Glitter Eleonora naar een nieuwe heup!

20-09-2012 09:09 2588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze lieve Eleonora wordt morgen geopereerd en begint dan aan een lange weg van revalidatie en herstel.

Dat er een eind gaat komen aan de pijn is natuurlijk super, maar zo'n heupoperatie is niet niks, dus vandaar dat we koningin van de glitterplaatjes nu zelf eens een hart onder de riem kunnen steken met een glitterplaatjestopic

Wie doet er mee?

Leuk hoor dames. Laat ik George even de donkere kamer zien, zijn jullie weg met de platte kar. Maar we komen eraan hoor Leo!!!

(en voor er opmerkingen over de foto komen: ja, ik moest even checken)
quote:eleonora schreef op 25 september 2012 @ 10:12:

[...]

RTL Boulevard is net weg en voor Shownieuws doen we het ontslag nog een keer. De dokters en zusters maken nu ruzie wie er deze keer mee mogen doen. Er zit zelfs een internist tussen. Terwijl ik helemaal niks internistisch héb!In jouw ziekenhuis namen ze dat toch niet zo nauw?
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Als je er Sjors Kloenie voor terugkrijgt, wil ik eigenlijk ook wel een nieuwe heup. Waar lag dat ziekenhuis ookalsweer Lé, dan stap ik vandaag nog op de scooter elektrische fiets.
quote:eleonora schreef op 25 september 2012 @ 10:03:

Even laat ik mij overdonderen. Dan komt mijn nieuwe verworven assertiviteit naar boven en besluit ik op te komen voor mijn blaas en mijzelf een blamage van een staande plas doen in de gang, omringd door boze schoonmaaksters, bewapend met dweilstokken te besparen. Ik gooi mijn looprek een stap naar voren waardoor de kring wel open moet gaan en roep hard 'ik ga naar de wc, sue me!!!' Voortvarend wankel ik het toilet in. Achter mij is het doodstil. Ik sluit strijdbaar de deur. Die is niet geluidsdicht. 'Sushi?' hoor ik een van de dames aan de anderen vragen.

Jah....sushi.

Lastig he, Engels? Fijn dat je weer je oude vertrouwde zelf bent ondanks de pijn en het ongemak. Sterkte met revalideren!
Lieve Leo,

Misschien ben je al onderweg, in ieder geval een warm, welkom Thuis.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:eleonora schreef op 25 september 2012 @ 10:13:

[...]

Wat een leukerd!

Dank je!

Oh, je bedoelt natuurlijk het linkje
quote:dubiootje schreef op 25 september 2012 @ 01:11:

Die beo's zijn allang over de heuvel, dat weet je toch. Daarom ben je toch overgelopen naar de parodiëttes? Op ons kun je rekenen hoor Leo. Wij hebben morgen Bert van Leeuwen gecharterd die je met de limo en een bloemetje komt ophalen. Dan word je linea recta naar een luxe restaurant gebracht waar je heerlijk wordt verwend met een vijfgangendiner met wijnarrangement.

Het enige wat je moet doen is zeggen dat je bereid bent je halfzus (dat ben ik dan) vergeeft voor die keer dat je haar schrijlings op je man aantrof. Midden op het voetbalveld. Ik heb de rest van de parodiëttes ook als familie opgevoerd (BGB is je moeder, Meds je ex-schoonmoeder) zodat we er allemaal een verwenarrangementje uitslepen.

Je hebt toch geen cameravrees hè? Tot morgen schat, slaap lekker want we willen morgen geen walletjes zien hè? (dat is weer een héél andere aflevering).

Ik zeg:

Goeie actie

(ben je al lekker thuis Leo? Ik ben net thuis van werk en heb bij de dagbesteding even een 3d kaart en supergave glitterenvelop gehaald. Echt hoor, je wordt gewoon blij van mensen met een verstandelijke beperking die aan het knutselen slaan. Gaat straks de post in, dus het ziekenhuis krijgt hem morgen en die zal hem ergens volgende week wel naar jou doorsturen )
Teleurstellend dat er nog geen beelden zijn van de happening van vandaag.
Ja. Echt wel! Waar blijft al het spektakel?
Zet de BEO's bij elkaar en ze vergeten de rest van de wereld.
Ikzegtog, me JupTjup kanaal!
Ga in therapie!
Die beo's zijn allang over de heuvel, dat weet je toch. Daarom ben je toch overgelopen naar de parodiëttes? Op ons kun je rekenen hoor Leo. Wij hebben morgen Bert van Leeuwen gecharterd die je met de limo en een bloemetje komt ophalen. Dan word je linea recta naar een luxe restaurant gebracht waar je heerlijk wordt verwend met een vijfgangendiner met wijnarrangement.

Het enige wat je moet doen is zeggen dat je bereid bent je halfzus (dat ben ik dan) vergeeft voor die keer dat je haar schrijlings op je man aantrof. Midden op het voetbalveld. Ik heb de rest van de parodiëttes ook als familie opgevoerd (BGB is je moeder, Meds je ex-schoonmoeder) zodat we er allemaal een verwenarrangementje uitslepen.

Je hebt toch geen cameravrees hè? Tot morgen schat, slaap lekker want we willen morgen geen walletjes zien hè? (dat is weer een héél andere aflevering).
Ga in therapie!
Ben thuis en het is hier een gekkenhuis....

Cameraploegen BN-ers Familie, buren en thuiszorg.

Druk, druk, druk.
Djeez, ik ben toch weer een suffe muts....kaartje gehaald, adres uit m'n hotmail getrokken, lieve meelevende boodschap geschreven,naar de brievenbus. Zit ik nu weer thuis...liggen de postzegels nog op tafel. Zou het ziekenhuis de boete dokken of schuiven ze die naar Leo door?

Zo ja, dan heeft Le weer een leuk verhaal voor het Hilarishe gierige acties topic
Hey wat fijn!

Hou je taai taai pop.
quote:eleonora schreef op 24 september 2012 @ 21:51:

[...]

O getver.

Ik had je in deze rol nog niet gezien, maar herkende wel je omschrijving van toen dat je 'smerig' moest eten en hijgen.

Ghehe, en ik liep ook te :"kijk, Leo!!"

En man zijn wenkbrauwen zaten tegen zijn haargrens aan.

Ohja...
Lekker om weer thuis te zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Thuis zijn is heerlijk. Alleen merk ik nu pas hoe gehandicapt ik ben met één kapot been en één stuk been.

Kan niks.

Twee keer per dag komt er iemand van thuiszorg om me te wassen, aan te kleden, mijn anti-trombosekous aan te doen etc.

Het zal vast wel wennen maar momenteel voel ik me doodongelukkig.

Het gaat nu nog slechter dan voor de operatie.

Maar goed, hoe is het met jou?
Wat een ellende hè als je zo afhankelijk bent. Hoe is dochter er onder?

Tot nu toe gaat het hier goed. Heb al een aantal dagen ruzie met een muis maar sinds gisteren heerlijk vers gif voor hem/haar neergezet en vanavond heeft ie zich nog niet laten zien. Ik hoop zó dat ie dood bij de buurvrouw ligt!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lieve Leo,

Ik kom je even trusten zeggen.

Je zult wel kapot zijn.

Kan mij dat goed indenken, wàt een dag.

Nu maar goed rusten, meid, mijn tante zei altijd, '' het is je laatste redding "'

Liefs

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ooh ik kan m niet plakken maar wel een linkje... plaatje

Mmm... en vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden..
Eleonora, ik hoop dat je vannacht toch lekker slaapt in je eigen huis. Laat het circus maar voor je werken!

Veel beterschap!
Hoi Dappere Eleonora,

Lijkt me beroerd, dat je (ineens) zo afhankelijk bent. Ook al is t voor t goede doel...

Ik heb ooit wel eens bedacht dat die kousen wel iéts leuker kunnen...

Louis vuitton printje? Of liever Nike's? D&G socks... Brei graag een fijn paar voor je heur, als t mag helpen!
Lieve, stoere Leo,

Fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat je vannacht lekker slaapt met heel veel poezen om je heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven