SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 20:15
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:13:
Heb ik wat gemist?
trouwens
Ja Dan.
Oh en volgens mij doen er ook nog wat dansers mee.
Heb ik wat gemist?
trouwens
Ja Dan.
Oh en volgens mij doen er ook nog wat dansers mee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 september 2012 om 20:16
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:15:
Uhh, een goede danser is stoer, niet uhhhh... dit Precies daarom is Dan een goede danser en deze niet.
Uhh, een goede danser is stoer, niet uhhhh... dit Precies daarom is Dan een goede danser en deze niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 september 2012 om 20:18
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:16:
Is dat pas een week geleden, die wasmachine? Pffff! Nou de geur was praktisch weg na nog een kookwas met soda en daarna het beddengoed. Gelukkig dus!
En nu ben ik ziek. En ik neig steeds naar horizontaal.
Gelukkig van de geur!
Waarom ga je niet horizontaal op de bank?
Is dat pas een week geleden, die wasmachine? Pffff! Nou de geur was praktisch weg na nog een kookwas met soda en daarna het beddengoed. Gelukkig dus!
En nu ben ik ziek. En ik neig steeds naar horizontaal.
Gelukkig van de geur!
Waarom ga je niet horizontaal op de bank?
zondag 9 september 2012 om 20:19