Oooo wat Genant!!!!!
donderdag 30 augustus 2012 om 10:34
Lieve dames
Ik zeur altijd tegen mijn vriend dat hij zo snurkt, soms word ik er wakker van en vooral als hij op zijn rug ligt is het, naar mijn idee, aan de andere kant van de straat te horen. O o wat kan die man een geluid produceren in de nacht. Dus ik duw hem vaak of schud hem even half wakker zodat hij zich kan omdraaien.
Vanmorgen het volgende, ik word wakker en vriend kijkt nogal chagarijnig. Niet zo goed geslapen?
Vriend pakt telefoon erbij en speelt iets af wat ik eerst niet goed kan plaatsen... een geroggel en geronk!! ja ja dat was ik dus vannacht!
Ik schaam me dooooood, ik wil niet snurken!!
Ik zeur altijd tegen mijn vriend dat hij zo snurkt, soms word ik er wakker van en vooral als hij op zijn rug ligt is het, naar mijn idee, aan de andere kant van de straat te horen. O o wat kan die man een geluid produceren in de nacht. Dus ik duw hem vaak of schud hem even half wakker zodat hij zich kan omdraaien.
Vanmorgen het volgende, ik word wakker en vriend kijkt nogal chagarijnig. Niet zo goed geslapen?
Vriend pakt telefoon erbij en speelt iets af wat ik eerst niet goed kan plaatsen... een geroggel en geronk!! ja ja dat was ik dus vannacht!
Ik schaam me dooooood, ik wil niet snurken!!
donderdag 30 augustus 2012 om 10:53
donderdag 30 augustus 2012 om 11:10
Mijn man snurkte ook behoorlijk. Was ook vaak verkouden en dat speelde natuurlijk ook mee.
Maar hij is een paar jaar geleden aan zijn huig geopereerd. De huig is wat ingekort en er is een reepje weefsel weggehaald waar de huig "aan hangt". In dat stuk weefsel zat wat veel ruimte en is dus strakker getrokken. Daarnaast keelamandelen eruit. Klinkt allemaal heel naar, maar valt erg mee. Na de operatie zat hij savonds alweer een boterham te eten.
Sinds die tijd snurkt hij niet meer, ook niet als hij op zijn rug ligt. Hij is bijna niet meer verkouden, slaapt beter en is fitter.
Maar hij is een paar jaar geleden aan zijn huig geopereerd. De huig is wat ingekort en er is een reepje weefsel weggehaald waar de huig "aan hangt". In dat stuk weefsel zat wat veel ruimte en is dus strakker getrokken. Daarnaast keelamandelen eruit. Klinkt allemaal heel naar, maar valt erg mee. Na de operatie zat hij savonds alweer een boterham te eten.
Sinds die tijd snurkt hij niet meer, ook niet als hij op zijn rug ligt. Hij is bijna niet meer verkouden, slaapt beter en is fitter.
donderdag 30 augustus 2012 om 11:17
Toen ik net was gaan samenwonen, was ik ook nogal onrustig in bed. Heb zelfs m'n man geslagen!!!! Ik droomde dat er iets kostbaars viel en dat wilde ik opvangen. Ondertussen lag ik dus met mijn armen te maaien en mijn man te slaan. Niet zo leuk..... maar ik geloof dat ik dat ben afgeleerd...ik hoor mijn man er in ieder geval nooit meer over...
donderdag 30 augustus 2012 om 11:35
Hoi Marrebar, schaam je niet hoor ! Als je vriend zo snurkt, dan weet hij nu hoe het voor jou is
Zelf snurk ik als ik verkouden ben. Verder praat/mompel ik veel (met een 'andere' stem), geef vriend af en toe een klap en in drukke tijden komt daar ook nog slaapwandelen bij. Schaam me er niet voor, weet er 's ochtends ook niets van.
Zelf snurk ik als ik verkouden ben. Verder praat/mompel ik veel (met een 'andere' stem), geef vriend af en toe een klap en in drukke tijden komt daar ook nog slaapwandelen bij. Schaam me er niet voor, weet er 's ochtends ook niets van.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
donderdag 30 augustus 2012 om 11:50
Mijn man speelt een nogal manlijke teamsport en heeft nogal de neiging om de nacht na een wedstrijd die gehele wedstrijd in zin slaap na te spelen, dan schrik je af en toe wel hoor. hahaha als ik m er dan 's ochtends mee confronteer dan weet hij er niks meer van, het naspelen in de slaap dan he.
Ik slaap als een engeltje, stil en geruisloos (nouja dat droom ik dan ;0))
Ik slaap als een engeltje, stil en geruisloos (nouja dat droom ik dan ;0))
donderdag 30 augustus 2012 om 12:15
hahahaah wakker worden van je eigen scheet... dan was het wel een goeie.... hahah. Ik zit vandaag aan mijn scriptie te werken en manlief is thuis vandaag... dus nu speelt hij te pas en te onpas dat bestandje af.... om vervolgens in een bulderende lach uit te barsten.... heel fijn, hoop dat het morgen over is.. anders neem ik hem vannacht wel even op....