Het spijt me...
donderdag 20 oktober 2011 om 21:40
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...
Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.
Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?
Tot volgende week!
Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.
Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?
Tot volgende week!
donderdag 20 september 2012 om 21:20
donderdag 20 september 2012 om 21:24
donderdag 20 september 2012 om 21:29
quote:rosanna08 schreef op 20 september 2012 @ 21:27:
ik snap niet zo goed wat ze Vera verwijtenDat met dat flirten snap ik ook niet. Maar nu begrijp ik dat ze zich ook gewoon een beetje misdragen heeft op die vakantie. Verdwijnen in de nacht, zodat vriendin en vriend zich zorgen over haar maakten enzo.
ik snap niet zo goed wat ze Vera verwijtenDat met dat flirten snap ik ook niet. Maar nu begrijp ik dat ze zich ook gewoon een beetje misdragen heeft op die vakantie. Verdwijnen in de nacht, zodat vriendin en vriend zich zorgen over haar maakten enzo.
zaterdag 22 september 2012 om 14:09
Als je tussen de regels door luistert, lijkt het erop dat Vera tijdens die vakantie is vreemdgegaan maar dat wilde Chantal niet op camera vertellen (Vera verdween plots in de nacht). Ze heeft drie jaar geen contact meer met Chantal, en Vera was twee jaar geleden zwanger van haar eerste kindje. Lijkt mij dat de kans nogal groot is dat Vera tijdens de vakantie in Turkije al een vriend in Nederland had.
Ik vermoed dat daarom de Turkse vriend flipte omdat Vera dus al een nacht was verdwenen, en ook nog eens met andere jongens ging flirten. Hij zei ook zoiets als 'je bent geen goede vriendin voor Chantal, slechte invloed', want hij was natuurlijk bang dat Chantal dan ook vreemd zou gaan.
Ik vermoed dat daarom de Turkse vriend flipte omdat Vera dus al een nacht was verdwenen, en ook nog eens met andere jongens ging flirten. Hij zei ook zoiets als 'je bent geen goede vriendin voor Chantal, slechte invloed', want hij was natuurlijk bang dat Chantal dan ook vreemd zou gaan.