zon schijnt... schijn bedriegt.
quote:lligt schreef op 22 juni 2012 @ 23:17:

26 jaar

operatieassistent via detacheringsbureau

40 uur

4270 bruto +13e maand en vakantiegeld

Dit is echt heel erg veel.. Hoe kan dat?

Ik weet dat er schaarste is aan OK-assistenten, maar dit bedrag snap ik niet..

Je verdient bijna 1000E bruto meer dan een arts-assistent..
Projectmanager in I(C)T (verander)projecten.

37 jaar.

WO bedrijfskunde.

Werkweek van 40 uur.

Zzp-er. Kortste project een paar maanden. Langste project een paar jaar. Veel bij Overheid, ZBO's en Gemeenten maar ook bij commerciële bedrijven.

Uurtarief wisselt, ik factureer tussen de 40.000,- en 55.000,- euro exl. btw per maand (als ik een volledige maand gewerkt heb). Zit op dit moment aan de bovenkant van dat bereik. En crisis? Ik heb nog geen week zonder opdracht gezeten.
30 jaar

Mbo+

Activiteitenbegeleider ( regelmatig 9-5) bij licht verstandelijk gehandicapten met complexe- zorgvragen

Vakantiegeld

13de maand

32 uur

1600 Netto
quote:_Branwen_ schreef op 21 mei 2011 @ 20:23:

- Juridisch kwaliteitsmedewerker Sociale Zaken

- 2932 bruto per maand (exclusief vakantietoeslag van 8%)

- 32 uur

- Reiskostenvergoeding

- Eindejaarsuitkering 6% van bruto jaarsalaris

- HBO-functie

- WO-opgeleid

- Midden dertiger

Aangepast n.a.v. wijzigingen.
Oh, dan moet ik hem ook even aanpassen. Na 23 jaar als ZZP en geen week zonder werk, gisteren mijn laatste opdracht afgerond. Over drie weken met man en kinders een jaar naar peking. Gesolliciteerd en aangenomen. Inkomen aldaar 0 euro. Omdat ik een jaar vrijwilligerswerk ga doen in een klein weeshuis voor lichamelijk gehandicapte kleine kinderen. Ben nog nooit ergens zo blij mee geweest :-). Ik ga daar met de kinderen mee naar ziekenhuizen (ook in buitenland) voor de operaties en als vertaler engels. En ik zal fondsen gaan werven. Helemaal super :-).

Op de een of andere manier weet ik dat dit nu al de meest bevredigende opdracht ooit zal zijn!
Succes en veel plezier met je nieuwe baan, Oriane.

Blijf je het forum vanuit Peking volgen?
Uiteraard!! Verbinding daar is niet helemaal top, maar daar vinden we wel een workaround voor
Veel plezier Oriane!
Kantoorbaan in verzekeringen, MBO opleiding, 7 jaar ervaring. € 950,- netto voor 20 uur. (€2.290,- bruto bij fulltime). Ik ben 31 jaar.
Oja daarnaast nog een 13e maand, winstuitkering en 8% vakantiegeld.
Ik ben 20 jaar. Afgestudeerd als Pedagogisch Medewerker niv3. Geen werk in in mijn omgeving, plusminus 30km.

Werk in een winkel op minimumloon. 32 uur per week en krijg elke maand ongeveer rond de 650 euro.

Ik wil mezelf laten omscholen, maar ik weet niet waar mijn interesses liggen en wat ik graag kan/wil doen. Woon samen met mijn vriend die al een koophuis heeft, maar voor de toekomst wil ik gewoon meer kunnen bijdragen, aangezien hij nu dus met mij er bij woont en er extra kosten zijn.
Ik ben 23 jaar en werk als intercedente in de thuiszorg.

Kenmerken: eerste echte baan, werk 32 uur, maar voor fulltime (=36 uur) zou ik 2400 bruto verdienen. Daarbij komt nog 4,5% eindejaarsuitkering. Ik heb recht op 224 uur vakantie per jaar (deze uren dien je ook in te zetten op nationale feestdagen).
Huidige baan:

Administratie bij de overheid (destijds nog niet afgestudeerde Hbo-er)

Netto 1250,- per 4 weken voor 36 uur

Toekomstige (bijna) baan:

Incasso (afgestudeerd Hbo-er)

Netto 1300 per maand voor 36 uur

Dus hopelijk komt er ooit wat promotie aan .
Afgestudeer HBO'er communicatie. 23 jaar en 1-2 jaar werkervaring.

Werkte als marketing en communicatie coordinator bij een adviesbureau vastgoed en huisvesting.

Bruto 2000 bij 40 uur. Netto ongeveer 1550

+ 8% vakantiegeld en totale reiskostenvergoeding.

Daar een jaar een gewerkt na studie en ontslagen ivm bedrijfseconomische redenen.

Nu werk ik als verkoopmedewerkster in een kledingzaak. Ik verdien ongeveer 1200 netto voor 38 uur en krijg de wettelijke reiskostenvergoeding.
Doktersassistente

30 jaar, 10 jaar werkervaring

17,5 uur per week: 900 euro netto

vakantiegeld en eindejaarsuitkering
Wat zou een technisch projectleider in de ICT zo ongeveer binnenhengelen? (Senior)
quote:mariamena schreef op 30 augustus 2012 @ 10:55:

Wat zou een technisch projectleider in de ICT zo ongeveer binnenhengelen? (Senior)Bij mijn vriend in het bedrijf ongeveer 4000 netto. Hijzelf is projectanalist ICT en krijgt per maand 3100 euro netto mee naar huis.
P&O adviseur, 1,5 jr werkervaring, WO opgeleid, 25 jr, 38u, 2500 bruto, vakantiegeld & eindejaarsuitkering
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven