Gedoe met ex pff

08-09-2012 17:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke sinds 9 april zijn ik en mijn ex uit elkaar. Eerst liep ik nog twee maanden achter hem aan (dom) maar daarna gaf ik het op en heb ik mijn leven weer opgepakt en het contact verbroken.

Na vier maanden smste hij me of ik alsjeblieft nog een keer langs wilde komen en dat hij dat heel leuk zou vinden. Ik reageerde er in eerste instantie niet op, maar ben uit nieuwsgierigheid toch maar bij hem langs gegaan. Toen ik daar kwam, barstte hij in tranen uit en vertelde mij dat hij me zo erg mistte. Ik zei keihard... "ja sorry schat maar dat had je vier maanden geleden moeten doen". We hebben vervolgens een goed gesprek gehad waarin hij zei dat we misschien als hij terug was van werk (hij ging 5 weken op zee werken) maar moesten afspreken.

Toen hij bijna klaar was met werken... heb ik hem om duidelijkheid gevraagd via whatsapp (kon hem niet bellen, hij maakte dagen van 12 uur). Ik zei dat ik wilde weten waar ik aan toe was. Dat ik nu gelukkig was, maar nog wel gevoelens voor hem heb.

Hij gaf aan dat hij ook nog gevoelens voor mij heeft maar waarom we het nog zouden proberen als ik nu gelukkig was.

Ik zei dat ik nu gelukkig was omdat ik eindelijk zelfverzekerd was. Maar dat ik het wel een kans wilde gunnen. Hij gaf ook aan: "als je wil stoppen dan leg ik me daarbij neer, als we dat beide willen waarom niet". Waarop ik antwoordde : "ik wil het proberen, maar wat wil jij liever? proberen of stoppen?" Vervolgens reageert hij hier dus niet meer op en dat maakte me boos.

Ik heb hem gezegd dat hij mij duidelijkheid moet geven en dat ik anders het contact verbreek dat je niet zo met mensen omgaat en dat ik nu echt even de bitch moet spelen, want anders leef ik nog een jaar in onzekerheid.

Hij antwoordde hierop: "Ja ik heb je al gezegd dat ik het wil proberen. Je moet voor jezelf kiezen. " Waarop ik antwoordde: "Oke, ik wil het wel proberen. We zien het wel laat maar weten als je terug bent dan spreken we wel wat af."

Inmiddels is hij volgens mij al een paar dagen terug en ik hoor niets meer van hem. Heb hem vanmiddag gevraagd of hij al thuis is, maar hij heeft dit nog niet gezien (nog niet op whatsapp gekeken).

Ik vraag me eerlijk gezegd af of ik met mezelf laat spelen en wat ik in deze situatie moet doen? Ik wil hem graag terug, maar heb ook zo mijn twijfels. Moet ik hem misschien opbellen en gewoon met hem praten? Of vragen om een gesprek? Of gewoon geen contact meer opnemen?

Alvast bedankt.

xx
Ben je in al je verliefdheid niet vergeten waarom het je EX is?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dus geen contact meer opnemen en verder gaan met je eigen leven.
Ja het is mijn ex omdat we in onze relatie in een sleur zaten. Maar 5 maanden na het uit is hebben we nog steeds gevoelens voor elkaar. Is dat dan niet genoeg om het nog een keer te proberen?
Praat met elkaar
En wat gaat die sleur dan doorbreken? Daar al plan over besproken?
De onzekerheid accepteren als je verder met hem wilt, achterover leunen en kijken wat hij DOET ipv zegt. Niet smsen en niet bellen, doet hij weinig, neemt hij maar af en toe contact op, dan weet je genoeg. Doet hij wel zijn best bezie dan of het langzaam goed kan komen.

Bedenk goed waarom het uit is, wanneer er niets is veranderd dan kun je beter stoppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat is er nu anders dan, TO, dat de relatie opeens wel zou kunnen werken?
Oke bedankt voor jullie reacties. Heb nu al weer spijt dat ik hem vanmiddag heb gesmst. Maar goed het komt ook wel vanuit zijn kant. Maar toch wel meer vanuit de mijne... daar ga ik nu mee stoppen.
quote:yourtrendy schreef op 08 september 2012 @ 17:08:

Oke sinds 9 april zijn ik en mijn ex uit elkaar. Eerst liep ik nog twee maanden achter hem aan (dom) maar daarna gaf ik het op en heb ik mijn leven weer opgepakt en het contact verbroken.

Na vier maanden smste hij me of ik alsjeblieft nog een keer langs wilde komen en dat hij dat heel leuk zou vinden. Ik reageerde er in eerste instantie niet op, maar ben uit nieuwsgierigheid toch maar bij hem langs gegaan. Toen ik daar kwam, barstte hij in tranen uit en vertelde mij dat hij me zo erg mistte. Ik zei keihard... "ja sorry schat maar dat had je vier maanden geleden moeten doen".

Hier had je het naar mijn mening bij moeten laten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het was uit, jij huppelde twee maanden achter hem aan, na vier maanden wilde hij jóu terug, dat wilde jij niet, nu is hij weg en niet happig op contact met jou en dus zit jij weer achter hem aan, daar ga je mee stoppen en dan wachten tot hij weer achter jou aan komt.

Misschien tijd om elkaar echt los te laten?
Wat Susan zegt.
leuk kat en muis spel.... maar wie is nn de kat en wie de muis?
Laat deze ex vooral een ex blijven.

Aan zijn reacties te zien, hoeft het voor hem ook allemaal niet meer zo nodig.
Misschien eerst eens een ander communicatiemiddel proberen dan whatsapp en sms?

Met een telefoon kun je ook bellen
Een relatie waar gedoe mee is, moet je niet willen. Afkappen dus.
een sms relatie. Leuk!
Ik sms mijn man ook heel vaak. Krijg nooit wat terug. De letters zijn te klein voor hem
MISSCHIEN EENS HOOFDLETTERS GEBRUIKEN?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven