contact via datingsite.....

07-09-2012 17:00 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben alweer een tijdje een beetje aan t rondkijken op een datingsite....wel leuk maar weet niet of t helemaal mijn ding is...

Nu weekje leuk mailcontact via de site,

Paar dg was ik druk dus ook niet veel gemaild..

Nu hebben we telnrs uitgewissled om te appen....

Leuk aan t appen maar nu vertelde hij mij dat hij t weekend een date heeft met een meisje waar hij al tijdje contact mee heeft...

Hmm tuurlijk is dat t risico van t internetdaten maar vind t wel jammer omdat we wel heel leuk contact hebben...

Hij zei dat hij ook wel nieuwsgierig is naar mij...

Zal ik hem ff met rust laten en afwachten..heb wel gezegd dat ik geen 2de keus wil zijn, met een knipoog...

Wat is wijsheid haha..

Groetjes Nemo
Hij gooit dus meerdere lijntjes uit.. Op zich wel netjes dat hij daar eerlijk over is maar ik zie niet echt in waarom hij dat nu al meldt zonder jou ooit gezien te hebben, vandaar dat ik neig naar het idee dat hij jou wil pushen.
Pushen om wat....af te spreken bedoel je?
Nou ja, misschien zichzelf aantrekkelijk wil maken voor jou omdat er kapers op de kust zouden zijn.
Ja dat is idd zo...denk dat ik t even laat en kijk wat er gebeurd.....
Als je gaat zoeken op een datingsite weet je in principe dat de anderen daar ook op zoek zijn naar een relatie, althans daar ga je van uit. Dan is het niet zo heel raar dat er meerdere lijntjes uit staan bij sommigen maar ik zou het ook niet echt waarderen.

Ik heb een keer een date gehad met een man via zo'n site en hij zat daar echt dag in dag uit op en had elke zoveel dagen wel een date. Tsja.. Dan ga je je wel afvragen of hij jou nou zo bijzonder vindt of dat hij de eerste pakt waar het enigszins mee klikt. Met die man is het niets geworden overigens
Mannen kunnen het ook niet snel goed doen he. als ze er niet eerlijk over zijn dat ze meerdere lijntjes hebben uitstaan zijn ze leugenaars en als ze het wel eerlijk toegeven ben je tweede keus. Heb jij echt geen enkel ander rofiel op die datingsite bekenen sinds jemet hem mailt? En als je nu een interesseberichtje krijgt van een andere man, wat doe je daar dan mee?

En wat heb je nu helemaal, een beetje mailcontact. Hij heeft toevalig een afspraak met een andere dame. Als hij die ook alleen maar kent van mailcontact, kan het zomaar dat zij stinkt, haar mailtjes door een vriendin heeft late typen, oerdom is of whatever waardoor hij enorm afknapt. Net zoals jij dat bij hem zou kunnen hebben als je m ontmoet. Het kan ook dat hij morgen de liefde van zijn leven ontmoet in de AH, Of dat jij de liefde van je leven ontmoet morgen. Ik zou dus gewoon even helemaal geen conclusies trekken en afwachten. ( en uiteraard zelf wel reageren als je een bericht van een andere leuke vent krijgt). Als date tegenvalt komt ie vanzelf wel weer bij jou uit en dat maakt jou echt geen tweede keus.
Mee eens. Datingsites zijn er om af te tasten, om rond te snuffelen. Heb je eenmaal de juiste gevonden, dan laat je de rest zitten. Simpel zat.
Bij datingsites moet je je , volgens mij, nog nergens druk over gaan maken, als je diegene nog niet ontmoet hebt...............
Dat houdt daten in eerste instantie in. Met meerderen afspreken en waarom ook niet. Hij is jou niks verschuldigt TO. Ik vind het zelfs open en eerlijk van hem dat hij het naar jou aangeeft. Dat jij er moeite mee hebt, ligt bij jou. Jij focust kennelijk al wat meer op hem en daardoor krijg jij het gevoel dat jij 2e keus bent.

2e keus is hier niet eens sprake van. Wél, wanneer hij niet kan kiezen en twee dames aan het lijntje houdt. Mijns inziens doet deze man dat helemaal niet.
Mij lijkt het ook eerlijk dat ie je op de hoogte stelt.

Je zegt zelf dat je sinds een week actief bent op die site. De afspraak voor de date kan wel ruim voor jullie contact zijn gemaakt.....

Misschien heeft zijn date wel meer te vrezen dan jij....hij bleef na zijn afspraak met haar te hebben gemaakt immers actief rondkijken. Dat zegt ook iets....
Hey, gewoon verder gaan met waar je mee bezig was.

T is nu heel pril.

2 keuzes:

Dus laat gaan. Gooi heel ver weg. Die kerels die jou willen komen wel weer terug. T boomerangeffect.

Ga zo ver door met waar je mee bezig bent dat ie uit beeld raakt. Jij hoeft niet op m te gaan zitten wachten.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Lijkt mij juist een goed teken dat hij het vertelt. Ik zou een date voorstellen en kennismaken.
Mijn vriendje ken ik ook van zo'n site en hij had ook date met iemand anders. Kwam ook wel omdat ik de boot afhield. Maar hij was er wel eerlijk over wat ik dus een goed teken vind. Toen wel gezegd dat ie eerst met haar moest daten dan maar en toen dat dus niks was hebben wij afgesproken en hij is geweldig dus vooral gewoon afspreken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven