Verwart

15-09-2012 10:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu kan ik eindelijk even online. Ik wil iets voorleggen en ik wil ook echt graag horen wat jullie denken. Ik zal het verhaal zo kort mogelijk houden.

Mijn man en ik zijn al zo'n twaalf jaar bij elkaar. Ik heb hem leren kennen : hij was arts. Hij had geen enkele familie. Wij trouwden twee jaar later. Ongeveer twee maanden later viel er een brief in de bus. Hij bleek een enoooorme financiele schuld te hebben waarover hij mij niets verteld had. Zelf heb ik ooit een eigen bedrijf gehad dus : ik betaalde zijn schuld af. Wég eigen geld. Niets meer over. Inmiddels kwam ik er ook achter dat hij aan het emailen was met andere vrouwen. En ook dáárbij stak hij hele verhalen af die ronduit gelogen waren. Hij gebruikte ook mijn naam om onder emails te zetten die bijvoorbeeld naar de gemeente gingen om over iets te klagen. Zonder dat ik dat wist. Hij werd ziek. Ik dacht: nu zal er iets veranderen. Nou dat had ik verkeerd gedacht. Het werd zelfs nog erger. Zelf ben ik ziek geworden voordat dit alles begon. Daarom ben ik met mijn bedrijf moeten stoppen. Ik kan ook niet werken. Ik heb geen uitkering. Mijn man gebruikt geld van iedereen. Ook van mijn kinderen. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik hou wel van hem, maar denk dan steeds: hoe kan dat? Ik kén hem niet eens...Nu ben ik op zoek gegaan naar een uitkering. Helaas is die zo karig dat ik daar niet van rond kan komen. Ik heb gekeken naar een goedkoper huis. dat gaat ook niet lukken. En de tijd tikt maar weg. Toch wil ik graag eens van anderen horen hoe die erover denken. door zijn gedrag heb ik ook geen vrienden of iets meer over. Niemand om mee te overleggen hoe ik dit aan moet pakken. Ook geen vergelijkingsmateriaal. Heel graag hoor ik van jullie hoe jullie hierover denken. En wat kan ik op dit moment doén? Want ik geloof zelf niet meer in dit huwelijk dat van leugens en bedrog aan elkaar lijkt te kleven. Want verder : hij slaat me niet ofzo, hij zuipt niet, dat soort dingen. Maar hij wérkt ook niet. Hij heeft mij al honderd plus sollicitatiebrieven voor hemzelf laten schrijven. Nu heb ik gezegd: doe het zelf maar. Hij is er echt niet mee bezig kom ik nu ook achter.
Voor jezelf kiezen dus
Wat denk je zelf..
Ik vind je openingspost net zo verward als jij je waarschijnlijk voelt, maar ik had al lang zijn koffertje bij de deur gezet.En dat is ook het enige advies dat zo in me op komt...
Als iemand je ditzelfde verhaal zou vertellen, wat zou je diegene dan aanraden?
Even voor het overzicht; jij had je eigen bedrijfje al opgedoekt en je leefde van je spaarcenten toen je hem leerde kennen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 15-09-2012 10:53
Reden: Jeg svarer ikke på troll
% gewijzigd
Hoe kan je man geld van jouw kinderen gebruiken?
Ik las laatst dat in een relatie tegenover 1 slechte eigenschap er ongeveer 4 goede moeten staan.

Tel uit je winst zou ik zeggen.

En je maakt excuses, hij behandelt je als stront maar hij slaat je tenminste niet.

Je klinkt afhankelijk en onzeker over jezelf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 10:51:

Even voor het overzicht; jij had je eigen bedrijfje al opgedoekt en je leefde van je spaarcenten toen je hem leerde kennen?Ja. Dat klopt.
quote:vivalderin schreef op 15 september 2012 @ 10:54:

[...]

Ja. Dat klopt.Waarom had je toen geen uitkering?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 10:52:

Hoe kan je man geld van jouw kinderen gebruiken?Dat doet hij door het los te weken door zielige verhalen op te hangen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 10:54:

[...]

Waarom had je toen geen uitkering?Omdat ik voldoende had overgehouden van mijn werk.
quote:amand1969 schreef op 15 september 2012 @ 10:52:

.
quote:vivalderin schreef op 15 september 2012 @ 10:55:

[...]

Dat doet hij door het los te weken door zielige verhalen op te hangen.

Goh.

En hoe oud zijn je kinderen?

[...]

Omdat ik voldoende had overgehouden van mijn werk.En dan heb je daar geen recht op, of zo?
quote:eefjewentelteefje schreef op 15 september 2012 @ 10:53:

Ik las laatst dat in een relatie tegenover 1 slechte eigenschap er ongeveer 4 goede moeten staan.

Tel uit je winst zou ik zeggen.

En je maakt excuses, hij behandelt je als stront maar hij slaat je tenminste niet.

Je klinkt afhankelijk en onzeker over jezelf.Ja ik wordt ook onzeker. Afhankelijk ? Financiéél ja. Nú wel. Helaas.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2012 @ 10:55:

[...]

Goh.

En hoe oud zijn je kinderen?Volwassen.

[...]

Dat doet hij door het los te weken door zielige verhalen op te hangen.Dat is de schuld bij hem leggen. Er zijn dus mensen die hem de mogelijkheid verschaffen geld los te weken. Van wie krijgt hij het? van de kinderen zelf, van jou?
Ik kom later nog terug. Ga nu offline.
quote:vivalderin schreef op 15 september 2012 @ 10:57:

[...]

Volwassen.

Niet volwassen genoeg om hem te doorzien?

Niet zo'n goede band met jou dat ze jou geloven?
Ik denk dat het tijd wordt dat jij en je kinderen je los maken van die man. Geen geld meer verschaffen, nee blijven zeggen. En jij dus weggaan, wat een loser.
quote:vivalderin schreef op 15 september 2012 @ 10:56:

[...]

Ja ik wordt ook onzeker. Afhankelijk ? Financiéél ja. Nú wel. Helaas.

Afhankelijk omdat je dit pikt.

Ik zit liever 3 hoog achter dan in zo'n relatie , financieel denk ik dat je uiteindelijk beter af ben als ik dit zo lees.
quote:millefleurs schreef op 15 september 2012 @ 10:58:

[...]

Dat is de schuld bij hem leggen. Er zijn dus mensen die hem de mogelijkheid verschaffen geld los te weken. Van wie krijgt hij het? van de kinderen zelf, van jou?Van henzelf. De schuld bij hem léggen? Als je goed leest zie je dat ik er al helemaal klaar mee ben. Al zijn leugens (want nee hij was ook geen arts ofzo) van jaaaaaren. Ik weet alleen niet hoe ik het nu financieel moet doen. Als je uitgekleed bent door een gehaaide man (want dat IS hij) dan wordt het financieel moeilijk. Op het moment dat ik zijn schuld niet had afbetaald, had hij mij doodleuk met de schuld laten zitten. Heeft hij ook zelf toegegeven. Dus ja..ik ben er klaar mee, maar nee...ik weet niet hoe ik een scheiding en apart leven nu financieel moet doen. En sorry dat ik het zeg, maar je kunt niet het slachtoffer dat op de grond ligt de schuld geven van het feit dat ie daar ligt. Jeetje!
quote:millefleurs schreef op 15 september 2012 @ 10:58:

Ik denk dat het tijd wordt dat jij en je kinderen je los maken van die man. Geen geld meer verschaffen, nee blijven zeggen. En jij dus weggaan, wat een loser.Dank je. Dat wou ik even horen. Had ik even nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven