La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Hoef eigenlijk heel dat hek niet over, weet een fantastische sluiproute vanaf de bar, achter de boomhutten langs zo de kliniek in.

Ken iemand die daar werkt waar ik vaak mee heb geborreld dus dat zit wel goed.
Werken is niet gezond. Waar kan ik tekenen om rijk en lui te worden?
Kijk, vriendinnen als Khe heb ik nodig
Als er iemand therapie nodig heeft.....*beukt mefs en mrs van de bezemsteel* Zet maar vast een screaming orgasm voor me klaar onder een palmboompje!
Hey! Wat doe je nou! je verpest mijn kapsel!
Kan me niks schelen. Aan de kant!
Rustig maar, dickens. Je kan in plaats van de kat van mefs wel in het mandje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Even wat raad nodig:

Dreumes slaat. Als hij iets niet mag, en ik zeg nee. Dan gaat hij heel hard grommen, komt op me afgewaggeld en slaat. Soms slaat hij op de muur of vloer, en soms zelfs op zichzelf.

Ik heb hem:

-Genegeerd, maar dan gaat hij gillen/krijsen.

-Op de mat gezet, dan gaat hij daar verder slaan

-Z'n handje vastgepakt, hem aangekeken en "NEE" gezegd. En dat lijdt tot een extreme woede aanval.

Iemand nog een tip?
Hoe oud is dreumes, missy?

Mason is bijna twee en de laatste weken lijkt het over te zijn. Hij had ook weleens van die buien en ik negeerde het, wat zijn reactie ook was en probeerde hem af te leiden met (ander) speelgoed. Meestal was het trouwens of vermoeidheid, of honger of een vieze luier. Hij deed het ook weleens als wij bezig waren met werken/telefoon of als ik PMS had...
Missy, vastpakken werkt bij sommige kinderen averechts, wekt woede op. Zet hem ergens neer waar hij niks kan slopen en laat hem even uit de rode waas komen. Het is vaak onmacht, kind kan zich minder goed uiten dan hij zou willen.
14 maanden.

Hij wordt soms woest, ik ken dat niet van peuter.

Negeren of op een veilige plek zetten leek mij ook t beste.

Vastpakken doe ik sowieso niet meer. Hij werd bijna paars van woede.

Maar hij valt echt letterlijk aan soms. Heel bizar om te zien. Ti's net een tijger-Pinguin dan. Grommend waggelend.
Hij is trouwens al 15 maanden. Gaat hard.

Met veertien maanden kon Mason nog uitrazen in de box. Die staat er nog voor dit soort momenten. Niet voor straf, niet voor time-out, maar gewoon om even met iets anders te spelen of even een filmpje te kijken van Dribbel ofzo (op veilige afstand van de huisdieren ).
Weet je wat er aan vooraf gaat, missy? Heb je zijn gedrag al bestudeerd voordat hij veranderd in een tijger-pinguin?

Sorry.

Tijger-pinguin.
Missy, ik heb geen kinderen, dus ik kan je geen enkele goede raad geven, maar ik wens je wel heel veel sterkte!

Goddank heeft echtgenoot die fase net gehad, ik zet hem gewoon voor Spongebob .
Tijger pinguin, Hier 1 relaxed exemplaar en 1 gifkikker. Zelf ook aangebrand type dus herken het wel. Man was regelmatig stomverbaasd. Waarom doet ie nou zo moeilijk? Kon al fout gaan bij het verkeerde bekertje of zo.
Ik wil ook meelachen, maar op dit moment een stom, druk, RL

Mis jullie *huilie huilie*
quote:Dickens schreef op 11 september 2012 @ 20:53:

Tijger pinguin, Hier 1 relaxed exemplaar en 1 gifkikker. Zelf ook aangebrand type dus herken het wel. Man was regelmatig stomverbaasd. Waarom doet ie nou zo moeilijk? Kon al fout gaan bij het verkeerde bekertje of zo.Maar wat moet je dan doen om dat gedrag te stoppen, en wel zo dat dat kind zich daar ook goed bij voelt? Hoe weet je hoe je een kind kunt 'ombuigen'?
Nou, er gast niks aan vooraf. Niet iets dat ik, of peuter, snap. We zitten soms vol verbazing te kijken hoe hij een stoel aanvalt.

