parkeren Utrecht cs
zaterdag 15 september 2012 om 22:30
quote:roodwitblauw schreef op 15 september 2012 @ 22:19:
Als ik naar Utrecht moet, zet ik de autogratis bij 1 van de stationnetjes net buiten Utrecht (Zuilen, Maarssen, net waar de trein langs komt) en dan in 3 min met de trein op cs.Dit. En gegarandeert goedkoper ookl
Als ik naar Utrecht moet, zet ik de autogratis bij 1 van de stationnetjes net buiten Utrecht (Zuilen, Maarssen, net waar de trein langs komt) en dan in 3 min met de trein op cs.Dit. En gegarandeert goedkoper ookl
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 15 september 2012 om 22:34
Die toren is vorige maand afgebroken... Utrecht centrum is een grote bouwput momenteel (wanneer niet eigenlijk). De garages onder Hoog Catherijne zijn ook niet allemaal in bedrijf of de aanrijdroute ligt overhoop.
Misschien is het nog het handigste om te parkeren bij station Vleuterweide (gratis), of in P+R Papendorp of Westraven. Dan neem je de tram en sta je binnen paar minuten op Utrecht cs.
Misschien is het nog het handigste om te parkeren bij station Vleuterweide (gratis), of in P+R Papendorp of Westraven. Dan neem je de tram en sta je binnen paar minuten op Utrecht cs.
zaterdag 15 september 2012 om 22:49
Westraven en dan met de tram
Ideaal!!!
Zelf parkeer ik wel in de parkeergarage onder het Vredenburg, maar daar moet je wel handigheid in hebben om de garage in te komen als je van de snelwegkant Utrecht in bent komen rijden. Dus misschien niet zo handig. En Utecht is echt een bouwput nu, dus als het niet moet zou ik het laaste stukje met OV doen.
Ideaal!!!
Zelf parkeer ik wel in de parkeergarage onder het Vredenburg, maar daar moet je wel handigheid in hebben om de garage in te komen als je van de snelwegkant Utrecht in bent komen rijden. Dus misschien niet zo handig. En Utecht is echt een bouwput nu, dus als het niet moet zou ik het laaste stukje met OV doen.
anoniem_83409 wijzigde dit bericht op 15-09-2012 22:52
Reden: Tram! Ipv trein, anders kom je er niet....
Reden: Tram! Ipv trein, anders kom je er niet....
% gewijzigd
Ik wil ook een motto
zondag 16 september 2012 om 09:19
zondag 16 september 2012 om 11:11