La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
dinsdag 4 september 2012 om 09:17
dinsdag 4 september 2012 om 13:13
Ronnie wat goed om te horen! Beterschap en sterkte.
Oh slim gedaan Mefs!
Ik heb een technisch vraagje, straks wordt mijn nieuwe phone geleverd
. Nieuwe abonnement bij nieuwe provider gaat echter pas in oktober in. Dus ik heb de telefoon eerder als dat het abonnement ingaat (nummerbehoud).
Ik heb nog een simabonnement tot de overgangsdatum in oktober. Kan het kwaad mijn huidige simkaart in mijn nieuwe telefoon te doen en dan te gaan gebruiken en dan in oktober de nieuwe simkaart van de nieuwe provider erin te doen?
Oh slim gedaan Mefs!
Ik heb een technisch vraagje, straks wordt mijn nieuwe phone geleverd
Ik heb nog een simabonnement tot de overgangsdatum in oktober. Kan het kwaad mijn huidige simkaart in mijn nieuwe telefoon te doen en dan te gaan gebruiken en dan in oktober de nieuwe simkaart van de nieuwe provider erin te doen?
dinsdag 4 september 2012 om 14:45
dinsdag 4 september 2012 om 15:55
Wie kijkt er nog meer RTL4 Ellen deGeneres...?
Er gebeurde net toch iets geks... Een Amerikaan vroeg zijn vriendin ten huwelijk in de show en zei zegt in snikken: "Nee sorry het gaat niet, ik kan niet met je trouwen en weer zegt ze nee". En opeens gaat die Ellen meteen over op een ander onderwerp, terwijl het hele publiek in shock was...
Er gebeurde net toch iets geks... Een Amerikaan vroeg zijn vriendin ten huwelijk in de show en zei zegt in snikken: "Nee sorry het gaat niet, ik kan niet met je trouwen en weer zegt ze nee". En opeens gaat die Ellen meteen over op een ander onderwerp, terwijl het hele publiek in shock was...
dinsdag 4 september 2012 om 19:08
Moet je dit lezen. Wat een gestoorde mensen heb je toch... -> http://www.telegraaf.nl/b ... _scne_voor_aanzoek__.html
Die vrouw heeft dus echt gedacht al was het voor een moment dat haar vriend was overleden............. Bizarrrr.,.....
wat bedoel je met zei?
Jahoor gaat zn gangetje... hier... gaat lekker.
En hoe is het met jou??
Die vrouw heeft dus echt gedacht al was het voor een moment dat haar vriend was overleden............. Bizarrrr.,.....
wat bedoel je met zei?
Jahoor gaat zn gangetje... hier... gaat lekker.
En hoe is het met jou??
dinsdag 4 september 2012 om 21:45
Zo dan! Ik zou daar echt pissig om worden, net doen alsof je dood bent. Bah!
Ronnie, beterschap
Ik ben naar burgers zoo geweest vandaag. Man is deze week op zakenreis, dus wij doen leuke dingen. En eten dingen die hij niet lust.
Gister was hij vergeten achter te laten welk hotel en waar hij zat. Dus ik belde hem voor de gegevens. Nam hij niet op. 2 uur later nog niet. Rond 11 uur savonds nog steeds niet.
Voelde me net die trol-muts vandat topic: kan hem niet bereiken.
Telefoon lag trouwens in z'n kamer terwijl hij aan t dineren was. Logisch ook.
Ronnie, beterschap
Ik ben naar burgers zoo geweest vandaag. Man is deze week op zakenreis, dus wij doen leuke dingen. En eten dingen die hij niet lust.
Gister was hij vergeten achter te laten welk hotel en waar hij zat. Dus ik belde hem voor de gegevens. Nam hij niet op. 2 uur later nog niet. Rond 11 uur savonds nog steeds niet.
Voelde me net die trol-muts vandat topic: kan hem niet bereiken.
Telefoon lag trouwens in z'n kamer terwijl hij aan t dineren was. Logisch ook.