Dan is hij met auto's aan t spelen, en plots word hij boos. Kijkt boos, gaat grommen (best hard ook) en gaat iets of iemand slaan.

Soms brabbel gromt hij erbij, dan klinkt hij al smeagol.

Ik heb t ook al aan man gevraagd en hij zegt: "hij leert er wel mee omgaan."
Oja, afleiden heeft een tijd geholpen (lees 6x).

Nu heeft hij het trucje zelf door. Dus als hij iets stouts doet, zoals op de tafel klimmen, en ik zeg: "dreumes, dat mag niet."

Dan wijst hij ergens heen en lacht en brabbelt.

Pienter.
quote:missy_acy schreef op 11 september 2012 @ 20:08:

Even wat raad nodig:

Dreumes slaat. Als hij iets niet mag, en ik zeg nee. Dan gaat hij heel hard grommen, komt op me afgewaggeld en slaat. Soms slaat hij op de muur of vloer, en soms zelfs op zichzelf.

Ik heb hem:

-Genegeerd, maar dan gaat hij gillen/krijsen.

-Op de mat gezet, dan gaat hij daar verder slaan

-Z'n handje vastgepakt, hem aangekeken en "NEE" gezegd. En dat lijdt tot een extreme woede aanval.

Iemand nog een tip?Ik heb dat met Mefsmeid gehad. Op een gegeven moment waren haar woede aanvallen zo heftig dat ik hulp heb gezocht. Het advies was negeren, al duurt zo'n aanval een hele middag. En als ze weer kan luisteren, op een neutrale toon zeggen wat ze fout heeft gedaan, dat je niet meer boos op haar bent, en het goed maken. Laat ze dat niet toe, dan nog langer wachten. Bij Mefsmeid heeft het zo'n twee of drie jaar geduurd, maar de heftigste periode was nog geen jaar.
Ik lees nu dat het om Dreumes gaat. Dan zal die aanpak van mij niet helpen.
quote:Dickens schreef op 11 september 2012 @ 20:21:

Missy, vastpakken werkt bij sommige kinderen averechts, wekt woede op. Zet hem ergens neer waar hij niks kan slopen en laat hem even uit de rode waas komen. Het is vaak onmacht, kind kan zich minder goed uiten dan hij zou willen.Dat was bij Mefsmeid. Ze kon niet zeggen wat ze wou zeggen en dat maakte haar woest. Naarmate ze beter kon praten werd het steeds beter. Ze is nog steeds pittig als ze boos is, maar ze heeft geen woede aanvallen meer.
quote:missy_acy schreef op 11 september 2012 @ 20:26:

14 maanden.

Hij wordt soms woest, ik ken dat niet van peuter.

Negeren of op een veilige plek zetten leek mij ook t beste.

Vastpakken doe ik sowieso niet meer. Hij werd bijna paars van woede.

Maar hij valt echt letterlijk aan soms. Heel bizar om te zien. Ti's net een tijger-Pinguin dan. Grommend waggelend.Een tijger-Pingüin? Dat valt nog mee. De mijne was het meisje van The Exorcist, draaiende kop incl.
Kwestie van uitproberen, sri. Elk kind is anders. Bij Mason werkte heel dat time-out-stoeltje niet. Hij bleef technisch gezien wel zitten op die stoel, maar wandelde het hele huis door met die stoel aan zijn kont. Het had niet het beoogde effect, zeg maar.

Op ooghoogte iets uitleggen, dan was ie lachend bezig met je blik ontwijken. Leuk als je PMS hebt, komt de stoom uit je oren. En hij maar lachen.

Dus ik til hem nu op als ie iets doet wat niet mag, bijvoorbeeld de kat aan haar vacht trekken en benoem wat hij fout deed. Ik zet hem in de box en zeg dat hij fijn met zijn auto mag gaan spelen daar. Kat veilig en hij is afgeleid. Ik dreig nooit en geef geen waarschuwingen, werkt averrechts bij Mason, dan wordt het een 'spelletje'.

Maar echt waar, vaak zijn ze moe, hongerig of hebben ze een vieze luier, missy. Dan kan je wel gaan corrigeren of straffen, maar dan kom je in een onmogelijke en ook onnodige strijd. Ze zijn nog zo klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven