De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
donderdag 27 september 2012 om 07:15
quote:luckyjane schreef op 27 september 2012 @ 00:34:
Is lingerie onderdeel van je seksspel?
Niet voor mijzelf. Ik draag normaal gesproken geen jarretels e.d. en ervaar het als gekunsteld en onnatuurlijk, terwijl ik iets heel natuurlijks ga doen. Maar als het mijn partner opwindt, dan doe ik graag iets leuks voor hem aan.
Herkenbaar? Dat je lingerie draagt voor een ander en niet voor jezelf?
Is lingerie onderdeel van je seksspel?
Niet voor mijzelf. Ik draag normaal gesproken geen jarretels e.d. en ervaar het als gekunsteld en onnatuurlijk, terwijl ik iets heel natuurlijks ga doen. Maar als het mijn partner opwindt, dan doe ik graag iets leuks voor hem aan.
Herkenbaar? Dat je lingerie draagt voor een ander en niet voor jezelf?
Alles is liefde
donderdag 27 september 2012 om 09:39
Goedemorgen Tamara..... pfffff
Ik vind een penis mooi als de eikelrand net iets dikker is dan de penis zelf en de eikel zelf ongeveer net zo dik als de penis, iets toelopend tot eind. Lekker recht, mag iets naar links of rechts uitwijken, niet te veel. En een lengte van ongeveer....tussen de 16 en de 22 cm.
Ja ik weet wel wat ik wil! Zien jullie 'm al voor je? hahahha
Wat vind jij een mooie balzak?
Ik vind een penis mooi als de eikelrand net iets dikker is dan de penis zelf en de eikel zelf ongeveer net zo dik als de penis, iets toelopend tot eind. Lekker recht, mag iets naar links of rechts uitwijken, niet te veel. En een lengte van ongeveer....tussen de 16 en de 22 cm.
Ja ik weet wel wat ik wil! Zien jullie 'm al voor je? hahahha
Wat vind jij een mooie balzak?
donderdag 27 september 2012 om 10:26
De mooiste die ik ooit zag was groot, vol en stevig en hing onder een hele grote, mooie rechte lul. Geen los vel, niet te bobbelig en kippevellerig.
Helaas mocht ik er nauwelijks aankomen, het geheel was erg gevoelig...
Liever een iets minder beeldschoon exemplaar waar je fijntjes op los kan of een inlijstwaardig exemplaar waarbij het eraan vastzittende manmensch begint te piepen zodra je je zuigtechnieken erop los wilt laten?
Helaas mocht ik er nauwelijks aankomen, het geheel was erg gevoelig...
Liever een iets minder beeldschoon exemplaar waar je fijntjes op los kan of een inlijstwaardig exemplaar waarbij het eraan vastzittende manmensch begint te piepen zodra je je zuigtechnieken erop los wilt laten?