Gezondheid alle pijlers

Gestart met de pil en nu blijf ik ongesteld :(

14-09-2012 11:18 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 jaar geen pil geslikt (mijn man is gesterilliseerd), maar heb de laatste tijd steeds meer last van mijn menstruatie.... Korte cyclus, hevig ongesteld, veel pijnstillers nodig om 'aan de gang' te kunnen blijven....

Dus in overleg met de huisarts weer aan de pil gegaan. Afgelopen zaterdag begonnen. Dit was de 1e dag van mijn menstruatie.

En nu ben ik sinds die tijd al ongesteld :(

Daar had ik even niet op gerekend, vooral omdat ik volgend weekend een lang weekend weg ga...

Ik ben wel vaker gestopt en weer begonnen (vanwege kinderwens) en dit nog nooit gehad, maar ja, dat was jaren geleden.

Is dit herkenbaar? Die lange menstruatie dus?
Ik vind een week niet heel lang in het begin. Best kans dat het volgend weekend gewoon over is. Wel heel vervelend!
Duurde bij mij 3 weken toen ik begon aan de pil, dus een week valt inderdaad nog erg mee. Maar het blijft lastig.
Ja, zeker vervelend.... Had ik het geweten had ik gewoon een maand later begonnen. Ik hoopte juist eindelijk eens een vakantie(tje) geen rekening te hoeven houden met evt. menstruatie.....
Balen hoor! Je zou nu kunnen stoppen, maar dan loop je het risico dat je lichaam helemaal in de war raakt door al die veranderingen.
quote:achnein schreef op 14 september 2012 @ 11:35:

Balen hoor! Je zou nu kunnen stoppen, maar dan loop je het risico dat je lichaam helemaal in de war raakt door al die veranderingen.Ja, daar ben ik ook bang voor....
Denk dat de hormoonhuishouding in de war is, en het vanzelf (hopelijk zo snel mogelijk;) ) over gaat..
dat had ik ook, als ik begon met de pil, was ik de hele eerste maand 'ongesteld'. Was meer bruin verlies dan echt bloed trouwens. De volgende maand is je lichaam als het goed is weer normaal!
Intussen zijn we 5 dagen verder.... echt ongesteld kan ik het niet meer noemen, maar wel nog wat donkere afscheiding.

Niet zo handig, maar ja, dit zal de rest van deze maand wel blijven.

Dus toch maar tampons mee voor dit weekend. ( Er is nl een sauna.... )
Je hormoonhuishouding is helemaal in de war nu, dus tsja, eigenlijk is dat helemaal niet zo gek.

Wel erg vervelend voor jou zeg.

Maar het is volkomen normaal ,hoop voor je dat het snel weer goed gaat..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Je hormoonhuishouding is helemaal in de war nu, dus tsja, eigenlijk is dat helemaal niet zo gek.

Wel erg vervelend voor jou zeg.

Maar het is volkomen normaal ,hoop voor je dat het snel weer goed gaat..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven