TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
dinsdag 28 augustus 2012 om 17:32
dinsdag 28 augustus 2012 om 18:08
Wat ik me nu zit af te vragen...
Ik heb dus vanmorgen mijn contract telefonisch opgezegd.
Ik zou nu dus eigenlijk dienst hebben. Maar ik ben dus gewoon thuis.
Ik heb mijn loon al gehad.
Zou ik nu wat terug moeten betalen?
Teamhoofd vroeg zei dat ik dienst niet hoefde te draaien. Omdat ik boventallig sta.
Nu word ik dus toch een beetje onzeker.
Ik heb dus vanmorgen mijn contract telefonisch opgezegd.
Ik zou nu dus eigenlijk dienst hebben. Maar ik ben dus gewoon thuis.
Ik heb mijn loon al gehad.
Zou ik nu wat terug moeten betalen?
Teamhoofd vroeg zei dat ik dienst niet hoefde te draaien. Omdat ik boventallig sta.
Nu word ik dus toch een beetje onzeker.
dinsdag 28 augustus 2012 om 18:50
Waarom blijven mannen doorzeiken zelfs als je30x aangeeft dat ie niet door moet gaan omdat je anders ruzie krijgt. K had hem zelf vanochtend nog gewaarschuwd. Geen.strattera betekend niet wakker kunnen worden en smiddags een pesthumeur en hoofdpijn e.d. Moet eigenlijk gaan zwemmen nu. Maar ik ben zo moehoe.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 28 augustus 2012 om 19:31
dinsdag 28 augustus 2012 om 19:33
*breekt even in*
Ha Missie!!! Ik zag je berichtje bij de Brandertjes!!!Met mij gaat het super. Meneer A en ik zijn nog steeds in love! De proef met samen wonen is zeer geslaagd en we gaan nu rustig op zoek naar een school voor datermeissie en met mijn ex om de tafel om te kijken of we een nieuwe regeling kunnen gaan maken. Zodra alles een beetje op de rit is gaan we samenwonen.... Wie had dat verwacht.. ik die de liefde van haar leven tegen komt...
Ik heb vorige week tijdens de picknick een pakje in de koelbox gevonden er zaten ringen in die meneer A speciaal voor ons heeft uitgekozen,,,,,, vriendschapsringen hoe romantisch is dat. De ringen zijn hetzelfde alleen in die van mij zit een diamantje...
En we gaan ook een lang weekend weg eind september...
Sorry voor het hoge romantische gedoe, maar ik ben zo in
naar alle schatjes hier en ik hoop dat het met jullie ook goed gaat...
*breekt weer uit*
Ha Missie!!! Ik zag je berichtje bij de Brandertjes!!!Met mij gaat het super. Meneer A en ik zijn nog steeds in love! De proef met samen wonen is zeer geslaagd en we gaan nu rustig op zoek naar een school voor datermeissie en met mijn ex om de tafel om te kijken of we een nieuwe regeling kunnen gaan maken. Zodra alles een beetje op de rit is gaan we samenwonen.... Wie had dat verwacht.. ik die de liefde van haar leven tegen komt...
Ik heb vorige week tijdens de picknick een pakje in de koelbox gevonden er zaten ringen in die meneer A speciaal voor ons heeft uitgekozen,,,,,, vriendschapsringen hoe romantisch is dat. De ringen zijn hetzelfde alleen in die van mij zit een diamantje...
En we gaan ook een lang weekend weg eind september...
Sorry voor het hoge romantische gedoe, maar ik ben zo in
naar alle schatjes hier en ik hoop dat het met jullie ook goed gaat...
*breekt weer uit*
dinsdag 28 augustus 2012 om 19:36