Aardappels uit de oven met knoflook en rozemarijn en olijf olie. Maar dat zeg ik nu alleen omdat ik dat nu in de oven heb staan en er heeel veel zin in heb!
Wat zou voor jou het ideale tijdstip zijn om op te staan? (als je dus geen verplichtingen had)
Wat een moeilijke vraag! Ik hou van veel dingen. Maar als ik me dan bedenk waar ik echt geen dag zonder kan... Dan zeg ik muziek. Ik kan geen dag zonder muziek te luister/te zingen.
Half 10. Dat zou de beste tijd zijn.
Wat is jouw favoriete koffie? Alle varianten mogen!
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 30-09-2012 19:02
Reden:
Oh jemig..... heeeeeel erg mosterd!!!
Alles wat ik gegeten heb: Een stukje appeltaart, 2x een stukje wrap met zalm, blokje kaas en patat met vette zaanse mayo en een picanto. En heb er enorm van genoten!!
Van heel verschillende: Dexter, New Girl, Friends, Law and Order svu, Seinfeld, Desperate Housewives, Monk. Ben vrij snel verslaafd aan n serie. New Girl is net weer begonnen. En vandaag begint 't nieuwste en laatste seizoen van Dexter... Un Amerika! Spannend!
Nooit meer ongesteld-ellende, herfstdagen (storm), de winter (sneeuw, ijs, strak blauwe hemel of juist grijs met vlokken), stamppot boerenkool, kaasfondue, Gerust Anatomy seizoen 6/7/8 kijken op dvd, Tokyo. Dat was het wel zo'n beetje
Wat doe je niet of niet vaak, maar zou je eigenlijk wel moeten (of willen) doen?
Anoniem_94998
maandag 1 oktober 2012 om 11:50
leuke vraag!
scrapboeken, skaten, zwemmen, ramen zemen, verjaardagen onthiuden en mensen iik feliciteren, mijn financien eens serieus nemen enz enz
Mijn huis gezellig aankleden... Alles logischer indelen. Kledingkast erin, dressoir eruit. En eindelijk mijn administratie op orde brengen. En wat ik leuk vind maar te weinig doe: mijn tuin!