Entertainment alle pijlers

Doen ze het erom, rlt 4?

19-09-2012 20:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou het nou echt zo zijn dat ze met opzet GTST later laten beginnen zodat mensen niet aansluitend dokter Tinus kunnen kijken?

Het is inmiddels toch ver echt al na 20.00 voordat GTST begint.

iemand hetzelfde idee?
Wij thuis hebben ook wel eens het idee dat ze GTST expres laat laten aflopen, als je The Voice wil kijken. Dan word je (bijna) gewoon verplicht die soap te kijken. Dus ja, ik denk van wel.
Ja sowieso zeker dat ze dat doen!

Dat is hetzelfde als dat het altijd met films, en soaps tegelijkertijd pauzes zijn. Zodat mensen niet overzappen naar wat anders.

Dat doen ze inderdaad daarom.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik noem dokter T dan even als voorbeeld inderdaad maar het is gewoon flauw wanneer je aansluitend iets op een andere zender wil kijken, dat het door dat zogenaamde uitlopen niet meer mogelijk is.
Zou ik wel doen, als ik RTL was.

Ik vind het altijd fijne thee-zet-tijd.
quote:nike schreef op 19 september 2012 @ 20:13:

Wij thuis hebben ook wel eens het idee dat ze GTST expres laat laten aflopen, als je The Voice wil kijken. Dan word je (bijna) gewoon verplicht die soap te kijken. Dus ja, ik denk van wel.Ja viel mij ook al op! En als oude GTST kijker, maar nu niet meer, denk ik dan, hé toch wel grappig GTST, zal ik het weer gaan volgen? Heb het tot nu toe nog niet gedaan, maar ze hadden me bijna te pakken!
De reclames vind ik niet eens zo heel erg dat dat tegelijkertijd is, is inderdaad wel makkelijk voor thee zetten en dergelijke, Maar nu wilde ik over naar een andere zender om half negen.... en mis ik of het einde van gtst of het begin van een andere zender... Misschien toch tijd om af te kicken van goeie tijden
Nouw, ik zat vanochtend koffietijd te kijken En daar viel me de uitloop ook al op...
Ze doen het erom.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is een complot!
Je kunt ook Love is in the Air kijken en Dr. Tinus opnemen! Heerlijk jankprogramma en daarna humor
Dank je voor de tip! deze keer maar gekozen om dokter Tinus op te nemen, kunnen we de reclame doorspoelen dat is ook wel prettig..

Maar buiten dat we kunnen opnemen blijf ik het irritant vinden dat ze daarom programma's te laat starten.
Ja dat is gewoon een truc, doen ze gewoon precies om de redenen. Ik zou niet stoppen met GTST kijken hoor, als ik wat wil zien. Kijk ik gewoon geen gtst, of neem ik het andere op.

Gemiste programma's kun je tegenwoordig ook zo makkelijk terugkijken op het internet!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dit doen ze er zeker om. Dit is ook vaak op vrijdagavond en ten tijde van Wie is de Mol ook op donderdag.

Ik zap gewoon klokslag half 9 naar SBS. Dan maar geen einde van GTST.
Ik vind het wel handig, want nu kan ik de tv draait door nog even zien in dwdd.
Hallo?!
dokter Tinus? Nooit van gehoord. Of bedoel je er iets anders mee?

(vast een domme opmerking :D)
Dokter Tinus is een nieuwe serie op SBS, net zoiets als dokter Deen, Moordvrouw etc. Best leuke serie met humor.
quote:just-me1981 schreef op 20 september 2012 @ 16:08:

Dokter Tinus is een nieuwe serie op SBS, net zoiets als dokter Deen, Moordvrouw etc. Best leuke serie met humor.Humor?? Waar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven