ik stel me even voor

26-08-2012 20:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik kijk al een paar dagen op dit forum het lijkt me een leuk forum daarom heb ik me geregistreerd.

Eerst zat ik op een ander forum maar had het idee dat er best jonge meiden op zaten als ik zag waar de onderwerpen over gingen. Ik ben zelf 21 jaar, en volg nog een studie en heb een bijbaan.

Groetjes DivaDevil
Welkom.
Ja en?

Welkom! Veel forum plezier, en sterkte waar t nodig is.
Welkom baas!
Welkom in ons midden !!
haha gezellig dank jullie wel!
Veel plezier hier
Kun je ook koken?
Amand is een beetje..ehm ..apart, kijk er maar doorheen, dan valt het wel mee
Waar heb je zin in Armand?
Gevulde paprika. En iets met gegrilde kaas, bladerdeeg en spinazie.
haha ik kan wel koken ja why?
Welkom in ons midden!

(en Amand test gewoon eventjes of je tegen een stootje kunt )
quote:amand1969 schreef op 26 augustus 2012 @ 21:27:

Gevulde paprika. En iets met gegrilde kaas, bladerdeeg en spinazie.Hmm lekker hoor, toch jammer dat ik niet koken kan .
haha test maar raak kan heeeel wat hebben!
Als je het goed vindt, maak ik even gebruik van jouw topic om me ook voor te stellen. Na 6 jaar meelezen heb ik toch maar een account aangemaakt omdat ik regelmatig stond te springen om me in de discussie te mengen

Ik ben een stuk ouder dan 21, en heb twee kinderen van 13 en 7. Het leuke van dit forum is dat het zo dynamisch is. Sommige discussies krijgen 10 pagina's in een uurtje, en dat zie je verder nergens...

Hoe krijg ik trouwens van die leuke smileys die je overal ziet?
Welkom van die smileys weet ik ook nog niet ik denk niet hetzelfde als msn of wel? :P:D:)
nee dus
Louisavuittoin, Zonder r
Ja en?
Ja, zoiets bedoel ik! Of zo'n zwaaiende smiley, al dan niet met pompons...
Ha, gevonden
Ook welkom, betjebig!
Ik zal me ook even voorstellen... Heb me 2 weken geleden al geregistreerd maar vergeten mezelf voor te stellen (excuses!)

Ik ben dus Beaches, 24 jaar, werk 2-4 dagen per week en woon samen met mijn vriend in het zonnige zuiden van het land.. Heb me hier aangemeld omdat het een gezellig forum lijkt (en volgens mij ook is!), en het een actief forum is, zo had ik op mijn TO binnen nog geen half uur al een paar (handige!) reacties! Heel erg fijn, dus hoop hier ook uiteindelijk een 'veteraan'te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven