La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Hee Mefs, leuke ava!
Dank je wel, Sri.

Ik ben kapot. Ik heb nog een paar uur in de zolder gewerkt. Ik heel eigenwijs een stelling in mijn eentje proberen te monteren. Gelukkig kwam Mefsman op tijd om me te redden. De stelling zag er een beetje krom uit
Goeiemorgen Mefs, staat de stelling nog? Jij en Mefsman nog heel?
Tuurlijk staat ie nog. Ik heb twee linker handen, maar hij heeft drie rechter handen. Wat hij in elkaar zet, komt nooit meer uit elkaar, zelfs als je je best doet om het te slopen. Ik kan morgen verder met dozen uitzoeken en opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeeeee Allemaal,

ben weer thuis en duik zo lekker op de bank

Ik heb vanmorgen mijn 1e bakkie leut gehad, alles wat ik drink moet deze week maximaal lauw zijn,nu scheelt het dat ik nu toch nog niks proef

Verder schrijf ik later in de week weer,maar alles is in elk geval okeeeeeee
Ronnie fijn dat het goed is gegaan! Beterschap verder en tot gauw.
Ronnie! Wat fijn om te lezen. Nu goed uitrusten en jelaten verwennen.
Pfffff, bijna lunch tijd. Ik heb geen zin meer om te werken, en vanmiddag heb ik het druk. Mini moet ergens naartoe. Ik zou bijna liever op de zolder willen werken.
Ronnie, veel beterschap en lekker rustig aan doen. Laat je maar verwennen!
Ik heb de afspraak verzet. We gaan op een vrijdag, en dan kan ik met Mini naar de bios daarna.
Ronnie wat goed om te horen! Beterschap en sterkte.

Oh slim gedaan Mefs!

Ik heb een technisch vraagje, straks wordt mijn nieuwe phone geleverd :-). Nieuwe abonnement bij nieuwe provider gaat echter pas in oktober in. Dus ik heb de telefoon eerder als dat het abonnement ingaat (nummerbehoud).

Ik heb nog een simabonnement tot de overgangsdatum in oktober. Kan het kwaad mijn huidige simkaart in mijn nieuwe telefoon te doen en dan te gaan gebruiken en dan in oktober de nieuwe simkaart van de nieuwe provider erin te doen?
Dat kan geen kwaad. Ik heb nu mijn oude simkaart in mijn nieuwe phone.
Thanks Mefs, maar nieuwe telefoon is niet simlockvrij dus de vlieger gaat niet op. Heb wel een tijdelijke simkaart erbij gekregen met tijdelijk ander nummer van de nieuwe provider maar dat vind ik niet handig.

Nog even geduld dus (kan ik wel alvast de gebruiksaanwijzing uitvogelen).
test
Test succesvol. Hij doet het
error
Wie kijkt er nog meer RTL4 Ellen deGeneres...?

Er gebeurde net toch iets geks... Een Amerikaan vroeg zijn vriendin ten huwelijk in de show en zei zegt in snikken: "Nee sorry het gaat niet, ik kan niet met je trouwen en weer zegt ze nee". En opeens gaat die Ellen meteen over op een ander onderwerp, terwijl het hele publiek in shock was...

Wat errug!!!

maarre Xallie, zei?

Hoe is het verder? Ben je al gewend aan je nieuwe werk ensow?
Moet je dit lezen. Wat een gestoorde mensen heb je toch... -> http://www.telegraaf.nl/b ... _scne_voor_aanzoek__.html

Die vrouw heeft dus echt gedacht al was het voor een moment dat haar vriend was overleden............. Bizarrrr.,.....

wat bedoel je met zei?

Jahoor gaat zn gangetje... hier... gaat lekker.

En hoe is het met jou??
Vrouwen vinden mannen met humor tochnleuk ?

Schaaaaaappppppiiiiiiieeeeeeee Ik heb je gemist!!!!!!!!
Zo dan! Ik zou daar echt pissig om worden, net doen alsof je dood bent. Bah!

Ronnie, beterschap

Ik ben naar burgers zoo geweest vandaag. Man is deze week op zakenreis, dus wij doen leuke dingen. En eten dingen die hij niet lust.

Gister was hij vergeten achter te laten welk hotel en waar hij zat. Dus ik belde hem voor de gegevens. Nam hij niet op. 2 uur later nog niet. Rond 11 uur savonds nog steeds niet.

Voelde me net die trol-muts vandat topic: kan hem niet bereiken.

Telefoon lag trouwens in z'n kamer terwijl hij aan t dineren was. Logisch ook.
Typisch mannen. Als mefsman bel en ik op de wc zit, wordt ie boos, want waarvoor wil ik een mobiel en je moet het ook naar de plee meenemen. Maar als ik hem tig keer bel en niet opneemt, moet ik niet zo moeilijk doen, zucht!
AAAAAARRRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik krijg net een mail dat de vrieskast niet meer leverbaar is Ik moet weer op zoek naar een vrieskast, en ik had alles al weggegooid.
Zwaai

MEFS, ik zou in ieder geval een vrieskist nemen met no-frost. Ideaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven