Wat is de lekkerste chocolade?

15-04-2008 16:28 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat vrouwen de grootste choc-a-holics zijn, maar vandaag lustte ik ook een reepje.

Mijn favoriet is Cote d'Or melk, om zijn enigzins rokerige bijsmaak.

En jullie?
Melkchocolade met hazelnoten van Milka. Het MOET ook in 1 keer op. Ik kan het niet bewaren, het MOET op :-)
AH had eind vorig jaar tijdelijk melkchocolade met verschillende noten - die was erg lekker.

Daarnaast ook al Cote d'Or.
Met superstip op 1: de melkchocolade van de Lidl. Weet even het merk niet, maar het zit in een blauw kartonnetje met 2 grote repen chocolade...hmmjam!!
Ik vind alle chocolade lekker, maar de witte met gepofte rijst van de Aldi is toch wel heeel lekker.
Milka extra romig..
Ritter Sport, Lindt & Cadbury
Witte chocola met van die crisps!
.
Zowat alle varianten Lindt chocolade met van die aparte vullingen. Mint, pistache, tig verschillende fruitsmaken, noem maar op. In Duitsland zijn ze in nagenoeg elke supermarkt te koop. Ik kom er niet vaak, maar als ik er ben neem ik ze altijd mee. Jammer genoeg zijn die repen wel duur.

Ze hebben daar in Duitsland uberhaupt iets met chocoladerepen met aparte vulling, is me opgevallen. Het is niet alleen maar Lindt die ze produceert.

Qua Nederlandse repen behelp ik me met Karina Weisse Crisp (klinkt ook vrij Duits, trouwens...), te koop bij de Jumbo. Cote D'or met advocaatvulling, die drie kleine reepjes in één pak, vind ik ook lekker.
Leonidas bonbons (ze verkochten ze in de winkel waar ik werkte, foutfoutfout)
Alles van Kinder. Maar vooral de Bueno's...
Wil je van mij even geen last hebben, geef je me een six-pack AUSTRALIAN

Jammie!
anoniem_8669 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 08:29
Reden: kan geen plaatjes meer plakken !?
% gewijzigd
Milka Biscuit...hmmm...en dan zo'n hele grote reep!!!

Grappig dat hier een hoop mensen Cote d'Or zo lekker vinden; dat vind ik zelf een van de mindere merken.
De crispy bon bons van de Wereldwinkel, hmmmmm! En alle Butterscotsch varianten, verder vind ik pure chocola heerlijk, vooral met koffiesmaak van de Appie.

Ahhhh, chocola. Heerlijk hoor!
Cote d'or met kleine stukjes hazelnoot en dan zo'n grote reep (rokerige bijsmaak? Als ik dat lees lust ik hem niet meer , ik zou die smaak niet zo omschrijven)

Schogetten

Kinderchocolade

Bonbonbloc

Toblerone

Cappucino van verkade (is een beetje zoals merci met wit en bruin)

Merci

Milkyway

Crunch!!

Hier spreekt een echte chocoladefreak!
75 % puur van Jacques!!
Laatst gemaakt: chocolatstrawberry!

JUMMIE!

Heb nu frambozen hier liggen en moet me inhouden om niet nog even een reepje pure choc te halen!
pure chocolade tablet van fairtrade erg lekker hmmmmm morgen meteen halen trekkkk na het lezen van dit topic haha.
ik zeg: kinderbueno en die van ritter sport met cornflakes. jum...
milka & biscuit. HEERLIJK!!
Als ik moet kiezen tussen m'n rechtervoet en een reep caramac dan zou ik toch echt gaat twijfelen. Die vind ik echt zo lekker
Dove Caramel...

\\:-)//
quote:Soofje 3737 schreef op 17 april 2008 @ 21:12:

Als ik moet kiezen tussen m'n rechtervoet en een reep caramac dan gaat m'n rechtervoet eraf

Ik sluit me trouwens bij de chocola van de aldi fans aan: die blokken melk met hazelnoten en rozijnen.

En toblerone.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Milka extra romig en die met hazelnoten..mmmm
quote:lindy schreef op 16 april 2008 @ 19:44:

Ik denk dat er maar weinig boven Puccini gaat, in de Staalstraat. Ik ben niet zo van de bonbons veel te vet met al die prut erin, maar dadels en abrikozen overgoten met pure of melkchocolade, onweerstaanbaar.

Verder heeft de Lidl extreem goede chocolade. Ze hebben van die platte blokken, puur in verschillende gradaties. En dan vooral die met sinaasappelschillen erin.

Bij de biosupermarkt aan het Buikslotermeerplein hebben ze chocla van de Maya's ofzo. Allemaal geweldig, maar die met sinas en kruiden is het beste.

Dit had ik kunnen schrijven, behalve dan dat ik Maya gebeuren, helaaaaaaaaaaas, niet ken en van Puccini die met zoethout en met rode peper t lekkerste vind

Verder:

Tony Chocolonely melk

Swiss 70% puur

Australians bonbons (vooral die met groene thee en met veenbessn en kruiden)

Moet door dit topic denken aan de film Chocolat met Juliette Binoche en Johny Depp

voor een lekker onderwerp als dit heeft dit topic trouwens weinig plaatjes dus even:

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven