Doen ze het erom, rlt 4?
woensdag 19 september 2012 om 20:17
woensdag 19 september 2012 om 20:20
quote:nike schreef op 19 september 2012 @ 20:13:
Wij thuis hebben ook wel eens het idee dat ze GTST expres laat laten aflopen, als je The Voice wil kijken. Dan word je (bijna) gewoon verplicht die soap te kijken. Dus ja, ik denk van wel.Ja viel mij ook al op! En als oude GTST kijker, maar nu niet meer, denk ik dan, hé toch wel grappig GTST, zal ik het weer gaan volgen? Heb het tot nu toe nog niet gedaan, maar ze hadden me bijna te pakken!
Wij thuis hebben ook wel eens het idee dat ze GTST expres laat laten aflopen, als je The Voice wil kijken. Dan word je (bijna) gewoon verplicht die soap te kijken. Dus ja, ik denk van wel.Ja viel mij ook al op! En als oude GTST kijker, maar nu niet meer, denk ik dan, hé toch wel grappig GTST, zal ik het weer gaan volgen? Heb het tot nu toe nog niet gedaan, maar ze hadden me bijna te pakken!
woensdag 19 september 2012 om 20:30
De reclames vind ik niet eens zo heel erg dat dat tegelijkertijd is, is inderdaad wel makkelijk voor thee zetten en dergelijke, Maar nu wilde ik over naar een andere zender om half negen.... en mis ik of het einde van gtst of het begin van een andere zender... Misschien toch tijd om af te kicken van goeie tijden
woensdag 19 september 2012 om 21:48
woensdag 19 september 2012 om 22:38
Ja dat is gewoon een truc, doen ze gewoon precies om de redenen. Ik zou niet stoppen met GTST kijken hoor, als ik wat wil zien. Kijk ik gewoon geen gtst, of neem ik het andere op.
Gemiste programma's kun je tegenwoordig ook zo makkelijk terugkijken op het internet!
Gemiste programma's kun je tegenwoordig ook zo makkelijk terugkijken op het internet!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet