Entertainment alle pijlers

De dramatische levens in Moredyke

04-05-2012 12:30 3014 berichten
Zing maar allemaal mee!

Goede tijden, slechte tijden

Rik z'n nek is nog steeds kwijt

Bing die zit nog steeds vol schijt

Doet aan onze ogen zeer

Toch kijken we telkens weer

Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
Ik vind Yvon echt hélemaal niks toevoegen aan de serie, kan het niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ze verbleekt gewoon tussen al die topacteurs
Hallo?!
quote:Lotte35 schreef op 19 september 2012 @ 21:42:

Ik vind Yvon echt hélemaal niks toevoegen aan de serie, kan het niet helpen.Dat zijn meerdere mensen met je eens Lot.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
maar eeeeee wie o wie zal de moeder van dat bastaart kind zijn? want die komt geheid opdagen.. ik ga voor barbie of Yolante :O)
quote:piratorart schreef op 20 september 2012 @ 13:56:

Dat zijn meerdere mensen met je eens Lot.

Ik zou haar willen sláán!

Best hard nog ook.
quote:Lotte35 schreef op 20 september 2012 @ 17:20:

[...]

Ik zou haar willen sláán!

Best hard nog ook.

Dan zijn we het daar ook over eens!

Weet je wat ik wel héél knap vind van Yvon?

Dat ze met haar stewardessenstoeipakje het huis binnenloopt, de ene deur doorloopt, er via de andere kant weer uitkomt en met nat haar de huiskamer binnenstapt, wat kan die snel douchen!

Of zou ze ook besmet zijn met het Vethaar-virus?!
quote:piratorart schreef op 20 september 2012 @ 19:09:

Of zou ze ook besmet zijn met het Vethaar-virus?! Dan is het slechts een kwestie van tijd vooraleer ook haar halspartij verdwijnt als sneeuw voor den zon.
Wat is baby Bram een schatje echt om op te eten
Wat een eng shot van Bing tussendoor, leek wel dood (hoewel,,, eigenlijk te mooi om waar te zijn ;-p)
Huh??? Waarom is zonder-doek ineens pro-BIng?
Oh oh, ik mis ineens het hele stuk tussen Aysen, Bing, Sjors en Jack. Wat hebben ze nou allemaal bekokstoofd en wat is de bedoeling?
quote:Gravinnetje schreef op 20 september 2012 @ 20:32:

Oh oh, ik mis ineens het hele stuk tussen Aysen, Bing, Sjors en Jack. Wat hebben ze nou allemaal bekokstoofd en wat is de bedoeling?Jack heeft een valse verklaring afgelegd dat Bing hem heeft aangereden, Aysen en Bing gaan samen werken om Jack en Sjors te dwarsbomen.
Wat heeft Zonder Hoofddoek daar aan?
Hallo?!
Thanks, dat Jack die valse verklaring heeft afgelegd weet ik maar wat besprak Bing met Jack en Aysen met Sjors en wat is het doel?
Volgens mij hebben de scenarioschrijvers zelf ook geen flauw idee meer waar het hele Jack-verhaal naartoe gaat, en kijken ze stiekem hier op het forum om ideeën op te doen.

IK DENK DUS, dat Bing zichzelf in een hyperventilatie-aanval het leven uit slaat, en dat Sjors daarna zo'n spijt krijgt van de valse verklaring, dat ze spontaan weer in een dwarsleasie schiet, en minimaal twintig jaar moet revalideren in Zwisterland.
Oh ja Bing ademt per ongeluk een boterhamzakje in en stikt. Om de hyperventilatieverhaallijn even uit te werken
Hallo?!
Oh ja, dat met dat zakje is wel geinig.
quote:_Doortje_ schreef op 20 september 2012 @ 21:36:

Oh ja Bing ademt per ongeluk een boterhamzakje in en stikt. Om de hyperventilatieverhaallijn even uit te werken Ik denk eerder dat hij dat boterhamzakje inslikt en er vervolgens via de achterkant weer uit komt, vol met een grote dikke drol, keurig geseald waarna hij spontaan veranderd qua uiterlijk:

quote:_Doortje_ schreef op 20 september 2012 @ 21:36:

Oh ja Bing ademt per ongeluk een boterhamzakje in en stikt. Om de hyperventilatieverhaallijn even uit te werken als dat gebeurd..poept ie wel automatisch.... 2 vliegen in een klap en hij heeft gepoept en hij is dood
Dat nieuwe uiterlijk zal Lucas wel aanstaan.
Hallo?!
Minus de oorbel dan.
OMG jullie zitten vol fantasieën beter worden jullie scenario schrijvers voor GTST.
En als het even tegenzit, krijgen we dus eerdaags ook weer zo'n ellendige bruiloft

'Yvon Terstal, neemt u tot uw nekloze echtgenoot Rik de Jong, en verklaart u getrouw zijn vettige coupage te wassen, kammen en stylen tot in lengte van dagen? Wat is daarop uw antwoord?'
...Dan verklaar ik u nu tot mevrouw Nekloos-Terstal.
Nekloos gaat trouwen met Nuran. Het komt goed. Yvonne eindigt met Jeff zonder Nek. Als ze haar ogen dichtdoet tijdens het lepelen is het net Rik. Opgelost
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven