Mode & Beauty alle pijlers

Permanent make-up mislukt!

29-08-2012 20:51 420 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 15:52
Reden: Inhoud niet meer van toepassing
% gewijzigd
Dus je hebt niet eerst even in een spiegel gekeken?
Dit is niet zo chique, ik zou de plaats even weghalen. Neem aan dat die mevrouw aangesloten is bij een beroepsvereniging of keurmerk? Dan moet je daar je klacht indienen.

Ben wel met je eens dat je goed uit moet kijken waar je het laat doen!
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:35
% gewijzigd
waarom scheer je die onderste niet weg? Ik bedoel zo ziet het er vreemd uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar het is toch de bedoeling dat eerst je eigen wenkbrauwen worden afgeschoren? Voelde je niet dat ze veel te hoog zat?
Rot voor je. Kun je geen navraag doen bij een arts hoe het beste resultaat te krijgen vwb het weghalen?

Waarom zit je eigenlijk thuis? Kun je niet werken of durf je de deur niet uit?
Wat Enn zegt zat ik ook al te denken. Heb je dat al geprobeerd?
Tja, heel veel dingen kunnen tegenwoordig en ineens blijkt er dan ook een noodzaak voor te zijn en is er de wens om met jezelf te laten prutsen, gewoon, omdat het kan. Mooi onderwerp, om eens langdurig bij stil te staan.
quote:muloza schreef op 29 augustus 2012 @ 20:55:

Maar het is toch de bedoeling dat eerst je eigen wenkbrauwen worden afgeschoren? Voelde je niet dat ze veel te hoog zat?dat vraag ik me ook af. Maar snap echt niet dat je het zonder voortekenen hebt laten zetten..
Ah, gelukkgi je bent er weer.

Met foto. Ik blijf erbij. Had zélf gevraagd of ze ze voor wilde tekenen. Ook een 20 jarige kan nadenken. Tenminste, in mijn tijd, en dat is nog niet eens zo gek lang geleden, lukte dat prima hoor.

Dat zelf denken.
Mogen we een foto van beide wenkbrauwen zien of ga ik nu te ver?
En je meld je hier speciaal voor aan?
Hoe kan iemand die zo lang al permanente make up aanbrengt een wenkbrauw zetten ruim boven de eigenlijke?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mag ik vragen waarom je dit in vredesnaam hebt laten doen? Moet je nu echt de rest van je leven als bassie over straat? Dat kan toch niet, aanklagen dat mens.
Ja en?
En als je je eigen wenkbrauw laat verwijderen? Dat de haartjes niet meer terugkomen? Ik heb er niet veel verstand van maar misschien is er een oplossing.... Kl*te, veel sterkte.
quote:rozehanddoek schreef op 29 augustus 2012 @ 20:57:

Wat Enn zegt zat ik ook al te denken. Heb je dat al geprobeerd?Dan krijgt ze volgens mij een ongelooflijk verbaasd uitziende uitdrukking in haar gezicht. Die dingen zitten veel te hoog.
Nu kun je wel dubbel zo verbaasd kijken.

Maar serieus, je voelt zoiets toch?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 29 augustus 2012 @ 20:59:

Nu kun je wel dubbel zo verbaasd kijken.

Maar serieus, je voelt zoiets toch?Ik weiger te schateren.
Waarom zou je in hemelsnaam wenkbrauwen laten tattoeren??

Je hebt ze toch?
Overigens, 25 jaar ervaring? Bestaat permanente make up al zo lang?
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 16:36
% gewijzigd
quote:Cateautje schreef op 29 augustus 2012 @ 20:59:

[...]

Dan krijgt ze volgens mij een ongelooflijk verbaasd uitziende uitdrukking in haar gezicht. Die dingen zitten veel te hoog.Zo ziet dat eruit.
Ik geloof hier echt helemaal niets van. IK kan me niet voorstellen dat een proffesionele make-up-zetter ten eerste kiest voor rood terwijl jij overduidelijk een andere kleur wenkbrauwen hebt, en ze ook nog daar zet.

Ik geloof er serieus niets van.
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 21:02:

Ik haal inderdaad tijdelijk mijn eigen wenkbrauwen weg en verberg het onder een pony.Heb je je wenkbrauwen überhaupt wel weggehaald in die shop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven