Nieuwsfeed op Viva.nl?
maandag 17 september 2012 om 14:05
Een korte vraag aan jullie:
Zou een nieuwsfeed op Viva.nl interessant kunnen zijn?
Je zou dan kunnen denken aan een klein blokje in de rechterkolom waar je bijvoorbeeld de 5 meest recente nieuwsberichten in ziet.
Of zou het een idee zijn zoiets af te stemmen op de forumpijler waar je je op bevindt? Op Entertainment zie je dan altijd het laatste entertainment nieuws, en op Mode&Beauty bijvoorbeeld het laatste fashion nieuws.
Als je zelf nog leuke suggesties hebt hieromtrent die een meerwaarde voor de site kunnen zijn, dan zijn we daar natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar.
Bedankt alvast voor het meedenken!
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zou een nieuwsfeed op Viva.nl interessant kunnen zijn?
Je zou dan kunnen denken aan een klein blokje in de rechterkolom waar je bijvoorbeeld de 5 meest recente nieuwsberichten in ziet.
Of zou het een idee zijn zoiets af te stemmen op de forumpijler waar je je op bevindt? Op Entertainment zie je dan altijd het laatste entertainment nieuws, en op Mode&Beauty bijvoorbeeld het laatste fashion nieuws.
Als je zelf nog leuke suggesties hebt hieromtrent die een meerwaarde voor de site kunnen zijn, dan zijn we daar natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar.
Bedankt alvast voor het meedenken!
maandag 17 september 2012 om 14:24
quote:Maaique schreef op maandag 17 september 2012 14:15 Als jullie echt iets willen doen, zorg dan dat de Viva app goed werkt.
Sinds die reclame er bij is gekomen werkt ie voor geen meter meer. (zie langzaam, en vaak laden de reacties etc niet eens)
Ik dacht dat ik de enige was..
Al paar keer de app opnieuw geïnstalleerd hahahah
Sinds die reclame er bij is gekomen werkt ie voor geen meter meer. (zie langzaam, en vaak laden de reacties etc niet eens)
Ik dacht dat ik de enige was..
Al paar keer de app opnieuw geïnstalleerd hahahah
maandag 17 september 2012 om 14:31
Misschien wel een "Laatste Fashion Nieuws" knop (niet te groot), die een javascript popup laat zien als je er op klikt (niet on mouseover want dat hindert bij scrollen) en die verdwijnt als je muis buiten de popup gaat.
De button wordt groen als er een nieuw item bijgekomen is.
De button wordt groen als er een nieuw item bijgekomen is.
it's a big club and you ain't in it
maandag 17 september 2012 om 15:36
Bedankt voor de reacties.
En uiteraard zijn we ondertussen volop bezig om o.a. de app beter werkend te krijgen. Met de laatste updates zijn er al heel wat bugs uitgehaald, jammer te horen dat de app echter erg traag lijkt te werken. Daar wordt aan gewerkt!
En uiteraard zijn we ondertussen volop bezig om o.a. de app beter werkend te krijgen. Met de laatste updates zijn er al heel wat bugs uitgehaald, jammer te horen dat de app echter erg traag lijkt te werken. Daar wordt aan gewerkt!
maandag 17 september 2012 om 15:38