La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zondag 9 september 2012 om 22:37
Ik had eerst twijfels, want 10 jaar samen, ze is 25.. Dus ze was 15 en hij 20... En een opleiding in het management, dat betekent dat ze hooguit 3 jaar geleden afgestudeerd is, en nu al zo'n kans. Maar zijn reacties lijken me wel eerlijk. Ik herken het ook een beetje. Toen Mefsman een onregelmatige baan had, communiceerden we dagen lang alleen via briefjes.
zondag 9 september 2012 om 22:46
Dat zeg ik toch, missy. Ze is wel vrij, maar nooit buiten 9 tot 5 uren. Als hij haar wil zien zal ie zelf vrij moeten nemen 's ochtends. Maar op een op andere manier begrijpen de mensen die van 9 tot 5 werken niet dat het voor horecamensen gewoon moeilijk is om vrij te nemen tijdens de piekuren, zeker voor een bedrijfsleider en al helemaal in de opstartfase. Dat gaat echt niet.
Maar het topic neemt nu een beetje zieke wending, dus ik ga douchen. Hij zoekt het maar uit. Ze is hem beter kwijt dan rijk.
Maar het topic neemt nu een beetje zieke wending, dus ik ga douchen. Hij zoekt het maar uit. Ze is hem beter kwijt dan rijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 9 september 2012 om 22:54
quote:MEFS schreef op 09 september 2012 @ 22:37:
Ik had eerst twijfels, want 10 jaar samen, ze is 25.. Dus ze was 15 en hij 20... En een opleiding in het management, dat betekent dat ze hooguit 3 jaar geleden afgestudeerd is, en nu al zo'n kans. Maar zijn reacties lijken me wel eerlijk. Ik herken het ook een beetje. Toen Mefsman een onregelmatige baan had, communiceerden we dagen lang alleen via briefjes.
maandag 10 september 2012 om 09:34
De konijnen zijn echt schatjes, vooral de zwarte. Die is zooooo lief. De andere is niet helemaal tam. Ze bijt wel eens als ik haar wil pakken, maar eenmaal in de armen doet ze niets. En de kippen zijn erg grappig. Ze lopen achter ons alsof we de moeder zijn. En als ze iets doen wat niet mag, kunnen ze zo grappig tegenspreken, heel zielig Kwooooooooo
maandag 10 september 2012 om 09:39
Krijg net een amber allert.
AMBER Alert: Sueda Bayar: 16 jr, vermist sinds 9/9 uit Delft. Slank, 1.72 m, bruine ogen, blonde haren onder zwarte hoofddoek Bel 0800-6070 http://bit.ly/cx1z9S
AMBER Alert: Sueda Bayar: 16 jr, vermist sinds 9/9 uit Delft. Slank, 1.72 m, bruine ogen, blonde haren onder zwarte hoofddoek Bel 0800-6070 http://bit.ly/cx1z9S