Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Char, ik vrees wel dat we eens wat danslessen moeten nemen.

Of beter nog: DANslessen
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op zondag 16 september 2012 21:01 Dan doet net alsof hij niet van strippers houdtIk vind dat Dan moet strippen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 16 september 2012 @ 21:02:

Aha, de dame doet het vast goed in een disco.dat zegt itsman ook net, dat ze lekker in de disco moet blijven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan




Het ligt nooit aan jezelf, maar ALTIJD aan een ander
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op zondag 16 september 2012 21:02 Char, ik vrees wel dat we eens wat danslessen moeten nemen.

Of beter nog: DANslessen Jaaaaaaaaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nou! Wat een sensatie

We hadden alles al gezien!
Alle reacties Link kopieren
Oooh, die van vorig jaar: ik zou niet nog een keer het enthousiasme op kunnen brengen dus dat vind ik best knap.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 16 september 2012 @ 21:02:

[...]





Ik vind dat Dan moet strippen.Eensch!
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij nu hele vreemde proporties, of lijkt dat maar zo?

Veel te lange armen
"S0LEIL, 32 seconden geleden

quote:

charlottew88 schreef op 16 september 2012 @ 21:02:

[...]





Ik vind dat Dan moet strippen.

Eensch! "



+1!!!!
Alle reacties Link kopieren
hij is echt enorm lang
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 16 september 2012 @ 21:06:

Heeft hij nu hele vreemde proporties, of lijkt dat maar zo?

Veel te lange armenHij heeft wel heel lange armen ja
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me best lastig, zo'n auditie, want ze zal normaal wel met een partner dansen toch?
Hoe heette die jongen ook alweer die vorig jaar continue riep dat hij zou winnen en de beste was...? Maar niet door was naar de live shows? Jeffrey toch?

Ben benieuwd of die weer mee doet
Alle reacties Link kopieren
Oeh Zon Gaan we straks nog de hh van MVVVV kijken?
Alle reacties Link kopieren
Jeffrey had het jaar daarvoor toch ook al meegedaan? Ik neem aan dat hij het niet nog een derde keer gaat proberen?
Alle reacties Link kopieren
Jeffrey: http://www.rtl.nl/components/shows/soyo ... effrey.xml
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 16 september 2012 @ 21:12:

Oeh Zon Gaan we straks nog de hh van MVVVV kijken?Natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
ik zou boos worden als ze die bladeren mijn richting uit zouden blazen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 16 september 2012 @ 21:15:

Jeffrey: http://www.rtl.nl/components/shows/soyo ... effrey.xml





O ja, die ja

Maar die is een keer toch ook wel wat verder gekomen?

Alleen niet ver genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 16 september 2012 @ 21:16:

[...]





O ja, die ja

Maar die is een keer toch ook wel wat verder gekomen?

Alleen niet ver genoeg Nee, de eerste liveshow eruit geloof ik. Dat is vast ook te googlelen...
Ja vorig jaar bootcamp toch? En daar niet door.. Wist niet dat hij al een keer eerder had meegedaan
Oh ja dat was het!!!!! Thanks Bertrade!!!

Inderdaad eerste liveshow eruit!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 16 september 2012 @ 21:18:

[...]



Nee, de eerste liveshow eruit geloof ik. Dat is vast ook te googlelen...





Nou ja, dan is hij toch tot de liveshows gekomen?

Dat is verder vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven