:duckie: Ons jubileumtopic, deel 10!!!

23-08-2012 13:09 2553 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen lekker door! Met ons 10e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42829-10-2012

It's a SURPRISE❤

23-10 15:50 uur VK strippenRaarmaarwaar3226-04-2013

Geslacht nog onbekend, wil het wel graag weten

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb

18-04-2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

It was a SURPRISENellezoon

01-07-2011Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISEPinkgirl

07-09-2011 Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012 Pinklady2601-201028-10-2012

It's a GIRLMini Pinkie

12-10-2012
raartje, je moet wel even naar h hoor, NU!
Ben er net geweest teep!

jammer, maar op naar de vierde ronde idd!

Juf, ik sta nu voor 22 april op de teller.

Is ineens superhard gegaan zo met die vier dagen cadeau. Mogen al tien weken!

Rare zoon ligt in romper met lange mouwen en tussenslaapzak en dun dekentje of dikke slaapzak. Beide zakken zonder mouwtjes. Hij is nogal warm he.

Choc, ik vind het echt superstoer dat je al zo veel kwijt bent. Ik zeg: foto!

En ik zwg truste!
Zo meiden lekker veel van jullie lekker een dagje uit geweest. Wat een leuke app Joda ik ben dol op gratis

Wij hebben vandaag bezoek gehad van fam

Jeej wat hebben die mensen een vreselijke kinderen, ik mag het niet zeggen maar bah wat een draken zo druk! Na een half uur duizelde me hoofd al. En die ouders houden ze niet in de hand he... Als je niet oppast strippen ze je hele huis. Ben een paar keer streng tegen ze geweest en nu hoef ik maar naar ze te kijken en ze duiken vaak al weg..

1 voordeel pinkie was ook Uit geput toen ze weg waren en heeft heerlijk lang geslapen hihi

Gets wat typt het in eens rot via mobiel hier.. Zeker m'n straf voor het geroddel.

Hier gaat het wel oke slaap iets beter in de nacht. Buik zit me wel erg in de weg. Voel die pootjes nu erg hoog trappelen. Richting rib is echt een eng gevoel. Volgende week liggins echo. Zo als ik het voel

Ligt ze met het hoofdje naar beneden. En is ze ook aan het indalen. Heb wel het idee dat het een lang kindje is. Maar niet dik... Laten we hopen want het idee van een knip bezorgt me nog/ alweer kippenvel. 35 weken alweer nu kaartjes klaar! Namen klaar! Kamer klaar! Vluchtkoffer bijna klaar. Nog heel even...
stil hier vandaag. Ik heb ook geen ruk te vertellen. Ga zo werken.
pink, knip hoeft helemaal niet zo erg te zijn! ze zetten een verdoving dus je voelt het niet. ik had mijn oren dicht dus hoorde het ook niet. en tegen die tijd ben je zo ver heen dat het je niet zo veel meer uitmaakt. en bij mij is het ook heel snel weer genezen. ik zou me er niet bang om maken als ik jou was. of had je vorige keer ook een (vervelende) knip?
@pink

Ik heb ook een knip gehad, vond het helemaal niet erg!

Word idd met verdoving en tijdens een wee gezet, en met hechten zit de verdoving er ook nog in dus je verneemt er niks van!

Had meer last van m'n aambeien na de bevalling dan van de knip!

Komt allemaal goed!

Leuk he, kids van anderen?

Gisteren m'n nichtje hier, maar menn wat is die druk!

Voelde me ook niet echt topfit maar moet af en toe moeite doen om lief te blijven, erg he..

Als mini zo druk zou worden dan groei je er in denk ik dan maar, hoop dat ik dan meer geduld heb haha!

Vanmorgen naar cb geweest en mini weer helemaal goedgekeurd! Weegt nu 7578 gram en is 67,8 cm!

Was goed dat we met fruit en groentehapjes aan het oefenen waren en mag eventueel wat meer (dat wil hij ook), de flessen dan iets kleiner weer maken.. Gewoon lekker uitproberen.

Voel me lekker happy vandaag!
Oke raar, zal zo ff foto op H plaatsen haha!

Dan eis ik er ook 1 van jou deze week!!
ZO ik heb vanachtend kleine man naar de crèche gebracht, stukje boodschappen gedaan en ben tot 16.00 uur in slaap gevallen.... dornroosje!

De O op dit toetsenbord is een beetje van slag...... Ik ga eerst maar even koffie zetten.....
Hallo!

@Knip: geen ervaring. Wel met een keizersnede; goed te doen! De eventuele tweede gaat in ieder geval niet via onder .

Choc; je klinkt zeker goed. Belachelijk van je werk. Altijd zwart op wit laten zetten.... nu kun je niks meer hard maken... Alhoewel mondeling ook wettelijk is.

Nieuwe feiten hier van afgelopen donderdag (jufman is geweest):

79,5 cm en 9660 gram.... Gemiddeld qua lengte en onder de lijn qua gewicht. Meneer at ook minder de laatste tijd, maar is nu zijn schade aan het inhalen.

Teep: Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Hier een week zonder jufman, hij is met zijn vader en broer wandelen. Dat moet hij ook lekker met hen doen, want mij niet gezien. Toch moet ik zeggen dat ik later als jufzoon groot is wel graag op actieve vakantie zou willen met wandelen, fietsen etc.

Ik voel me deze week heerlijk de vrijgezel!!! Wil ook echt de avonden gebruiken om op te ruimen....kantoor-inloopkast- schoonmaken....Gek dat ik daar nu ineens 'tijd' voor heb 's avonds?!?

Vandaag ook naar de fysio geweest. Het leek een ware bootcamp.... Maar we gaan maar weer braaf de romp stabilisatie-oefeningen doen.

@Joh: Goede duo...die van vorig jaar was nog beter, maar ja... Ik werk 2 dagen, dat betekent dat het zwaartepunt bij de duo ligt alleen heb ik de helicopterview. Ik zie 'teveel' door mijn opleiding en achtergrond, waardoor ik aan het aansturen ben. Vind ik niet altijd fijn. Zou liever onbewust onbekwaam zijn....

Ik ben wel echt op zoek naar iets leuks en nieuws!

@disc: Hoe is het met de studie?
Een zoon!
Hallo allemaal,

Zo, de kop is er weer af, de eerste werkdag van de week zit er weer op! Nu even bijkomen op de bank met een kop thee en toffifee, want ik voel me niet helemaal top-fit......op tijd naar bed maar denk ik!

Heb net wel alvast de boodschappen voor de week gedaan, lekker rustig in de AH op maandagavond! Favo avond om boodschappen te doen!

@joda: wat lief dat je vraagt hoe mijn feest was! Het was wederom errug gezellig! Weer veel bekenden tegengekomen! Ben matig geweest met de alcohol, want ik moest lilydr ophalen van het KDV. Lilykl was met oma naar Artis. Ik ben dus maar een paar uurtjes naar de baan geweest. Lilyman was wel errug gezellig toen hij savonds laat thuis kwam, pffff......ach, jullie kennen hem inmiddels ook wel al een beetje he???

Jouw dag klinkt ook super! Ik zal de tip onthouden!

@johanna: we zijn wel aan het konijnen, maar niet gericht hoor! Meer omdat we de sex-date ook hebben ingesteld. Het komt er anders gewoon soms niet van! Erg he! Mocht het raak zijn, dan is het super! Maar als ik deze maand gewoon ongesteld wordt verbaasd het me niets en zal ik niet erg teleurgesteld zijn. Voor volgende maand heb ik nog ovulatietesten liggen van nel! Komen ze toch nog van pas, wilde ze al bijna verder sturen, maar blij dat ik ze toch gehouden heb!

@teep: wat zien die taarten er goed uit! Neem je er de volgende meet 1 mee????

@pink: knip viel mij ook alles mee! Beter niet natuurlijk, maar probeer je er niet druk om te maken. Wat raar ook al zegt, op het moment dat je een knip krijgt ben je zo ver dat je er zelfs om smeekt

Oh heerlijk, zo wie trouwt mijn zoon kijken, wie kijkt er mee????
ja ik kijk ook naar wie trouwt mijn zoon! leukleukleuk!

juf, geniet van tijd voor jezelf! Maar ook een keer op de bank hangen he? Lijkt me ook best pittig alles alleen doen met jufzoon?

sorry nu moet ik echt gaan kijken!
ik vind sebastiaan zo zielig! echt die moeder is echt gewoon te erg!
Hi!

Ik houd niet zo van SBS6 televisie lily....sorry.

Alles alleen doen met jufzoon? Tsja, hij is best makkelijk en ik werk ook :-). Maar even uitslapen is er niet bij... Misschien laat ik hem van do op vrij bij mijn ouders slapen als hij 's nachts veel komt. Vrijdag is hun oppasdag en ik kan dan rustig slapen en op tijd naar mijn werk. Best een goed idee!

Morgen met schoonzus naar de echo en pedicure; een gezellig dagje! Nu maar eens douchen. Ik heb jufman belooft alles op te ruimen aangezien ik hier de rommelkont in huis ben... Maar daar heb ik di-woe-zat-zon en alle avonden voor!
Een zoon!
Ik keek echt nooit sbs, maar nu john de boel een beetje onder handen heeft genomen is het wel iets verbeterd. Hier moet ik echt om lachen, teep ik vind het ook echt heel sneu! Zou hard wegrennen !
Mijn ouders kijken nog steeds hart van nederland....jeugdtrauma. Ik vond namelijk dat intelligente mensen NOS keken....
Een zoon!
Haha, ja dat kijkt mijn moeder ook altijd! Hilarisch slecht!
@Pink, hier ook niets gevoeld van de knip.. Vacuüm was erger

Lekker Juf! Even je eigen gang gaan en praktische dingen doen..

En goed idee toch om Jufzoon te laten logeren? Win-win situatie

Klinkt super leuk Joda!! En gratis maakt het nog leuker...

Ja was donderdag (weer eens) door m'n rug gegaan, gaat nu alweer stukken beter! Maar wel echt serieus ermee aan de slag..

Echt leuk die taarten Teep! Ben altijd beetje jaloers op zulke creatieve geesten! Leuk, hopelijk gaat het een beetje lopen..

Gaat het goed met Teepzoon? Niet meer ziekjes?

Ga lekker slapen, morgen meer..
*nachtbraker*

Ik heb net toetsen genormeerd! Mijn bed is koud en leeg, mijn hoofd is vol en morgen is het al heel vroeg ochtend met jufzoon

Klaas Vaak????????? Waarom laat je mij zo vaak in de steek?
Een zoon!
Balen juf! Ik heb veel ervaring met slapeloosheid, vreselijk! Hopelijk heb je nog wat uurtjes kunnen maken!
Hoi Teep,

Sliep denk ik om 1.30 uur en om 5.30 uur kwam jufzoon. Uurtje laten huilen want ik rook geen poep?!? Om 6.30 toch maar even gekeken en de walm kwam me tegemoet. Verschoond en flesje in bed en geslapen tot 7.50 uur. Helaas had de kat een zakje gevonden waar we wakker van werden. Al met al ben ik wel bijgetrokken :-) .
Een zoon!
Pffff Juf! Veel plezier vandaag met je schoonzus!

Mijn schoonzus kwam van het weekend vertellen dat ze zwanger is :-) Negen weken nu..

Grrrr.... Mijn adapter van de laptop is gaar en pakt heel vaak de stroom niet!! En ik werk thuis vandaag...
quote:Emytje schreef op 25 september 2012 @ 09:05:

Pffff Juf! Veel plezier vandaag met je schoonzus!

Mijn schoonzus kwam van het weekend vertellen dat ze zwanger is :-) Negen weken nu..

Grrrr.... Mijn adapter van de laptop is gaar en pakt heel vaak de stroom niet!! En ik werk thuis vandaag...Thanks Emy! Leuk; ik kan niet wachten tot onze kids lekker ravotten zijn tweeën, maar dat duurt nog wel een jaartje.
Een zoon!
Leuk Emy van je schoonzus! In mijn omgeving is er nu ook echt een zwangerschapsexplosie! Spannend allemaal. Ik ben altijd wel heel erg geneigd om bij maanden die van de eerste zwanger zijn te denken: oh god, ze weten niet hoe zeer hun leven gaat veranderen. Maar gelukkig kan ik dat altijd wel voor me houden hoor!
Oh leuk Emy! Dan schlen jullie kindjes straks niet veel! Heb ik ook met ons nichtje (die ook op H op meerdere foto's staat). We gaan volgende week vrijdag weer met z'n allen een weekje weg, zo gezellig! En ze gaat ook meer naar de Bumba show! Het maakt het voor ze allemaal wat makkelijker om zich te vermaken!

Heb net allemaal leuke dingen besteld!

http://www.bonaparte.nl/d ... .produktdetails_nl.0.html

http://www.otto.nl/produc ... p=15&shop=Windbreaker-CFL

En nog wat leuke sweaters voor lilykleuter! Ben blij!

Wat een nachtbrakers zijn jullie idd! Ik slaap altijd als een roosje (klopt het even heel hard af), tot de kids me wakker maken. En in geval van ernstige stress kan ik ook weleens wakker liggen. Maar verder eigenlijk niks te klagen!

Lilydr is heel verkouden, kan amper ademhalen als hij drinkt.....zielig! Ik ben trouwens zelf ook erg verkouden, maar gelukkig weet ik hoe ik moet snuiten!

Lilykl gaat echt goed op school, ben nog steeds zo blij! Heeft toch geholpen om een beloningssysteem op te zetten. Klinkt misschien als omkoperij, maar het werkt wel!

Lekker thuis werken emy! Doe je dat vaak? Ik doe vaak dingen thuis savonds, maar overdag ga ik eigenlijk altijd wel naar mijn locaties.....op zich wel lekker rustig om thuis te werken.......mmmmmmm......

XXXXX
ben er weer! Was gisteren hardstikke misselijk. Weet niet precies waarom maar maedlman en ik hadden allebei overgegeven en zo slap als een vaatdoek. Ben wel gaan werken, maar kon daarna niet meer op mn benen staan.

Maedlman is vannaochtend al weer weggevlogen om te gaan werken, dus weer alleen.

Voel dus met je mee Juf.

Verbaast me dat Jufzoon na dat flesje en schone luier gewoon weer gaat slapen? Maedlzoon is als hij wakker wordt om 0600 echt klaarwakker, en laten huilen doe ik niet. Wel een keer fase gehad dat hij savonds oververmoeid was en dan heb ik hem ook wel eens laten huilen, maar als hij 11 uur geslapen heeft kan ik toch niet verwachten dat hij nog langer slaapt omdat ik dat graag wil, dus dan haal ik hem eruit.

Overigens Juf, als je hem een uur laat huilen, dan is hij neem ik aan alleen een beetje aan het zeuren? staat er namelijk zo cru...

erg rot in ieder geval die slaaplozigheid. veel plezier met je schoonzusje vandaag, lekker ontspannen!

gefeliciteerd met je schoonzus Emy. leuk!

ik heb juist wel slechte herinneringen aan de ks, maar dat schijnt ook heel verschillend per persoon te zijn.

Ik zou dus liever een normale bevalling willen mocht ik toch oooooooit een tweede wil.

Voel je je vandaag iets fitter Lilly? Die Lillyman, hij leert het niet he.

mooie stats hoor Choc, echt een grote vent.

zo, ik ga nog eens wat voor mn werk doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven