pijn

13-09-2012 03:07 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ik ga nu 9jaar met me vriend en heb veel in die tijd mee gemaakt mijn vriend is niet wie ik ken hij heb meerder levens

ik heb laats in zijn telefoon gekeeken en zag zo ergen dingen in staaan van meisjes jah ik mis jou ook sgatje hoelaatkom je

en van de andre jah ik ben zwnger sgatje en dan zeg ik daaar iets van wat is dat llemaaal en dan zegt die is niks en dan vraagt hoe ik het weet ik zeg in je telefoon toen wert die boos en is die weg gegaan 1 week en toen kwam die terug weer net als er niks aan de hand is ik begin meteen weerover die meisje die zwanger is en dan zegt die je moet niet zo in me leven snuffelen ik weet dat hijmet zekker 5 meisjes gaaan zekker al 4 jaar en ik zeg zo ik blijf niet alles pikken van jou ik heb ook gevoel ik hou supper veel van jou en tog doe je me zo veel pijn waaarom dan zegt die met je weg bij me gaan ik leef hoe ik wil leven en je bent me moeder niet dit dat ik acpteer al 9 fucking jaaar al die shit ik kn er niet meer mee omgaaan en vandaaag ook heb ikhelentijd met die meisje gepraat die zwanger is van hem en hij is er achtergekomen dus nu hebben we ruzie weer en ik heb nu ook besloten dat ik er mee stop als het me lukt ik heb zelf een kleine van hem 3 jaar ouwd ik wil dat hij e voor hem altijd zal blijven zijn van me kleine houwt zo veel van hem daarom blijf er ook zo in zitte maaar ik moet stoppen met deze liefde ik hou egt nog wel vanhem maaar hij heeft me zo veel pijn gedaan met al die meisjes egt ik heb zo veel verdriet gehad vandaaag dat ik het van me afwilschrijven maaar hij heeft eenhart van gouwt maar hij braek te veel harte dus dat
quote:zoveelpijn schreef op 13 september 2012 @ 03:07:

ik heb zelf ook een kleine van hem 3 jaar oud

of ik zal me zelf dood maken ik wil dat lemaaal niet meer

Serieuze vraag?

Wat voor antwoorden denk je dat je krijgt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is je gelukt een eigen topic aan te maken!

Even knippuh-plakkuh van mijn reactie:

Mijn advies: Niet jezelf doodmaken, je hebt een kind wat van jou afhankelijk is. Met die man komt het nooit meer goed.

Dus: of accepteren dat hij vreemdgaat en doen alsof je neus bloedt (en dus niet hysterisch gaan bellen met de dames waarmee hij vreemdgaat). Of je zorgt dat hij zo snel mogelijk uit je leven verdwijnt.

Al gaat dat natuurlijk nooit helemaal lukken omdat jullie samen een kind hebben. What were you thinking toen je besloot zwanger te worden van deze loser?
Sohee, ik heb het gelezen maar er is niet door te komen...Er zit niet eens 1 punt of komma in! Denk dat veel mensen dit niet gaan lezen als je het op deze manier lat staan. Probeer wat alinea's en leestekens toe te voegen, dat helpt mss.

En verder: je bent gek dat je hem al die ruimte geeft! Dumpen die man. (Nou ja: man?!)
ik heb het snel geschreven omdat ik het van me af wil praten ik kan niet slapen ik heb egt veel pijn in me hart
liefde is zo kut ik wou dat ik nooit verlieft was geworden wie weet waaar die nu is
ze zeggen ook liefde maaakt blind en het klopt ook
Ben je dronken?
Wow lang verhaal!! Samenvatting misschien??
nee ik ben niet dronken ik heb heel deze dag stres gehad en ik heb heel deze dag veel pijn van binne gevoelt wat ik elke dag voel
mense wat ik heb geschreven daar was toen ik net boos was en verdrietig ik ben een meisje met een goed hart het is lang jah ik ga zo ook even wat korte maken
Man oh man, zelfs als je iets vertaalt met Google krijg je nog betere zinnen én waarschijnlijk geen spelfouten.

Verder, wat een ongelofelijke lul is dat! Wat een sukkel zeg. Als ik het goed heb begrepen had hij ook een relatie van 4 jaar naast jullie relatie, en nog een kind?! Wtf, liever kwijt dan rijk zou ik zeggen. Het lijkt wel of hij jou totaal in zijn macht heeft. Hou vol meid, je bent beter af zonder hem.Nooit meer in je leven terug laten!!
jah klopt jah er nu 1 op komst
hij heeft 5 meisje waaar die met gaat dat is wat ik weet en 1 kindje op komst en hij heeft totaal kindere 4
hij kan alle meisje krijgen hij is lief en zo ook alemaaal nders blijf ik niet zo lang met hemmaar ik kan hem niet los latenn dan heb ik niemnat meer hij is alles voor mijn maar als het niet van beide komt wat kan ik doen nog ik kan nog wel 10 jaar zo doorleven maaar dan heb ik egt verdriet om alles ik kan nu al bijnaniet meer slaapen omdat ik heledag aan hem denk waar is die nu en bij wie en zovoort
en hij denk ze blijft wel terug komen bij mijn maar dit keer niet
Tja TO ga je ooit accepteren dat hij jou en jullie (jouw kind(eren) nooit als enige ziet? Is dat je waard? Hij denkt dat blijkbaar van niet.En jij?

Wat ik zo lees, wil je dat niet.

Dus ga dan weg. Desnoods leef je maar met je kind(eren) bij je moeder/zus/broer/vriendin, tot je een eigen woning hebt (ben je nog ingeschreven?) Hij is iig een eikel en het niet waard dat hij jou verdriet doet.

Je hebt twee mogelijkheden:

Je gaat door met hem

of

Je zoekt een ander leven met je kind(eren)

succes

Heb je een plek waar je heen kan? Samen met je kleine?
Hoe oud ben je? Een jaar of 15 schat ik zo?

Dump die 'lieverd' en ga weer terug naar school.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Meid dump die sukkel. Jes verdient wel beter. Om je kind bij een man blijven is sowieso een slecht idee. Je kindje kan nog steeds van hem houden ook al zijn jullie niet meer samen. Jij bent dan waarschijnlijk ook veel gelukkiger en daar heeft je kind veel meer aan.
Jij hebt hem niet nodig, iemand die jou zoveel verdriet doet, boos wordt terwijl hij zelf fout zit en daarnaast een soort van Russisch Roulette speelt met geslachtsziektes?

Kom op meid, zolang je zelf geen respect hebt voor jezelf zal je dat ook nooit van een ander krijgen.

Dumpen die hap, hem ook niet meer binnenlaten en zorg voor een goede omgangsregeling en alimentatie regeling voor de kleine.
Ooit gehoord van punten, komma's etc.?
Heb je een soa test gedaan?
ik ben nu bijna 24 enjah ik weet dat ik weg moet bij hem gaan want zo schietewe alebij niks mee op ik verspil me tijd en hijook snapje ik houegt zo veel van hem dat ik hem niet met rust kan late gaaan hijj kn nu met rust laten maaar ik ben zo dom om hem te bellen en te smse met sorry dit dat maar vnf vandaaag wil ik sterker zijn ik wil nu kunnen zege nee ik wil dit niet meer en tog zal het egt moelijk worden egt
quote:zoveelpijn schreef op 13 september 2012 @ 04:09:

hij kan alle meisje krijgen hij is lief en zo

Ach Zoveelpijn, hij is helemaal niet zo lief, als hij wel lief zou zijn had jij nu niet zoveel pijn! Kap met hem en zet jezelf en je kind op de eerste plek. Echt! Heus! Je bent zoveel meer waard!

Komop, je kunt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven