Schoonmoeders...

12-09-2012 09:13 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal klaar met dat mens!

Oké dat ze mij niet mag , en dat af en toe laat merken kan ik mee leven. Maar dat ze mijn zoon laat voelen dat hij niet welkom in de familie is. , dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Op de dag dat mijn vriend en ik naar haar toe gingen om te vertellen dat we een kindje hadden geadopteerd , heb ik het in haar ogen voor altijd verpest bij haar. We kregen meteen reacties als dat doe je toch niet! En ik had haar zoon de kans om eigen kinderen te krijgen afgepakt.

Met verjaardagen van haar 'echte' klein kinderen kan het cado niet groot genoeg. Dit geld ook voor sinterklaas en kerst.

Bij onze zoon , ze is 1 keer op zijn verjaardag geweest. En hij krijgt dan 5 euro , puur omdat ze het als een verplichting ziet om wat te geven. Net als met kerst en Sinterklaas , de andere klein kinderen krijgen gigantische Lego dozen en hij krijgt een klein doosje. Mijn vriend die peilt altijd even bij zijn broer wat zijn kinderen krijgen , en wij kopen dat ook voor onze zoon, zodat hij het niet door heeft wat oma doet.

Zo neemt oma de klein kinderen mee op vakantie vanaf dat ze 2 jaar zijn. Onze zoon is mee geweest toen hij 2 was op onze kosten , terwijl ze voor de andere kinderen wel betaald. Vorig jaar kon hij door mijn schuld in haar verhaal niet mee.

Ik zou er op tegen zijn geweest toen ze vroeg of onze zoon mee op vakantie mocht , ze heeft ons nooit over die vakantie verteld. Maar toe wij te horen kreeg dat ze op vakantie zou en wij aanboden om onze zoon op onze kosten mee te laten gaan was het al te laat want ze had al geboekt.

Nou kreeg ik vandaag van mijn schoonzusje te horen O wat leuk we gaan met zen alle met ma naar een villa in Spanje. Waar ik natuurlijk niets vanaf wist. Dus ik ga bij haar langs om te informeren , kreeg ik als antwoord , ja ik citeer nu haar exacte woorden

;"Ik wil die basta zoon van jou niet mee hebben. Dat niggertje krijgt geen cent van mij! "

Ben er uit gelopen . Ben op de stoep gaan zitten , kon er echt niet bij kommen dat iemand , zijn oma een klein onschuldig kind een nigger zou noemen.
Wat een raar mens. Contact verbreken lijkt de beste optie. Wat vindt je man ervan?
Jeeeeeeeetje wat gruwelijk wat een naar mens zeg.

Die zou ik nooit meer willen zien! Jou lieve en zo gewilde zoon zo benadelen en haar eigen bloed eigen zoon en jou op deze manier ook.

Rot wijf.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Achterlijk, ik zou er niet meer heen gaan met zoon. Hoe staat je man hierin?
Ik denk dat afstand voor eeuwig op zijn plaats is. Gaat je man dan mee?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou zeg, wat een gedrocht.

Laat haar lekker links liggen, besteed al je tijd en energie in je mooie mannetje ipv in die droeftoeter!

Ik weet dat het moeilijk is, maar kies voor je eigen gezin.

Wat vind je vriend trouwens van het gedrag van zijn loeder eh moeder?
Contact verbreken! Liever geen oma dan zo'n misbaksel.

Wat vindt jouw vriend hiervan?? Het is aan hem om te proberen hier wat aan te doen. Al vrees ik dat het mens niet meer te redden is.
Hoe was de relatie met je schoonmoeder hiervoor? Voor jullie zoon?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Waarom laat je je vriend dit soort dingen niet doen? Laat hij maar gaan vragen waarom jullie niet mee moegen
Wegwezen, en nooit meer langsgaan.

Heb je zelf nog een moeder, een oma boor je zoon?

En even een

Wat moet t pijn doen om zulke lage dingen over je kind te horen.
Vreselijk zeg..................meteen stoppen met dat contact.

Arm kind!
Zal mijn vriend om half 10 bellen , hij had daarvoor cliënten dus kon ik niet met hem praten.
En wat vind de rest van de familie ervan?

Willen zij nog wel met haar op vakantie nadat zij weten wat voor houding zij naar jullie tentoonspreidt?
Wat verschrikkelijk moet dat voelen, dat jullie kind niet geaccepteerd wordt vanwege de bloedband en huidskleur. Ik neem aan dat je partner zich net zo voelt als jij? Zijn eigen moeder die zich zo gedraagt, dat moet hem toch razend maken?

Er is op die manier weinig zinvols aan het contact tussen de oma en jullie kind, zij heeft er duidelijk geen behoefte aan. Voor je eigen gemoedsrust zou ik adviseren om er niet meer langs te gaan en het contact via je partner te laten verlopen.
Pff wat een feeks zeg, en wat ontzettend sneu voor je zoon! Ik zou ook het contact verbreken. Beter dat dan een zoon die achtergesteld en gediscrimineerd wordt omdat men zo graag de lieve vrede wil bewaren.
In dit geval mag de topictitel wel alleen schoonmoeder zijn, zonder s. Dit is wel heel erg zeg!
Wat afschuwelijk! Wat vindt de broer van je man ervan? Ik zou het contact op een heel laag pitje zetten en alleen broer en gezin blijven zien.
Jij had toch het kind van je zus geadopteerd? En dat loeder begrijpt niet dat dat "eigen" is en dat je je neefje niet laat barsten als zijn moeder er niet meer is? Betekent neem ik aan ook dat je wel zelf kinderen kunt krijgen? Waarom heb jij haar zoon dan eigen kinderen afgepakt? Daar is neem ik aan ook nog de mogelijkheid en tijd voor?
Als je, samen met je man, op één lijn zit zou ik zeggen: Radiostilte. Stoppen met haar. Misschien dat later haar ogen nog eens open gaan.

Het is volledig te begrijpen dat je behoorlijk kwaad bent.

Maar hou ook je man in de gaten. Hoe hij er in staat. Het is en blijft natuurlijk zijn moeder. Hoe rot ze ook doet.

Hij zit er tussenin. Zorg dat jullie het samen eens blijven.

Zodra er wrijving tussen jullie zou ontstaan zou hij zich, op enig moment, zomaar kunnen afvragen: zou mijn moeder toch gelijk hebben?

De kans is niet groot, maar wel aanwezig.

Zorg dat jullie het samen eens zijn en blijven op dit front.

Maar het blijft natuurlijk gewoon plat gezegt een klote situatie,

sterkte Hallem.
Dumpen, die schoonmoeder van je!
Niemand weet dat dat kindje het kind van haar vermoorde zus is. Ivm veiligheid.
Hallem is nu met man aan het bellen. Ik neem aan dat man ontploft! Wat een rare mensen zijn er toch. En dat mag stemmen ook nog.
oh wat erg! wat knap dat je haar uit pure emotie niet aangevlogen bent!

ik weet echt niet wat te zeggen

ik hoop en ga ervan uit dat je man ook pislink is.

een leuke actie in dit geval zou zijn om met het hele forum kaarten te gaan sturen naar deze liefhebbende oma :-)
En doooooor!
Wat een vreselijk mens, wat zegt je man hiervan?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:Fame schreef op 12 september 2012 @ 09:28:

In dit geval mag de topictitel wel alleen schoonmoeder zijn, zonder s. Dit is wel heel erg zeg!Dit is met recht een schoonloeder of een trouwma. Erger heb ik het nog niet gehoord.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven