Mannen en genegenheid...

02-09-2012 08:56 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het toch dat mannen vaak (altijd?!) genegenheid zoeken bij andere vrouwen als hun vriendin er niet bij is....???

Gisteren ben ik op een festival geweest met vrienden en een goede bekende was ook met ons mee. Deze man heeft sinds een aantal maanden een nieuwe vriendin en is ook vrij snel bij haar ingetrokken.

Hij vertelde zelfs dat ze plannen hebben om samen een huis te kopen. Schijnbaar is hun relatie heel serieus en hij lijkt erg happy en gelukkig met haar.

Gisteren op het festival hebben we de hele dag met elkaar opgetrokken en waren we sowieso heel close met elkaar. Lekker knuffelen, kusjes geven, dansen etc. Ook waren we beetje onder invloed van een pilletje en drank en was er gewoon een sterke aantrekkingskracht.

Tegen de avond begon ie mij ineens volop te zoenen. Hij zei dat ie hier al een hele tijd geleden nieuwsgierig naar was, aangezien we zeker een jaar geleden ook samen uit gingen en ook close deden (toen was ie ook vrijgezel en ik toen ook) maar tot zoenen was het nooit gekomen. Hij zei dat ie ik hem toen steeds van mij afduwde, wat ik mij niet kan herinneren eigenlijk.......

Anyway, hij heeft een vriendin en ging dus dik vreemd met mij. Althans ik vind zoenen met een ander vreemdgaan. Het was gisteren niet 1 x of 2 x maar uiteindelijk wel de hele avond door. Gelukkig ken ik zijn vriendin ook verder niet (nooit gezien, alleen op foto's), dus is het verder ook niet mijn probleem.

Tegen het einde van het festival, toen we allebei allang weer ontnuchterd waren, bleef ie close doen. Hand op mn been leggen in de auto, handje vastpakken, arm op me heen slaan etc...

Hoe kan het toch dat een man zo gelukkig is (of lijkt?) in zn relatie maar toch sterk genegenheid kan zoeken bij een andere vrouw als ze er niet bij is? Ik dacht ook echt dat ie heel monogaam zou zijn, dus had het ook echt niet verwacht, dat het zo zou lopen.

Ze gaan notabene samen een huis kopen...

We waren wel beetje onder invloed, maar het close doen stopte niet toen we beide ontnuchterd waren.

Zou deze man gewoon een vreemdganger zijn of toch niet happy in zn relatie? Of misschien heeft zn vriendin toestemming gegeven?

We weten het niet..

Wat ook typisch is is dat ik er sinds kort via via achter ben gekomen dat ie een nieuwe relatie heeft. We hebben de afgelopen maanden veel contact gehad (vooral via de Whatsapp) en hij sprak nooit over haar. Heeft nooit verteld dat ie een nieuwe vriendin heeft. Pas gisteren begon ie voor het eerst over haar te praten...

Zou die dan toch unhappy zijn?

Ik moet dit gewoon even van mij afschrijven
Mannen hebben veel ruimte voor genegenheid

Een heel groot hart waar meerdere vrouwen in passen.

Deze man is gewoon een kwal, hij staat niet model voor dé man verder.
Nee, dan zal die wel niet happy zijn. Of niet tevreden, t is misschien niet goed genoeg.. Tjonge wat een lulhannes. En dat vriendinnetje overweegt een huis met hem te kopen.. Bah!
En wie weet heeft hij een afpraak met zijn vriendin dat zoenen mag, binnen hun relatie. Kan ook. Zo niet, zie mijn eerste posting.
quote:eleonora schreef op 02 september 2012 @ 08:59:

Deze man is gewoon een kwal, hij staat niet model voor dé man verder.Dit. Al weet ik niet wat mijn man niet doet als ik er niet bij ben. Maar ik vermoed dat genegenheid zoeken bji een andere vrouw niet al te hoog op zijn lijstje staat.
Lekker knuffelen, kusjes geven, dansen etc.

Dit vind ik overigens niet normaal, maar goed.
quote:Star schreef op zondag 02 september 2012 09:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="eleonora in "Mannen en genegenheid..."" class="messagelink">eleonora schreef op 02 september 2012 @ 08:59</a>:</b>

Deze man is gewoon een kwal, hij staat niet model voor dé man verder.</div></blockquote>Dit. Al weet ik niet wat mijn man niet doet als ik er niet bij ben. Maar ik vermoed dat genegenheid zoeken bji een andere vrouw niet al te hoog op zijn lijstje staat. " Dit. Al weet ik niet wat mijn man niet doet als ik er niet bij ben. Maar ik vermoed dat genegenheid zoeken bji een andere vrouw niet al te hoog op zijn lijstje staat."

En zo wel .. Dan gaat ie voorlopig maar lekker bij z'n moeder logeren.
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom ging jij er in mee als je denkt dat hij zo gelukkig is?

En hoe is het nu?
Ik vind jou gedrag ook raar, ook al ken je zijn vriendin niet.

Was sjieker geweest als je er niet op was ingegaan.
quote:VotesforLeo schreef op 02 september 2012 @ 09:10:

Puur uit nieuwsgierigheid: waarom ging jij er in mee als je denkt dat hij zo gelukkig is?

Ze kent de vriendin niet dus haar probleem is het niet.

Waarom zou ik er niet in meegaan?

Ik ken zijn vriendin inderdaad niet, dus dan is 't toch mijn probleem verder niet, maar HUN probleem???

Het is voor mij een ander verhaal als zijn vriendin een bekende of zelfs een vriendin van mij zou zijn. Dan was ik er nooit op ingegaan.
Tjeej, wat ben jij goedkoop zeg.
Maak je dit zo vaak mee dan?

Ik vind het wat raar dat je zo generaliserend schrijft over 'mannen en genegenheid'. Ik ken zeker wel wat flirts in m'n omgeving (man en vrouw), vreemdgangers of open-relatie-hebbers zijn een stuk schaarser gezaaid.
Och en genegenheid? Dream on, dat heet geil.
Zou je meer van hem willen eigenlijk?
Je was er toch zelf bij... Je doet net alsof je er niks tegen kunt doen als een vent je begint te zoenen...
Klinkt als een gezellig avondje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 02 september 2012 @ 09:06:

Lekker knuffelen, kusjes geven, dansen etc.

Dit vind ik overigens niet normaal, maar goed.

Ik ook niet.

Mijn vrienden omhels ik absoluut hoor maar er mee zoenen en zo, nee.
Waarom? Omdat het gewoon een ordinaire vreemdganger is! Zoals zoveel mannen en vrouwen. Hij kan desondanks heel goed zeer gelukkig zijn met zijn vriendin hoor. Dikke kans dat zij vandaag gewoon samen op de bank zitten en hij totaal niet meer aan jou denkt. Ik hoop dus niet dat je denkt dat jij speciaal voor hem was?
Jij wilt weten waarom mannen zo veel genegenheid (vind ik overigens een geheel verkeerd gekozen woord trouwens, maar dat terzijde) zoeken?

Ik zou liever willen weten waarom er zo veel vrouwen zijn die nog nooit van het woord respect hebben gehoord, noch voor zichzelf, noch voor een ander (lees: zijn vriendin).

Ik vind je respectloos, egoïstisch en zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Oh, en ook naïef gezien de vraag die je stelt: 'Zou deze man gewoon een vreemdganger zijn...'? Het antwoord lijkt mij vrij duidelijk als je net uitgebreid hebt staan zoenen met hem.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ach zoenen is toch geen vreemdgaan? Laten we niet overdrijven
quote:annepompoen schreef op 02 september 2012 @ 09:11:

Ik vind jou gedrag ook raar, ook al ken je zijn vriendin niet.

Was sjieker geweest als je er niet op was ingegaan.

Snap ik ook niet.

Zelf gelegenheid bieden en je dan afvragen waarom een ander er gebruik van maakt.
Ik denk dat hij astrologisch gezien geen goede match is.

Je doet je naam wel eer aan ........
Zoenen geen vreemdgaan? Ik vind zoenen erg intiem en to een slappe doos. Ik vind dat je er nooit in mee had moeten gaan. Totaal niet chique.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven