La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Ja, volgens mij begint het weer van vooraf aan...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ben geloof ik niet de persoon om mee te beginnen. Ben helemaal niet vies van een flinke rel en een perma zal mij echt aan mijn poepert roesten. Blijf ik vrolijk in de kelder zoveel leuks is er toch niet meer aan hier.

Wel frapant dat net mijn post eruit werd gehaald en zo op mijn persoon doorgegaan moest worden. Terwijl ik de eerste ben die toegeeft een asociaal kreng te zijn. Dat is mijn charme
Vind het ook best typisch dat ze mijn reacties daarop dan ook weer negeert. Zou ze met mrs PMS niet willen stoeien?
Denk dat ik de hoofdprijs heb vandaag. Maar zonder negeerknop kan ik ook prima doen alsof iemand niet bestaat.

Maare, wat ben jij nog laat op zeg?
Ik moet ook naar bed, die irritante reclames beginnen op net5. Had gewoon geen zin om naar boven te gaan.
Heb ook een vreetbui. Heb een hele reep côte d'Or op, noten, tomaten uit eigen kas, perenijsje, port en soepstengels, hadden geen chips.
tja, logisch dat je losgaat dan. Als ik trek heb in iets en het is er niet, vreet ik ook alles wat los en vast zit zonder een voldaan gevoel te krijgen. Misselijk dan weer wel.
Dat is het probleem ook inderdaad. En ik moet consequenter magnesium slikken, want het helpt echt wel, vooral tegen rusteloze benen en die vreetbuien. Niet tegen het humeur, als ik PMS heb veranderd de intonatie in mijn stem echt meteen. Beetje zoals dat vrouwtje van de exorcist, zeg maar.

En ik merk het direct aan Mason, die begint er dan op los te klieren. Krijgt dan ook een duivelse blik in zijn ogen, brrr.
Onze kippen
quote:MEFS schreef op 09 september 2012 @ 14:06:

Onze kippenLekker in het zonnetje!
Wat schattig, MEFS!
Die kippen. Leggen ze eitjes?
quote:keetje_stippel schreef op 09 september 2012 @ 18:04:

Die kippen. Leggen ze eitjes?Vandaag alleen spiegeleitjes
quote:jaschenca_2 schreef op 09 september 2012 @ 18:08:

[...]

Vandaag alleen spiegeleitjes

Precies

Ze leggen met z'n tweeen 3 á 4 eieren per dag, soms met twee eigeel
Lekker! Dubbele dooiers. Goeie kippen heb je, mefs.
En dat met de stress van twee kinderen...
En dit zijn mijn schatjes

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MFSYVLDV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7O7NPDHM.jpg
HET ZIJN ECHT KIPPEN???!!!! Geen hanen...

Kunnen de konijntjes ook eieren leggen? Wat een schatjes!
Ze leggen veel ronde dingen, maar volgens mij zijn het keuteltjes en geen eieren.
Ach, wat poepig. Maar waarom leven ze in een doos? Zijn ze verjaagd door de kippen?

keer proberen Mefs?
Ze moesten even verhuizen totdat hun paleis blinkend schoon was
Lekker zeg, die konijntjes.
MrsSW, jij geloofd dat topic: zaak van vriendin?
Ja, ik geloof het wel. Ik heb genoeg relaties hierop kapot zien gaan toen ik nog in de horeca zat. Mensen met een 9 tot 5 mentaliteit begrijpen de horeca niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven