Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Dank voor de snelle antwoorden.

Stout ik snap wat je wilt zeggen, daar heb ik ook al over gedacht.

Shehot en Doris, ik ken het stel, welliswaar niet van feestjes maar toch...

Alleen nu... zoek ik eigenlijk practische tips!
(even in het midden gelaten of ik het wel of niet doe, want daar ben ik nog niet helemaal over uit)
Praktische tip: niet doen, eerst een datemeneer meenemen naar zo'n stel. (en in godsnaam Sammie: een goeie!)
ehh stout mag ik je erop wijzen dat ik op het moment niet bepaald in het bezit ben van veel leuke datemeneren?
Praktische tips die zo in me opkomen. Het is leuker als de vrouw van het stel bi(schierig) is (als jij dat ook bent tenminste) en blijf de vrouw van het stel goed in de gaten houden omdat jaloezie bij mvv wel eerder de kop op kan steken dan bij mvmv. Ik persoonlijk vind het ook leuker om met 2 stellen (of meer) te daten.
quote:xsxaxmx schreef op 29 augustus 2012 @ 16:48:

ehh stout mag ik je erop wijzen dat ik op het moment niet bepaald in het bezit ben van veel leuke datemeneren?Nadat je dit hier post, dan zou ik je e-mail maar even checken?
eigenlijk is het dus een afrader shehot?
Nee als het om een gezellige avond met wat geiligheid gaat is het een aanrader. Als je eens een flinke beurt wil hebben een afrader. Beetje meer in die hoek
kijk duidelijke taal...

Ik denk er nog eens goed over, optie die stout aandraagt is een nogo, heb nl maar 1 man waarmee dat kan, en die heeft geen tijd
het is absoluut geen afrader, je kent het stel immers ?

maar, wat al gezegt is, het is het leukst als de dames allebei bi zijn of het op zijn minst eens willen proberen.

zijn de dames dat niet is het lastiger.
moodymissy dat biverhaal zit wel goed!
dan zou ik lekker gaan genieten

wel van te voren (niet op avond zelf) praten over wat jouw verwachtingen zijn, haar verwachtingen en zijn verwachtingen.
Even een beetje omhoog halen anders kan ik het topic straks niet meer terug vinden.

We zitten wat low in de avontuurtjes hier, geloof ik. Helaas kunnen wij zelf pas volgende week iets toevoegen. Weten nog niet wat, thuisdate of Eroxx.
It's never too late start living!
Ik ben twee maanden geleden voor het eerst naar een parenclub geweest, club Paradise, en voel mij verplicht om even een review te doen.

Ik (22) en mijn platonische-en-taboe-loze vriend (21) vielen echt uit de toon. Er liepen zo'n acht harige mannen rond tussen de 40 en 60 - sommigen nog goed geconserveerd voor hun leeftijd, maar niets waar wij opgewonden van raakten. Later kwam er nog een gelegenheidsstel langs van rond de 60. Het mannelijke helft begon mijn vriend een beetje lastig te vallen, wat hij nogal ongemakkelijk vond. Er kwam ook een gelegenheidsstel van rond de 35 langs, die er beter uitzagen maar de dame in kwestie was vrij fors.

Nou goed, we hebben de hele avond een beetje rondgelopen, naakt gezwommen en ik heb twee gratis cocktails gekregen en dat was 't zo'n beetje. Ik vond het een grote teleurstellling en ik kan je aanraden om niet in je eentje erheen te gaan - de harige mannen achtervolgden mij OVERAL, ik voelde me er echt niet goed bij. Verder zag het er van binnen classy uit, hoewel het van buiten net een container was.

Ik wil zeker nog eens naar een parenclub gaan, maar dan wel met een groep. Daar ben ik nu mee bezig, hopelijk gaat het ook echt lukken, want de meesten vinden het last-minute toch net iets te eng worden...
quote:berries schreef op 30 augustus 2012 @ 23:28:

Ik ben twee maanden geleden voor het eerst naar een parenclub geweest, club Paradise, en voel mij verplicht om even een review te doen.

Ik (22) en mijn platonische-en-taboe-loze vriend (21) vielen echt uit de toon. Er liepen zo'n acht harige mannen rond tussen de 40 en 60 - sommigen nog goed geconserveerd voor hun leeftijd, maar niets waar wij opgewonden van raakten. Later kwam er nog een gelegenheidsstel langs van rond de 60. Het mannelijke helft begon mijn vriend een beetje lastig te vallen, wat hij nogal ongemakkelijk vond. Er kwam ook een gelegenheidsstel van rond de 35 langs, die er beter uitzagen maar de dame in kwestie was vrij fors.

Nou goed, we hebben de hele avond een beetje rondgelopen, naakt gezwommen en ik heb twee gratis cocktails gekregen en dat was 't zo'n beetje. Ik vond het een grote teleurstellling en ik kan je aanraden om niet in je eentje erheen te gaan - de harige mannen achtervolgden mij OVERAL, ik voelde me er echt niet goed bij. Verder zag het er van binnen classy uit, hoewel het van buiten net een container was.

Ik wil zeker nog eens naar een parenclub gaan, maar dan wel met een groep. Daar ben ik nu mee bezig, hopelijk gaat het ook echt lukken, want de meesten vinden het last-minute toch net iets te eng worden...

Ik ben zeer benieuwd waar jullie dan geweest zijn. Zelf herken ik het niet. Ik begrijp ook dat jullie blijkbaar op een avond geweest zijn dat er ook single mannen komen. Iets waar ik niet voor zou kiezen.

Jullie zijn erg jong. Zoek ook iets wat meer bij jullie leeftijd past. Zelf denk ik dan aan de Fun 4two. Hier komen alleen stellen en er komen zeker ook jongeren wordt vaak gezegd. Heb zelf geen ervaring en behoor ook tot de ouderen.

Ligt de fun niet eenvoudig binnen de mogelijkheden dan zoek een parenclub die ook avonden (meestal de zaterdag) heeft voor alleen stellen. Zonder single heren is de sfeer echt anders. Lees verder op dit topic (mn begin) wat de betere clubs zijn. Is ook bepalend. Kleinere clubs hebben iets minder wisselend publiek en vaak wat ouder.

Verder heeft het mij of ons geholpen hier onze vragen te stellen. Het is jammer dat een eerste keer zo gaat maar het kan misschien anders met wat meer informatie.

We horen het wel!
Berries, ik ben ook nog jong (25) en naar een andere kleine parenclub geweest (temptation, mijn ervaring is hier terug te vinden) en mijn ervaring was heel anders.

Wat ik me afvraag is of je al eerder ervaring hebt opgedaan met seks met anderen/meerderen, of seksfeestjes.

Dat had ik wel, als ik aan het begin van mijn sexpeditie was gegaan was het zeker geen succes geworden, juist door het in hokjes plaatsen van mensen (dat proef ik nl in jouw post, correct me if i'm wrong) geef je het eigenlijk geen kans.

En ja, single mannen volgen je, maar wanneer je dit niet prettig vind kun je dat gewoon zeggen en zullen zij hier rekening mee houden (tenminste dat is mijn ervaring)

Aan de andere kant, naar actie word graag gekeken, en je bent daar niet om stiekem een hoekje op te zoeken, wij mijn gelegenheidspartner en ik vinden het ook leuk om naar anderen te kijken, als extraatje...
@ xsxa: Ik heb eerder een mmv trio gehad (bezig om een tweede te regelen) en ik heb veel ervaring met seksdates, maar geen seksfeestjes.

Ik weet dat ik vaak overkom alsof ik snel oordeel maar eigelijk ben ik best een softie hoor. Ik wilde alleen aangeven dat mensen van dertig jaar ouder het voor mij niet doen... ik voel mij er niet tot aangetrokken. Dat is eigelijk het enige waar ik moeite mee heb, ben verder echt niet verwaand ofzo, ik hoef geen supermodellen met een uberstrak lijf or anything like that.

Ik snap er dat er naar actie graag word gekeken, dat lijkt mij ook erg geil om te zien... ik geloof niet dat er in mijn post iets stond wat op het tegendeel leek, of misschien kwam het verkeerd over?

@leen: Ik was bij club Paradise in Amsterdam, dat staat in mijn post. Bedankt voor de tips! Ik wist van te voren al dat een woensdagavond niet zo'n top idee was en dat club Paradise niet erg hoogaangeschreven staat, maar het is voor mij lastig om op zaterdagavond weg te gaan omdat ik dan tot laat werk. Daarnaast overnacht ik bijna altijd zaterdag bij m'n moeder en ik vind het niet leuk om tegen haar te liegen over waar ik heen ga. :/ Maar ik moet me daar overheen zetten en dat ga ik ook doen. Daarnaast was club Paradise een goedkope keuze en aangezien we beide geen auto hebben, ook een bereikbare. Maar ik dacht al dat we er meer geld in moeten steken en op een betere dag moeten gaan naar een andere club, want wat mij betreft houd het echt niet op met de ontdekkingsreis van parenclubs. Ik vind het concept nog steeds heel gaaf.
Trouwens, seksfeestjes lijken mij geweldig, maar hoe kom je aan zoiets?
quote:berries schreef op 30 augustus 2012 @ 23:28:

Ik wil zeker nog eens naar een parenclub gaan, maar dan wel met een groep....

Een groep?

Een groep platonische vrienden en vriendinnen?

Wat denk je dat er voor leuks aan is, aan het in een groep gaan als jullie niets met elkaar doen en niet alleen ( als man in een parenclub waar ook alleen maar paren in mogen dan ) naar de erotiische ruimtes mogen? Denk je dat je als je met een groep gaat je contact maakt met anderen? Durf je iets te ondernemen als je weet dat je groep toe kan kijken?

Als je niet verwacht mensen van jullie leeftijd te treffen ( en die kans is ook klein ) voegt een club dan iets toe; kun je dan niet net zo goed thuis een feestje hebben, of voegt de entourage iets toe?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:berries schreef op 31 augustus 2012 @ 00:45:

Trouwens, seksfeestjes lijken mij geweldig, maar hoe kom je aan zoiets?

Zelf organiseren.

Wachten tot je uitgenodigd wordt.

Je aanmelden bij mensen die ze organiseren en vragen om " vulling " op hun feestje. ( en daar zijn dan weer allerlei sites voor, of je leert mensen kennen in een club ).
Ik denk dat je heel goed moet nadenken wat je nu wilt. Ik ben het iets ouder als jij (47 ) . Mijn advies, maak eerst je keus en ga dan. Je bent erg jong (in mijn optiek) dus je hebt ook alle tijd om zaken uit te zoeken. Overhaast niks, er zijn heel veel leuke dingen om te doen maar gunje de tijd om te zoeken.
@ bianca: Ik begrijp niet helemaal waar je het idee krijgt dat ik platonische vrienden en vriendinnen zou uitnodigen voor een parenclub en dat je denkt dat ik niks wil doen in een parenclub. Ik schreef alleen dat ik in een groep zal willen gaan de volgende keer, niet of/wat ik van plan was om te doen... dus ik kan helaas niet echt iets met je post.
quote:berries schreef op 31 augustus 2012 @ 01:24:

@ bianca: Ik begrijp niet helemaal waar je het idee krijgt dat ik platonische vrienden en vriendinnen zou uitnodigen voor een parenclub

Omdat je dit keer ook met een platonische vriend bent geweest. Dat schreef je tenminste. Als hij niet fungeerde als een soort bodyguard komt het nogal over als " aappies kijken " .

en dat je denkt dat ik niks wil doen in een parenclub. Ik schreef alleen dat ik in een groep zal willen gaan de volgende keer, niet of/wat ik van plan was om te doen... dus ik kan helaas niet echt iets met je post.
Oooh zo! Nee joh, dat ik hem 1x meeneem zegt niks over wat ik een volgende keer zou doen, toch? Dat ik hem meenam was eigelijk alleen omdat hij de enige is in mijn omgeving waarmee ik dat op dat moment kon doen. Hij fungeerde misschien een beetje als bodyguard, maar we waren absoluut niet van plan om ''aapjes te kijken''. We kwamen er echt voor de seks, ja. Ik wilde het liefste een sekspartner meenemen maar ik kende niemand die daarvoor in was, de meesten vinden het freaky.
[quote]berries schreef op 30 augustus 2012 @ 23:28:

quote]

Ik heb nog nooit iets goeds over club paradise gehoord en er is blijkbaar nog niets veranderd.

fijn dat er nu ook weer iets over deze club wordt verteld
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven