werken. Vriend boos.

21-09-2012 12:07 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een baan aangeboden gekregen. Super blij want eindelijk een baan wat ik wel wat kan ! Oppasen.Maar het zijn wel lange dagen. Van half 7 sochtends tot 7 uur savonds. Dit betekend dat ik om half 6 de deur uit moet en om 8 uur thuis kom. Aangezien wij het geld ( nadat ik een tijd in de uitkering heb gezeten ) heel hard kunnen gebruiken wil ik het graag gaan doen.

Maar mijn vriend is het er totaal niet mee eens helaas. Hij vind dat we elkaar dan veel te weinig zien. Hij gaat later de deur uit en komt eerder thuis. Hij zegt dat wij dan een weekend relatie krijgen. Aangezien we sinds kort weer samen wonen snap ik zijn reactie wel maar juist omdat we het geld heel goed kunnen gebruiken vind ik het echt jammer dat hij eigenlijk zelfs boos reageerde.

En nu twijfel ik of ik het gewoon zal doen , met het risico dat mijn vriend weer vertrekt omdat hij vind dat we te weinig tijd met elkaar doorbrengen.Maar dat ik wel de schulden af kan betalen.

Hoe denken jullie hierover ? Zouden jullie het gewoon doen ?
quote:flower_power_girl schreef op 21 september 2012 @ 12:17:

Dames nog meer goeie argumenten behalve schulden aflossen ? Dan overtuig ik hem even "Een weekendrelatie lijkt me een goede manier om onze relatie langzaam af te bouwen, want een vent die niet wil dat ik werk hoef ik niet."
Ga in therapie!
De kwibus vertrekt om 12:36 , volgende halte spoort niet , laatste halte , na sesamstraat na bed !?
Goed argument: Je zou het ook slechter kunnen treffen, en ook in de weekenden moeten werken.
quote:flower_power_girl schreef op 21 september 2012 @ 12:17:

Dames nog meer goeie argumenten behalve schulden aflossen ? Dan overtuig ik hem even Hoezo heb jij argumenten nodig om jouw vriend te overtuigen? Moet je toestemming vragen, ofzo? Het gaat al mis op het moment dat jouw vriend meent dat er uberhaupt een keuze is, in de situatie waarin jullie nu zitten. Dat moet je hem duidelijk maken!
Is het weer aan?
Ik heb letterlijk een weekendrelatie, en moet nog dik 2 uur reizen om hem te kunnen zien ook. Jullie liggen iedere avond lekker naast elkaar, en hebben iedere avond samen, dus meneer moet niet zo zeuren.

Hij mag blij zijn dat je in deze tijd iets gevonden hebt.
Hij is inderdaad geen opruimer en koker. Hoop niet dat als ik thuis kom dat ook nog moet doen hihi.

Hij had ook als argument dat de hond dan de hele dag alleen thuis zit . Maar ik mag de hond meebrengen dus dat probleem zou opgelost zijn. ( Pas op bij een familie vriend)

De laatste tijd dat ik veel thuis was vond hij wel ideaal denk ik en wil die makkelijkheid niet kwijt. Maar aangezien alle schulden op mijn naam staan ben ik degene die eraan moet werken. Hij vind dat het onze schulden zijn en we dat samen doen.Maar hij heeft zelf nog geen uren contract dus elke maand is onzekerheid of hij uberhaupt wel werk heeft.

Bedankt dames ik heb genoeg argumentenen ik ga het gewoon doen ! want zoveel mogelijkheden kwa werk zijn er niet met mijn gezondheid.
Ja het is weer aan. Na lang gepraat te hebben hebben we besloten het weer te proberen.
Wat een gare gozer kinderachtig ik was hem liever kwijt dat rijk als het zo moet! Neem die baan aan schulden hebben is niet fijn gewoon doen
Goed zo! Als je ook nog fysieke beperkingen hebt moet je alles wat je wel kan met beide handen aangrijpen.
Dan moet mijn man ook maar stoppen met werken, die gaat om 5 uur de deur uit en als we geluk hebben is ie om half 8 weer thuis.

Ik zou voor die baan gaan als ik jou was, je vriend moet er maar aan wennen!
quote:flower_power_girl schreef op 21 september 2012 @ 12:30:

Hij is inderdaad geen opruimer en koker. Hoop niet dat als ik thuis kom dat ook nog moet doen hihi.

Hij had ook als argument dat de hond dan de hele dag alleen thuis zit . Maar ik mag de hond meebrengen dus dat probleem zou opgelost zijn. ( Pas op bij een familie vriend)

De laatste tijd dat ik veel thuis was vond hij wel ideaal denk ik en wil die makkelijkheid niet kwijt. Maar aangezien alle schulden op mijn naam staan ben ik degene die eraan moet werken. Hij vind dat het onze schulden zijn en we dat samen doen.Maar hij heeft zelf nog geen uren contract dus elke maand is onzekerheid of hij uberhaupt wel werk heeft.

Bedankt dames ik heb genoeg argumentenen ik ga het gewoon doen ! want zoveel mogelijkheden kwa werk zijn er niet met mijn gezondheid.

Hihi?

Al jullie schulden op jou naam?

Hij heeft geen vast inkomen en wil dat je thuis blijft?

Haha.
Gewoon doen went vanzelf..

Jaaaa maar dat moet je niet hopen, maar vantevoren bespreken natuurlijk, afspraken maken

Als jij om 20u nog moet gaan koken, huishouden doen en de hond uitlaten, dan snap ik zijn argument wel dat jullie dan helemaal geen tijd meer samen doorbregen. De oplossing hiervoor lijkt mij duidelijk, maar misschien wel een idee om dat dus wel even heel duidelijk te bespreken,
Zou voor mij geen vraag zijn hoor, kom op: je hebt schulden en zou geen werk aannemen omdat hij zonodig wat te zeuren heeft?

Ik zie mijn vriend sowieso pas na 20.00 uur, als ik hem al zie. Deze week (incl. weekend) heb ik geluk als ik hem twee avondjes zie namelijk. Druk leven enzo. Dus je vriend mag ik zijn handjes knijpen met zo'n relatie.

Hihi? Ik geef je op een briefje dat je inderdaad na thuiskomst of in het weekend het huishouden erbij mag doen.

Schulden op jouw naam? Maar hij wil je niet de kans geven ze af te lossen? Bijzonder.

Oppassen van half zeven tot zeven op een kind met een achterstand is overigens al zwaar als het je eigen kind is (al noem je het dan niet oppassen) maar van een ander moest ik er niet aan denken. Is het zwart werk trouwens of wit?
x
Je zit in een uitkering, je hebt schulden en vraagt je dan nog af of je die baan moet accepteren .....

Dat is toch helemaal geen vraag of zie ik dat verkeerd?
Hoewel je geen argumenten nodig hebt, geef ik je er toch 1: vanuit een baan is het stuk makkelijker solliciteren dan vanuit een uitkering. Een baan levert je naast geld ook contacten en werkervaring op. Misschien kun je na een tijdje verder solliciteren naar een oppasbaan met minder uren bijvoorbeeld.
Word je vanuit PGB betaald?
Hej FPG,

Ik ken je nog uit een vorig topic. Het was toen net uit met je vriend. Ik weet hoe verdrietig je was, ik begrijp hoe gelukkig je nu waarschijnlijk bent dat het weer aan is.

Let je wel een beetje op jezelf? Vergeet je niet om beslissingen te nemen die jij wilt nemen, waar jij je goed bij voelt? Gezien de onstabiele achtergrond van jullie, het feit dat je lang geen werk hebt gehad en hij schulden heeft en jij nu een baan aangeboden krijgt, wat zou jij iemand anders adviseren? Wat vind jij nu eigenlijk van zijn beredenering dat hij jou te weinig gaat zien omdat jij weer werk hebt?

Denk er alsjeblieft nog even goed over na. Over alles.

En beslis iets wat jij wilt, kies voor jezelf.

Sterkte
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
x
Je kan verwachten dat hij al in bed ligt? Ik zou verwachten dat hij boodschappen gedaan heeft en gezellig gekookt heeft, zodat de avond quality time voor ons samen is!

In plaats van dat hij jou aanspreekt, zou ik als ik jou was hem dáár maar eens op aanspreken!

Natuurlijk moet je die baan aannemen.Je hebt schulden en het is momenteel niet echt makkelijk om werk te vinden.
Zeg maar Spijker.
Misschien heb je een vriendin of moeder die op kan passen totdat je thuiskomt? -mijn hemel......-
Ik zou voor hem gaan staan, en hem keihard uitlachen... Dan zou ik me omdraaien zodat ie mijn kont kon kussen en die baan aannemen.

Tjezus zeg, dat je daar nog over na moet denken. Wat zegt dat over jou? Als persoon? En over hoe de verhoudingen liggen binnen jullie relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven