La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Dat is waar. Horeca begrijpt horeca.

Maar deze TO spreekt zichzelf wel veel tegen hoor.
Ik had eerst twijfels, want 10 jaar samen, ze is 25.. Dus ze was 15 en hij 20... En een opleiding in het management, dat betekent dat ze hooguit 3 jaar geleden afgestudeerd is, en nu al zo'n kans. Maar zijn reacties lijken me wel eerlijk. Ik herken het ook een beetje. Toen Mefsman een onregelmatige baan had, communiceerden we dagen lang alleen via briefjes.
Man en ik hebben dat heel lang gedaan. Hij werkte onregelmatig en ik ook.

Maar nooit vrij geloof ik niet. Ze werkt, volgens zijn OP, voor haar baas.
Dat zeg ik toch, missy. Ze is wel vrij, maar nooit buiten 9 tot 5 uren. Als hij haar wil zien zal ie zelf vrij moeten nemen 's ochtends. Maar op een op andere manier begrijpen de mensen die van 9 tot 5 werken niet dat het voor horecamensen gewoon moeilijk is om vrij te nemen tijdens de piekuren, zeker voor een bedrijfsleider en al helemaal in de opstartfase. Dat gaat echt niet.

Maar het topic neemt nu een beetje zieke wending, dus ik ga douchen. Hij zoekt het maar uit. Ze is hem beter kwijt dan rijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Is waldorf114 nou aan het dubbelnicken?
Yes! Betrapt!
quote:MEFS schreef op 09 september 2012 @ 22:37:

Ik had eerst twijfels, want 10 jaar samen, ze is 25.. Dus ze was 15 en hij 20... En een opleiding in het management, dat betekent dat ze hooguit 3 jaar geleden afgestudeerd is, en nu al zo'n kans. Maar zijn reacties lijken me wel eerlijk. Ik herken het ook een beetje. Toen Mefsman een onregelmatige baan had, communiceerden we dagen lang alleen via briefjes.
Ach mefsie, wat stond er dan op die briefjes?
Mogguh!

Haha dat topic.. Waldorf wilde waarschijnlijk meningen horen over haar vriend. Beetje mislukt maar ach

Mefs wat een skatties die diertjes
Is het topic van Waldorf weg of zijn mijn ogen nog niet helemaal open?
De konijnen zijn echt schatjes, vooral de zwarte. Die is zooooo lief. De andere is niet helemaal tam. Ze bijt wel eens als ik haar wil pakken, maar eenmaal in de armen doet ze niets. En de kippen zijn erg grappig. Ze lopen achter ons alsof we de moeder zijn. En als ze iets doen wat niet mag, kunnen ze zo grappig tegenspreken, heel zielig Kwooooooooo
Bruine briefjes met een snip erop? Ideaal huwelijk Mefsie!
Krijg net een amber allert.

AMBER Alert: Sueda Bayar: 16 jr, vermist sinds 9/9 uit Delft. Slank, 1.72 m, bruine ogen, blonde haren onder zwarte hoofddoek Bel 0800-6070 http://bit.ly/cx1z9S
Geweldig Mefs. Dieren zijn echt leuk.

Acy dat is echt weer minder he. Ik hoop niet dat ze uitgehuwelijkt wordt oid. Bah.
Erg die berichten he. Ze heeft een laag iq dus grote kans dat ze niet goed weet wat ze doet. Maar wat Gaai zegt, misschien heeft ze niet eens een keus. Wel goed dat Amber Alert.
Ik ook niet. Ik deel hem zoveel mogelijk. Via fb, sms en app.

En ook hier dus. Hopen dat t werkt.
Misschien is ze in handen van een loverboy. Bij ons zijn 9 van de 10 weggelopen meiden bij een loverboy.
Dat is mijn gedachte ook, MEFS.
Ze is gevonden krijg ik net door!
10-9-2012 -  Delft

Vermiste Sueda Bayar veilig gevonden dankzij Spoorwegpolitie

De vermiste Sueda Bayar (16 jaar) is kort na het uitgaan van het AMBER Alert gevonden door de Spoorwegpolitie op Amsterdam Centraal Station.
Gelukkig! Nu hopen dat ze de juiste hulp krijgt.
MrsSW, ik denk dat zoon-vader een nep topic is. Maar de discussie is best boeiend.
Oh, dat lees ik nu pas.

Ach, was even van de straat af...
De trollenstorm is nog steeds niet uitgewoed. Onze huisvervuiling is ook weer bezig.
Sssst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven