La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
dinsdag 11 september 2012 om 22:08
dinsdag 11 september 2012 om 22:13
dinsdag 11 september 2012 om 22:16
Ik heb vroeger gestemd: PvdA, D66, VVD (uitstapje naar rechts toen ik nog wat meer verdiende en een koophuis had ), SP (toen ik een arme kerkrat werd ).
CDA of Christenunie zou ik nooit stemmen denk ik. PVV: ondenkbaar. Groenlinks is me net wat te links denk ik.
Er zijn wat nieuwe partijen bij gekomen: Partij voor Mens en Spirit bijvoorbeeld. Lief gaat daarop stemmen, deze partij kwam bij hem uit de stemwijzer.
CDA of Christenunie zou ik nooit stemmen denk ik. PVV: ondenkbaar. Groenlinks is me net wat te links denk ik.
Er zijn wat nieuwe partijen bij gekomen: Partij voor Mens en Spirit bijvoorbeeld. Lief gaat daarop stemmen, deze partij kwam bij hem uit de stemwijzer.
dinsdag 11 september 2012 om 22:19
Ik vind dat echt moeilijk met dat stemmen. Ik mag dan wel een bedrijf hebben, echt veel teveel geld naar de belasting brengen, ik wil ook echt een veel soepeler ontslagrecht en een hele hoop andere dingen. Maar de aardbol en dierenrechten gaan mij nog steeds meer aan het hart dan economische belangen. Wat heb ik aan geld als de aarde naar de klote gaat, helemaal niks. En wat voor wereld laten wij achter aan onze kinderen, dat telt voor mij zwaarder dan wat ik voor erfenis achterlaat (en die dan ook weer driedubbel belast wordt! ).
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 11 september 2012 om 22:30
Ben ik helemaal met je eens Dickens. Lief verdient nu onder bijstandsniveau maar werkt hartstikke hard (niet fulltime maar wel veel in de avonden en in de weekenden). Als hij in de bijstand was blijven zitten had hij nu meer inkomen gehad. Idioot toch!
Maar....de 'kwetsbaren' moeten wel van het vangnet gebruik kunnen blijven maken, bijvoorbeeld de mensen die echt arbeidsongeschikt zijn maar niet in aanmerking komen voor WIA omdat ze geen arbeidsverleden hebben.
Maar....de 'kwetsbaren' moeten wel van het vangnet gebruik kunnen blijven maken, bijvoorbeeld de mensen die echt arbeidsongeschikt zijn maar niet in aanmerking komen voor WIA omdat ze geen arbeidsverleden hebben.
dinsdag 11 september 2012 om 22:38
woensdag 12 september 2012 om 15:07
Pfffwat ben ik blij dat ik vandaag niet nara de stembus hoef, zou het echt niet weten op dit moment. Ik heb voor de gein op 2 manieren de kieswijzer ingevuld. Een keer met mn ego als uitgangspunt en de ander keer m'n idealen.
Het is interessant wat je dan tegenkomt.
Van zeer rechts naar zweverig links. Fijn hoor zo'n tegenstrijdige persoonlijkheid.
Van zeer rechts naar zweverig links. Fijn hoor zo'n tegenstrijdige persoonlijkheid.
woensdag 12 september 2012 om 15:09
quote:khemam schreef op 12 september 2012 @ 15:07:
Pfffwat ben ik blij dat ik vandaag niet nara de stembus hoef, zou het echt niet weten op dit moment. Ik heb voor de gein op 2 manieren de kieswijzer ingevuld. Een keer met mn ego als uitgangspunt en de ander keer m'n idealen.
Van zeer rechts naar zweverig links. Fijn hoor zo'n tegenstrijdige persoonlijkheid.Een schizofreen is nooit alleen moet je maar denken
Van zeer rechts naar zweverig links. Fijn hoor zo'n tegenstrijdige persoonlijkheid.Een schizofreen is nooit alleen moet je maar denken
woensdag 12 september 2012 om 15:23
Hier is het helemaal een zooitje. We zitten vlak voor de verkiezingen maar schijnbaar heeft de oppositie besloten daar niet op te wachten. Snap er geen klote meer van, en het ergste is dat het allemaal boeven zijn. Dus waar stem je op?
De boeven die met NL meewerken en dus de gewone man verder de afgrond in duwt. Of de boeven die zich verzetten tegen NL en daarmee het eiland isoleren. Hun eigen zakken vullen doen ze allemaal. Het verstandigst is stemmen op de partij waar je de meeste vrienden hebt, maar daarmee zet je de ellende alleen maar voort.
Tijd om een onbewoond eiland te kopen en mijn eigen staat op te richten. En daar word ik dan the queen of bitchville.
De boeven die met NL meewerken en dus de gewone man verder de afgrond in duwt. Of de boeven die zich verzetten tegen NL en daarmee het eiland isoleren. Hun eigen zakken vullen doen ze allemaal. Het verstandigst is stemmen op de partij waar je de meeste vrienden hebt, maar daarmee zet je de ellende alleen maar voort.
Tijd om een onbewoond eiland te kopen en mijn eigen staat op te richten. En daar word ik dan the queen of bitchville.