Gezondheid alle pijlers

belangrijk vraag mbt pil en ongesteld

22-09-2012 11:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn excuses dat ik weer een topic open, maar op die andere wordt niet meer gereageerd, even een beetje een onzeker vraag:

Gisteren had ik een doorbraakbloeding, en die dagen daarvoor had ik enorm last van hoofdpijn en moe, en voelde ik me depri, dus ik ben gisteren gestopt met de pil, maar de echte ongesteldheid moet nog komen, gisteren toen ik een doorbraakbloeding had, voelde ik me wel beter, had niet echt last van hoofdpijn, maar vanochtend begon de hoofdpijn weer, ik kan niet zeggen dat het echte hoofdpijn is, soms alsof er een band om heen zit en soms steken, meer een drukkend gevoel, maar ik voel me wel moe, niet super moe, dat ik de hele dag wil slapen, en soms misselijk, maar met regelmaat, wel af en toe een soort raar gevoel in mijn buik, een soort opgeblazen gevoel.. voel me soms een beetje depri,

maar op sommige momenten, heb ik niet echt last van die misselijkheid, en gaat mijn hoofdpijn over en dan opeens voel ik het weer.. en dan voel ik me een beetje prima, maar op sommige momenten heb ik echt geen zin in eten en dan heb ik weer een vreetbui en zou ik graag wat lekkers willen eten

Maar kunnen dit ook voortekenen zijn dat ik ongesteld moet worden en dat het echt nodig is om ongesteld te worden? De laatste keer had ik dit volgens mij ook, kan ik niet meer goed herinneren;) de klachten zijn alleen deze week begonnen. Ik neem aan dat mijn lichaam er op zat te wachten om ongesteld te worden.

Vroeger had ik nooit last van deze klachten, maar sinds een half jaartje wel, ik heb ook een angststoornis, dus weet ook niet dat het daardoor komt oid, vandaar een beetje die onzekerheid,
Het is helemaal niet nodig om ongesteld te moeten worden.

Maar misschien kan je niet goed tegen de pil die je nu hebt en kun je eens aan je huisarts vragen of je een andere mag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik was sowieso al plan om het aan de huisarts te vragen, maar het is een paar maanden goed gegaan, maar ik heb ergens gelezen dat als ik een doorbraakbloeding heb, dat het handig is om te stoppen met de pil... ik heb er sinds deze week last van, en de laatste keer was in maart dat ik dit had. Maar ik heb er vroeger nooi last van gehad, maar kan het zo izjn, dat dat kan veranderen, dat ik er nu wel meer last van krijg
Misschien ben je gewoon een beetje grieperig. Niet panikeren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou ja grieperig, voel me de hele week al zo, maar nu voel ik me weer iets beter

Ik denk dat t san allang over had moeten zijn als ik al een week grieperig zou zijn
Ikzelf vind het wel verstandig van je dat je gestopt bent, laat alles ff gaan.

En als je merkt dat het nog niet goed gaat bel dan de huisarts im te kijken of het aan je pil ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven