La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zondag 2 september 2012 om 19:57
zondag 2 september 2012 om 20:04
Ben zelf vrij nuchter ingesteld , maar dit soort dingen raakt me wel hoor. Man heeft ook eens een wichelroede vastgehad, en die vertelde mij dat hij het ding op een gegeven moment gewoon niet stil kon houden.
Overigens, hoe vreselijk ook, ik hoop dat de ouders van Tanja Groen eindelijk eens zekerheid zullen krijgen over het lot van hun dochter.
Overigens, hoe vreselijk ook, ik hoop dat de ouders van Tanja Groen eindelijk eens zekerheid zullen krijgen over het lot van hun dochter.
maandag 3 september 2012 om 09:50
Goeiemorgen allemaal
Mefs niet zo hardddddddddd ik heb gedouched maar ben zoooooo duf hahahaha ik zit al helemaal onder de pillen man, niks sloeg aan vannacht dus het was al een feestje op zich
Allereerst allemaal heel erg bedankt voor de lieve knuffels en wensen!! doet me heel erg goed.
Voor lief ligt er gesmeerde vers brood in de koelkast , weet ik zeker dat ie tenminste brood eet vandaag, pffffffff ik heb trek in koffie duim maar dat ik vanavond een bakkie leut krijg
Jongste is net nog even langs geweest om gedag te zeggen ,dat is het voordeel als ze zo dicht bij woont
De poezen vinden alles op het moment maar niks, Gismo komt op het moment echt overdreven veel neusjes halen , ze zijn allemaal uit hun doen en onze Bob ach ze kijkt zo zielig hahaha, nou ja morgen ben ik weer thuis, ik zou wilen dat het alweer morgen is.
Om half 12 worden we opgehaald , ziekenhuis is hier niet zo ver vandaan, komt doordat deze weg niet zo druk is .
Nou Maisjes nog eventjes en ik ben onder zeil , tot laters
Fijne dag allemaal!!
Mefs niet zo hardddddddddd ik heb gedouched maar ben zoooooo duf hahahaha ik zit al helemaal onder de pillen man, niks sloeg aan vannacht dus het was al een feestje op zich
Allereerst allemaal heel erg bedankt voor de lieve knuffels en wensen!! doet me heel erg goed.
Voor lief ligt er gesmeerde vers brood in de koelkast , weet ik zeker dat ie tenminste brood eet vandaag, pffffffff ik heb trek in koffie duim maar dat ik vanavond een bakkie leut krijg
Jongste is net nog even langs geweest om gedag te zeggen ,dat is het voordeel als ze zo dicht bij woont
De poezen vinden alles op het moment maar niks, Gismo komt op het moment echt overdreven veel neusjes halen , ze zijn allemaal uit hun doen en onze Bob ach ze kijkt zo zielig hahaha, nou ja morgen ben ik weer thuis, ik zou wilen dat het alweer morgen is.
Om half 12 worden we opgehaald , ziekenhuis is hier niet zo ver vandaan, komt doordat deze weg niet zo druk is .
Nou Maisjes nog eventjes en ik ben onder zeil , tot laters
Fijne dag allemaal!!
maandag 3 september 2012 om 10:11
quote:gaia9 schreef op 03 september 2012 @ 10:03:
Mogguh sunshines
Mefs en Ronnie ik word helemaal vrolijk van jullie! Laat die week maar komen
Ronnie sterkte vandaag!!! En ik ga heel hard duimen dat jij vanavond je bakkie troost krijgt
Dank je Gaia ik snak er gewoon naar erg he hahaha,,vanaf morgen lucht heel veel lucht in mijn gekke neusje eindelijk geen benauwdheid meer
En nu ben ik echt weg even nog wat dingetjes in de tas doen doei doei allemaal
Mogguh sunshines
Mefs en Ronnie ik word helemaal vrolijk van jullie! Laat die week maar komen
Ronnie sterkte vandaag!!! En ik ga heel hard duimen dat jij vanavond je bakkie troost krijgt
Dank je Gaia ik snak er gewoon naar erg he hahaha,,vanaf morgen lucht heel veel lucht in mijn gekke neusje eindelijk geen benauwdheid meer
En nu ben ik echt weg even nog wat dingetjes in de tas doen doei doei allemaal
maandag 3 september 2012 om 10:24
Vraag deze foto is volgens mij op dezelfde dag gemaakt toen ik Lieke had ontmoet http://twitter.com/RBasti ... 60383916032/photo/1/large
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
maandag 3 september 2012 om 10:28