archeon

18-09-2012 09:57 12 berichten
We hebben nog een vrije dag volgende week en ik wilde nog iets met zoon (5) gaan doen. Nu heb ik nog een toegangskaart liggen voor Archeon, is dat leuk voor een 5 jarige (ook als het niet zulk geweldig weer is)?
Alle reacties Link kopieren
Heel heel erg leuk!
Ik ben ook even benieuwd, heb een 4,5 jarige...is er niet heel veel buiten? Of ook veel overdekt?
Ja, is heel leuk, wel allemaal buiten. Wij zijn er dit voorjaar met onze jongens van 3 en 5 geweest en ze vonden het geweldig.
Het is veel buiten, maar ook overdekt. Je kunt van huisje naar huisje lopen. Als het veel regent gewoon een paraplu mee en misschien laarzen aan. Het heeft net de prijs gehad voor meest kindvriendelijke museum. Er is veel te zien, een vijf-jarige vindt de geschiedenis misschien minder boeiend, maar je kan ook boogschieten, dieren zien/aaien, gladiator gevechten zien etc. Dat vinden ze heel leuk!
Laarzen aan en gaan.

Archeon is echt leuk, ook met dit weer.
Check wel even op het open is... Heb ook wel eens voor een dichte deur gestaan.
Ik denk dat ik het dan maar gewoon doe. Ik kan ook nog naar het linnaeshof of dippie doe, maar vind het wel leuk om wat anders te doen dan een speeltuin. Ik twijfelde of hij er niet te jong voor was, maar als ik het zo lees valt dat wel mee dus.
Het is ontzettend leuk. Veel plezier.
Doen! Het is erg leuk!
Ging er als kind vaak heen.. Wat vond ik dat toch leuk :Imao:

Ook met dit weer leuk, doen dus!
Ging voor zoon, maar vond het zelf geweldig! Wel prettig als het droog is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven