Nieuwsfeed op Viva.nl?

17-09-2012 14:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een korte vraag aan jullie:

Zou een nieuwsfeed op Viva.nl interessant kunnen zijn?

Je zou dan kunnen denken aan een klein blokje in de rechterkolom waar je bijvoorbeeld de 5 meest recente nieuwsberichten in ziet.

Of zou het een idee zijn zoiets af te stemmen op de forumpijler waar je je op bevindt? Op Entertainment zie je dan altijd het laatste entertainment nieuws, en op Mode&Beauty bijvoorbeeld het laatste fashion nieuws.

Als je zelf nog leuke suggesties hebt hieromtrent die een meerwaarde voor de site kunnen zijn, dan zijn we daar natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar.

Bedankt alvast voor het meedenken!

Zou een nieuwsfeed op Viva.nl een goed idee zijn?

Totaal aantal stemmen: 22

Ja, lijkt me een leuk extraatje (18%)
Nee, lijkt me vooral vervelend (59%)
Maakt me weinig uit, zolang het niet in de weg zit is het pr (23%)

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Geen behoefte aan, probeer zoveel mogelijk ruis te onderdrukken door een add blocker. Als ik nieuws wil lezen kijk ik wel op een nieuwssite. Ik heb liever een goed werkend forum met een goed werkende app en mobiele site.
Ik zou 't leuker vinden als je elkaar prive berichtjes kan sturen. Of vanaf mobiel iets op 't prikbord kon plaatsen.
Moet je dan denken wat je ook ziet bij nu.nl aan de rechterzijde, de top 5 van de meest gelezen nieuwsfeiten? Waar komen de nieuwsfeiten vandaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee daar heb ik geen behoefte aan. Als ik het nieuws wil lezen ga ik naar een site over dat onderwerp.

Ik kom op Viva voor het forum.
Internagelaktisch
Als jullie echt iets willen doen, zorg dan dat de Viva app goed werkt.

Sinds die reclame er bij is gekomen werkt ie voor geen meter meer. (zie langzaam, en vaak laden de reacties etc niet eens)
Internagelaktisch
Nee, lijkt me niks. Graag zo weinig mogelijk toeters en bellen. Zorg er liever voor dat éch forumgerelateerde zaken goed werken, zoals de vriendenfunctie en de app.
We hebben REdband toch al?
quote:Maaique schreef op maandag 17 september 2012 14:15 Als jullie echt iets willen doen, zorg dan dat de Viva app goed werkt.

Sinds die reclame er bij is gekomen werkt ie voor geen meter meer. (zie langzaam, en vaak laden de reacties etc niet eens)

Ik dacht dat ik de enige was..

Al paar keer de app opnieuw geïnstalleerd hahahah
Lijkt me wel leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen behoefte aan een newsfeed. Ik kom hier om te forummen en het nieuws houd ik bij via nu.nl.

Steek liever jullie energie in een goed werkend (mobiel) forum.
Misschien wel een "Laatste Fashion Nieuws" knop (niet te groot), die een javascript popup laat zien als je er op klikt (niet on mouseover want dat hindert bij scrollen) en die verdwijnt als je muis buiten de popup gaat.

De button wordt groen als er een nieuw item bijgekomen is.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb liever dat er een goed werkende app komt.
Fruity, nee hoor dat heb ik al een tijdje.

Word er echt helemaal gek van want ik forum voornamelijk mobiel
Internagelaktisch
First things first zou ik zeggen: eerst dus een goede app en mobiele versie. Dat het niet top was bij de lancering begrijp ik, maar intussen blijft Viva echt flink achter op dat gebied.
Ik bedank ook voor de eer. Wordt het scherm ook nog weer kleiner van. En ik wil hier geen nieuws horen/lezen, ik wil hier kletsen en rare topics lezen. Voor nieuws ga ik wel naar Nu of AD.
wat betreft de app, het dubbeltikken werkt niet. Daarom heb ik hem eraf gegooid; ik had er niks aan.
it's a big club and you ain't in it
Als dat minder reclame-blokken geeft, graag!

Maar aan andere kant ook wel jammer dat de nieuwsfeed alles al verklapt. Vind het soms juist wel geinig om het nieuws als eerste op het forum zelf te lezen dankzij oplettende forummers.
Nee, alsjeblieft niet. En voorlopig lijken me de op te lossen problemen meer prioriteit te verdienen dan dit soort onnodige verzinsels.
Alsjeblieft niet. Ik heb graag een rustig scherm zonder extra balkjes en voorbij scrollende teksten.

En idd: zorg eerst eens dat wat er al is, het ook doet.
.
Bedankt voor de reacties.

En uiteraard zijn we ondertussen volop bezig om o.a. de app beter werkend te krijgen. Met de laatste updates zijn er al heel wat bugs uitgehaald, jammer te horen dat de app echter erg traag lijkt te werken. Daar wordt aan gewerkt!

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou de app doet het vaker niet goed dan wel eigenlijk. En hij mist gewoon bepaalde functies.
quote:Maaique schreef op 17 september 2012 @ 14:15:

Als jullie echt iets willen doen, zorg dan dat de Viva app goed werkt.

Sinds die reclame er bij is gekomen de app bestaat werkt ie voor geen meter meer. (zie langzaam, en vaak laden de reacties etc niet eens)
Liever elitair dan een pauper!
Ik gebruik de App nooit. Forum via Safari. Maar door die stomme reclames is dat ook al geen feest meer.
quote:SeptemberGirl schreef op 17 september 2012 @ 14:22:

We hebben REdband toch al?Pardon??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven